تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816966672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه وخواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه وخواندني
كاهش 35 درصدي قيمت مسكن در كل كشور

مدير پروژه طرح املاك و مستغلات كشور گفت: با اجراي كد رهگيري در ثبت معاملات مسكن اعم از فروش، خريد و اجاره و رهن تعداد تخلفات اين بخش كاهش چشمگيري پيدا مي كند.
محمد اعواني در گفت وگو با ايسنا، اظهار كرد: به همين منظور آموزش كد رهگيري در هر يك از استان هاي كشور آغاز شده است و مشاوران املاك 18 استان كشور تحت آموزش قرار گرفته اند كه به زودي كار آموزشي 12 استان باقي مانده نيز تمام مي شود. وي با اشاره به اينكه در حال حاضر 30 تا 35 درصد قيمت مسكن در كل كشور پايين آمده است، و بخشي از به دليل ساماندهي معاملات مسكن اتفاق افتاده است، گفت: 65 هزار مشاور املاك مجوزدار در سطح كشور فعال هستند كه بيش از 90 درصد آنها آموزش استفاده از نرم افزار كد رهگيري در املاك و مستغلات كشور ديده اند.

پيش نويس لايحه توقف يك ساله ماليات بر ارزش افزوده در دولت تهيه شد

پيش نويس لايحه توقف يكساله اجراي قانون ماليات بر مصرف تحت عنوان ماليات بر ارزش افزوده در دولت تهيه شد. به گزارش فارس، پيگيري هاي انجام شده درباره سرنوشت توقف يك ساله لايحه ماليات بر ارزش افزوده و ارايه لايحه اي كه رييس جمهوري وعده ارايه آن به مجلس را داده بود، حاكي است، پيش نويس اين لايحه در دولت تهيه شده است. اين گزارش اضافه مي كند; با توجه به تنوع ديدگاه هاي مطرح در خصوص توقف يكساله قانون ماليات بر ارزش افزوده دولت تلاش دارد با در نظر گرفتن تمامي نظرات لايحه اي جامع و همه جانبه را به مجلس ارايه كند. بر اساس اين گزارش در پي اعتراض بازارهاي اصفهان تهران و تبريز به نظام جديد مالياتي رييس جمهوري دستور تعويق دو ماهه اجراي ماليات بر ارزش افزوده براي اصناف را صادر كرد و در صورت تصويب لايحه مورد نظر اجراي لايحه براي تمامي فعالان اقتصادي به مدت يك سال متوقف خواهد شد.

بانك تجارت جايزه ستاره بين المللي كيفيت گرفت

بانك تجارت جايزه ستاره بين المللي كيفيت را به سبب ارتقا» سطح خدمات و افزايش رضايت مشتريان از موسسه معتبر D.I.B دريافت كرد. به گزارش روابط عمومي بانك تجارت، در مراسمي كه با حضور صدها تن از مديران موسسات بزرگ مالي و صنعتي جهان در شهر ژنو سوئيس برگزار شد، داوري مديرعامل بانك تجارت نشان عالي ستاره بين المللي كيفيت را دريافت كرد. اين نشان معتبر بين المللي به سبب «تعهد پايدار بانك تجارت به ارتقا» كيفيت و پيشرفت» به اين بانك اعطا» شده است. اين گواهي تاكيد دارد كه بانك تجارت توانسته است در حوزه هاي افزايش رضايت مندي مشتريان، بهبود شاخص هاي مديريت، ارتقا» نوآوري و تشخص سازماني و استاندارد هاي تعيين شده در گواهي بين المللي QC100 (مديريت جامع كيفيت) را به دست آورد و «نماينده اي موفق براي ايران در دنياي تجارت» باشد.

مخبر كميسيون صنايع مجلس:
سايپا و پروتون تفاهم نامه امضا كرده اند نه قرارداد

مخبر كميسيون صنايع و معادن مجلس تاكيد كرد: بين دو شركت خودروسازي سايپا و پروتون قراردادي منعقد نشده و اين دو شركت تنها يك تفاهمنامه امضا كرده اند.
علي اصغر يوسف نژاد در گفت وگو با مهر اظهارداشت: تفاهم نامه اي كه شركت هاي سايپا و پروتون امضا كرده اند براي اينكه به قرارداد تبديل شود بايد سه مرحله ديگر را طي كند.
نماينده ساري با اشاره به اينكه متن تفاهمنامه منعقد شده بين دو شركت هم اكنون در كميسيون صنايع و معادن در حال بررسي است يادآور شد: اين تفاهم نامه همكاري نكات مثبت زيادي دارد اما در عين حال ابهاماتي نيز دارد كه اگر اين ابهامات رفع نشود كميسيون صنايع نسبت به تبديل آن به قرارداد حساسيت نشان خواهد داد.

بانك ملت در ميان بانك هاي خراسان جنوبي اول شد

بانك ملت موفق شد در ميان بانك هاي استان خراسان جنوبي، مقام نخست را از لحاظ درصد رشد چهارسپرده اصلي به دست آورد. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، اين بانك با 11 درصد رشد چهار سپرده اصلي در پايان شهريورماه نسبت به پايان اسفندماه سال گذشته، در ميان بانك هاي استان خراسان جنوبي اول شد. براساس اين گزارش، رتبه نخست در شاخص هاي سرانه پرسنل و شعب در جذب سپرده ها نيز به بانك ملت استان خراسان جنوبي تعلق پيدا كرده است. بر اين اساس، سرانه پرسنل بانك ملت در پايان شش ماهه ابتداي امسال، 5/3 ميليارد ريال و سرانه شعب آن 46/2 ميليارد ريال بوده كه بيشترين ميزان در ميان بانك هاي استان خراسان جنوبي است.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن