تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821010232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«زندگی با چشمان بسته» اواخر تیرماه آماده اكران عمومی می--شود


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:
به گزارش خبرنگار سینمایی فارس‏، در حال حاضر علیرضا كهن دیری مشغول ساخت موسیقی «زندگی با چشمان بسته» است كه به احتمال فراوان تا پایان هفته آینده ساخت موسیقی به طور كامل به پایان خواهد رسید.
براساس این گزارش، پس از پایان ساخت موسیقی محمدرضا دلپاك صداگذاری «زندگی با چشمان بسته» را آغاز خواهد كرد كه به طور كلی تا پایان تیرماه این فیلم آماده نمایش خواهد شد.
به گفته «محمدرضا تخت--كشیان» تهیه--كننده كار به دلیل اینكه امكان دارد تا زمان جشنواره فجر موضوع كار كهنه شود، شاید این ساخته صدرعاملی قبل از جشنواره اكران عمومی شود.
به گزارش فارس، در این فیلم كه داستان اختلافات دو جوان با خانواده--هایشان است، ترانه علیدوستی، حامد بهداد، فرهاد آئیش، پریوش نظریه، فرهاد قائمیان، پولاد كیمیایی به ایفای نقش می--پردازند و عاطفه رضوی، الهام پاوه--نژاد، اندیشه فولادوند، آناهیتا افشار، علی مردانی، گلاره شهبازیان، مهدی اسلام--پور حضور دارند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن