تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818848966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مطالبات چايكاران استان گيلان تا دو هفته آينده پرداخت مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مطالبات چايكاران استان گيلان تا دو هفته آينده پرداخت مي‌شود
داخلي. اقتصادي. چاي.

مدير عامل سازمان تعاون روستايي استان گيلان گفت: با پايان يافتن فصل برداشت برگ سبز چاي در استان گيلان، تمامي مطالبات چايكاران تا دو هفته آينده پرداخت مي‌شود.

"ضياء فيض پور"روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با تاكيد بر اينكه امسال اولين سالي است كه مطالبات چايكاران به موقع پرداخت شده‌است، افزود: ‪ ۶۰‬ميليارد ريال از مطالبات كشاورزان چايكار گيلاني باقيمانده‌است كه درحال واريز كردن آن به حساب چايكاران هستيم.

وي خاطرنشان كرد: ‪ ۱۷۶‬هزارو ‪ ۴۸۳‬تن برگ سبز چاي در فصل زراعي سال جاري با نرخ تضميني توسط سازمان تعاون روستايي از چايكاران گيلاني خريداري شده‌است.

وي ارزش ريالي اين ميزان برگ سبز چاي را ‪ ۵۲۲‬ميليارد و ‪ ۷۳۷‬ميليون و ‪ ۱۹۹‬هزار ريال ذكر كرد.

وي اظهارداشت: برگ سبز درجه يك چاي امسال ‪ ۱۴‬درصد برگ سبز خريداري شده چايكاران گيلاني را تشكيل مي‌دهد كه اين ميزان ‪ ۴/۲‬درصد نسبت به درجه يك سال قبل كاهش داشته است.

مدير عامل سازمان تعاون روستايي گيلان گفت:‪ ۳۹‬هزارتن چاي خشك هم از طريق خريد تضميني برگ سبز چاي در استان گيلان توليد شده‌است.

وي افزود:تعدادي از كارخانجات نيز اقدام به خريد چاي با نرخ آزاد كرده اند كه در آمار اين سازمان ذكر نشده‌است.

وي درمورد فروش چاي خشك اظهارداشت: فروش چاي خشك از طريق دستگاه مباشر در قالب تشريفات معاملات دولتي پس از تعيين قيمت پايه براي فروش به مزايده گذاشته مي‌شود.

فيض پور كيفي‌سازي چاي توليدي داخلي منوط به بهزراعي در عرصه توليد قبل از برداشت، هرس ، تغذيه و تلف نشدن چاي در چرخه صنعت، عمل‌آوري و فرآوري چاي دانست.

وي اظهارداشت: چاي خشك توليد داخلي بايد با بازرگاني معقول و مناسب در اختيار مصرف‌كننده قرار گيرد تا مصرف‌كنندگان بتوانند در مورد كيفيت چاي داخلي داوري كرده و چاي با كيفيت را انتخاب كند كه در شرايط فعلي اين رقابت به دليل عرضه چاي خارجي وجود ندارد. ك/‪۳‬
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن