تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816741311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نحوه‌ فعال‌سازي سرويس GPRS همراه اول


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نحوه‌ فعال‌سازي سرويس GPRS همراه اول
سرعت اينترنت كه از طريق سرويس GPRS ارايه مي‌شود، محدود بوده و همراه با توسعه آينده شبكه به نسل بعد سرويس ديتا EDGE كه داراي سرعت بالاتر در اينترنت است، به مشتركان ارايه خواهد شد.
مشتركان همراه اول با تكميل فرم الكترونيكي ثبت‌نام و انجام موفق تنظيمات گوشي كه روي سايت شركت ارتباطات سيار با آدرس اينترنتي www.mci.ir در دسترس است، به جمع مشتركان GPRS اين اپراتور مي‌پيوندند.

براي استفاده از سيستم GPRS همراه اول بايد سه مرحله طي شود:
مرحله اول، ملاحظه شرايط عمومي و قبول آن است كه در آن خطاب به مشترك آمده است: خدماتي كه در حال حاضر از طريق سرويس GPRS در اختيار مشتركان قرار مي‌گيرد استفاده از پست الكترونيكي و دسترسي به سايت‌هاي اينترنتي و دريافت فايل برروي گوشي موبايل است و ساير خدمات از جمله MMS در آينده نزديك به متقاضيان ارايه خواهد شد.

ساعات استفاده از سرويس GPRS در مرحله آزمايشي، براي روزهاي عادي از ساعت 23 لغايت 8 و براي روزهاي تعطيل رسمي كليه ساعات شبانه روز است.

سرعت اينترنت كه از طريق سرويس GPRS ارايه مي‌شود، محدود بوده و همراه با توسعه آينده شبكه به نسل بعد سرويس ديتا EDGE كه داراي سرعت بالاتر در اينترنت است، به مشتركان ارايه خواهد شد.

در اين مرحله از واگذاري، اين سرويس تنها براي تعداد محدودي ازمشتركان استان تهران قابل ارايه بوده و ثبت‌نام فقط از طريق پرتال همراه اول مقدور است. در مراحل بعدي كليه استان‌هاي كشور تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
پس از فعال‌سازي سرويس، پيامكي براي مشترك ارسال خواهد شد و در صورت ارايه آدرس پست الكترونيكي اين پيام به آن آدرس نيز ارسال مي‌گردد.

مرحله دوم به تكميل الكترونيكي فرم ثبت‌نام مربوط است كه متقاضي در اين مرحله بايد اطلاعات شخصي شامل نام، نام خانوادگي و شماره كد ملي، اطلاعات تماس شامل شماره تلفن همراه و پست الكترونيكي خود را وارد كند.

آدرس پست الكترونيكي كه وارد مي‌شود، همان آدرسي است كه بعدا پس از فعال شدن سرويس براي اطلاع‌رساني به مشترك از آن استفاده خواهد شد.

مشترك پس از تكميل فرم با كليك روي گزينه «ورود به مرحله 3» اطلاعات خود را به سيستم ارسال مي‌كند. پس از بررسي وضعيت شماره تلفن همراه پيامي مناسب در مرورگر به وي نشان داده مي‌شود.

در مرحله سه براي استفاده از سرويس GPRS، گوشي هم بايد تنظيم شود. براي دريافت اين تنظيمات از طريق لينك «ارسال تنظيمات گوشي براي استفاده از سرويس GPRS» با وارد كردن شماره تماس و انتخاب نوع و مدل گوشي، تنظيمات لازم از طريق پيامك براي متقاضي ارسال مي‌شود.

امكان ارسال تنظيمات براي كليه گوشي‌هايي كه توانايي دريافت تنظيمات از طريق شبكه را دارند، در اين صفحه وجود داشته و ساير گوشي‌هايي كه اين توانايي را ندارند، بايد به طور دستي مطابق راهنماي موجود در صفحه مذكور تنظيم شوند. مشترك بايد مطابق دستورالعمل موجود در صفحه آخر لينك مذكور، پس از دريافت پيامك حاوي تنظيمات، با زدن كد 1234 آن را بر روي گوشي خود نصب كند.

در پايان پيغامي با اين مضمون دريافت مي‌شود: «مشترك گرامي؛ سرويس GPRS شما فعال شده و براي تاييد پيامكي از طريق همراه اول براي شما ارسال خواهد شد، بعد از دريافت پيامك، شما مي‌توانيد از اين سرويس استفاده كنيد.»

اما در لينك مربوط به تنظيمات گوشي هم آمده است: همراه اول پيوستن شما را به جمع كاربران GPRS ارج مي‌نهد.

در ادامه آمده است: (GPRS (General Packet Radio Service سرويسي است كه توسط اپراتور شما، همراه اول، در اختيار شما قرار گرفته است و جايگزين دسترسي Dial up به اينترنت در گوشي‌هاي موبايل (مثل سرويس ديتا در GSM) است كه مرور سريع‌تر وب را ممكن ساخته و سرويس‌هاي آنلاين را با سرعت بيش‌تري در اختيار قرار مي‌دهد.

در مقايسه با يك اتصال GPRS ،Dial up به جاي استفاده از يك شماره تلفن براي اتصال، از يك (APN (Access Point Node استفاده مي‌كند كه بايد در گوشي تنظيم شود. تنظيم اين پارامتر و ساير پارامترهاي لازم براي اتصال به GPRS توسط سرويس OTA انجام مي‌گردد.

سرور OTA پس از دريافت درخواست شما از طريق لينك‌هاي ذيل، اين تنظيمات را در قالب يك پيام كوتاه براي شما ارسال مي‌كند. پس از باز كردن پيام و زدن كد 1234، تنظيمات به طور خودكار در گوشي قرار خواهد گرفت. چنانچه به هر دليل اين كار با مشكل روبه‌رو شود، ابتدا درخواست خود را تكرار كنيد. در صورت عدم موفقيت، دباره با مركز پاسخگويي همراه اول به شماره 09990 جهت حل مشكل تماس حاصل كرده يا طبق راهنماي زير پارامترها را به طور دستي در گوشي خود تنظيم كنيد.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن