تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816289538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هيچكس حق مصاحبه توهين آميز ندارد! شريفي: از اين پس بازيكنان با نظر ما بايد قرارداد خود را ثبت كنند// قطبي را به كميته انضباطي احضار مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: هيچكس حق مصاحبه توهين آميز ندارد! شريفي: از اين پس بازيكنان با نظر ما بايد قرارداد خود را ثبت كنند// قطبي را به كميته انضباطي احضار مي كنيم


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: از اين پس بازيكنان و مربيان ليگ در صورتي مي توانند به باشگاه هاي ليگ برتري بپيوندند كه كميته انضباطي به آن ها مجوز دهد.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، شريفي در جمع خبرنگاران گفت: از نيم فصل دوم بازيكنان ليگ مورد بررسي اخلاقي قرار مي گيرند و براي هر بازيكن و مربي امتياز منفي قائل خواهيم شد و بازيكنان و مربياني كه امتيازات منفي آن ها به 150 برسد در فصل آينده نمي توانند در ليگ برتر فعاليت كنند و بايد به يك ليگ پايين تر نقل مكان كنند.
رييس كميته انضباطي در خصوص رفتار مهربانانه داوران با اعضاي تيم ميزبان گفت: از اين پس قرار است تمام هزينه هاي داوران در سفرهاي خارج از محل زندگي شان بر عهده فدراسيون فوتبال باشد تا ديگر ترديدي در اين خصوص وجود نداشته باشد.
وي خاطر نشان كرد: آراي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال هيچ هماهنگي با آراي كميته انضباطي باشگاه ها ندارد و ما جداگانه تصميم گيري خواهيم كرد.
وي تصريح كرد: از اين به بعد در فوتبال كشور هيچ احدي حتي مسوولان فدراسيون اجازه مصاحبه توهين آميز بر عليه افراد را ندارند و هر كسي كه مصاحبه توهين آميز انجام دهد با محكوميت هاي سنگين از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال مواجه مي شود.
شريفي در خصوص وضعيت بازيكنان سرباز در باشگاه ها تصريح كرد:از ليگ آينده كليه باشگاه ها بايد هويت بازيكنان خود را قبل از آغاز ليگ در اختيار فدراسيون فوتبال قرار دهند.
رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص خارج كردن بعضي از بازيكنان خارجي از ليست تيم ها در اواسط فصل گفت: در اين گونه مسائل اگر بازيكن خارجي به كميته انضباطي فيفا شكايت كند و راي به نفع او باشد باشگاه با جريمه فوق العاده سنگين از سوي ما روبه رو خواهد شد. در ضمن اگر باشگاهي از داخل كشور قبل از شكايت به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال به كميته انضباطي فيفا شكايت كند و راي بر عليه او صادر شود به دليل شكستن حرمت فدراسيون فوتبال ايران باشگاه با جريمه سنگين روبه رو خواهد شد.
شريفي اظهار داشت: باشگاه ها موظفند از ليدرهاي بي طرف استفاده كنند و بايد در اين زمينه از يك موسسه كه مورد تاييد فدراسيون قرار گرفته است و قرار است به زودي تاسيس شود به نام موسسه مشوقين باشگاه ها ليدر تهيه كنند و پول ليدرها بر خلاف گذشته توسط همين موسسه پرداخت خواهد شد تا ديگر مديران تيم ها نتوانند به ليدرها خط بدهند.
شريفي در خصوص محروميت هاي تا اطلاع ثانوي گفت: اطلاع ثانوي از يك تا شش جلسه است و مطمئن باشيد بازيكناني كه محروميت تا اطلاع ثانوي دارند حتما از سوي كميته انضباطي محروم خواهند شد.
وي در خصوص مصاحبه سرباز احمدي بر عليه باشگاه سپاهان مبني بر اينكه اين باشگاه حق و حقوق او را نداده است، اظهار داشت: در خصوص ديه افراد كميته انضباطي نمي تواند راي صادر كند اما اگر حرف سرباز احمدي درست باشد او مي تواند از طريق بيمه باشگاه خسارت خود را بگيرد.
وي در خصوص جرايم مسوولان فدراسيون در صورتي كه مصاحبه توهين آميز انجام دهند، گفت: اگر مسوولان فدراسيون تخلف كنند گزارش كار آن ها به رييس فدراسيون ارسال مي شود تا او به وضعيت آن ها رسيدگي كند.
شريفي تصريح كرد: از اين پس جرايم به شدت سنگين خواهد شد و تا سقف 400 ميليون تومان جريمه خواهند شد.
وي افزود: جرايم باشگاه ها تا سه جلسه محروميت و سه ميليون تومان مستقيما با راي كميته انضباطي اجرا خواهد شد و به كميته استيناف ارجاع داده نمي شود.
رييس كميته انضباطي فوتبال در خصوص احكام جديد صادره از سوي كميته انضباطي گفت: سيد جلال رافخايي به دليل تحريك هواداران حريف پس از به ثمر رساندن گل تا اطلاع ثانوي محروم خواهد شد.
مصطفي صبري بازيكن مقاومت سپاسي نيز به دليل حركت تحريك آميز پس از به ثمر رساندن گل تا اطلاع ثانوي محروم خواهد بود.
افشين قطبي به خاطر تحريك هواداران به كميته انضباطي دعوت خواهد شد، فيروز كريمي به خاطر مصاحبه بر عليه مسوولان ورزشگاه حافظيه شيراز توبيخ كتبي شده، هدايتي رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس به خاطر كمك 30 ميليون توماني خود به بازيكن سابق تيم جوانان كه به دليل تصادف در زندان بوده مورد تشويق قرار گرفته است./06/158/120
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن