تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820019087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش خبرنگار مهر از عربستان/دشواري گروه نمي تواند توجيه شكست باشد/ نگاه ما به گوانگجو و لندن است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش خبرنگار مهر از عربستان/دشواري گروه نمي تواند توجيه شكست باشد/ نگاه ما به گوانگجو و لندن است
رئس فدراسيون فوتبال گفت: اينكه تيم فوتبال جوانان ايران در مرحله گروهي مسابقات فوتبال قهرماني آسيا با تيم هايي چون عربستان و ژاپن همگروه شده است، نمي تواند توجيه منطقي براي ناكامي احتمالي اين تيم در صعود به جام جهاني باشد.

علي كفاشيان درگفتگو با خبرنگار اعزامي مهر به عربستان، ضمن بيان اين مطلب افزود: تيم فوتبال جوانان ايران براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا به خوبي مهيا شده است. براي اين تيم مربيان تيم‌هاي پايه طي سال‌هاي گذشته و نيكوليچ و دستيارانش در يك سال و نيم اخير زحمات زيادي را متحمل شده‌اند. با اين شرايط بيهوده نيست اگر انتظار داشته باشيم تيم جوانان ايران به عنوان يكي از تيم‌هاي برتر آسيا به جام جهاني صعود كند.

وي با اشاره به دشواري رقابت تيم فوتبال جوانان ايران در گروه A مسابقات قهرماني جوانان آسيا افزود: هر چند تيم جوانان ايران كار دشواري را در رقابت با تيم‌هاي عربستان و ژاپن دارد اما براي تيمي كه مي خواهد به جام جهاني صعود كند و يكي از تيم هاي برتر آسيا باشد، اين توجيه مناسبي نيست كه همگروهي با تيم هاي قدر آسيا را مانع از موفقيت خود بداند.

رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه از بازي خوب تيم فوتبال جوانان كشورمان در مصاف با عربستان ياد كرد و گفت: نبايد از بازي خوب تيم جوانان ايران در مصاف با عربستان غافل شد. اين تيم در يك بازي دشوار عملكرد خوبي داشت و روي يك غفلت نتيجه را واگذار كرد. تيم ما توانايي بالايي دارد و حق بازيكنان اين تيم صعود به مراحل حذفي مسابقات قهرماني آسيا و راهيابي به جام جهاني است. اميدوارم امشب با شكست ژاپن شانس صعود جوانان فوتبال ايران افزايش يابد و در ادامه شاهد درخشش آنها در مراحل آتي مسابقات باشيم.

كفاشيان با ابراز اميدواري از موفقيت تيم فوتبال جوانان ايران در مسابقات قهرماني آسيا و كسب عنوان قهرماني قاره كهن توسط اين تيم افزود: نگاه ما به تيم جوانان سرمايه گذاري براي حضوري موفق در مسابقات فوتبال بازيهاي آسيايي گوانگجو و بازيهاي المپيك 2010 لندن است. اميدوارم اين تيم بتواند حاصل زحمات فدراسيون فوتبال در يك سال و نيم گذشته را با موفقيت در مسابقات قهرماني آسيا پاسخ گفته و دل مردم را شاد كند.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن