تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817087308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بحران در فوتبال مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بحران در فوتبال مشهد
اوضاع در دو باشگاه مشهدي ليگ برتر تعريفي ندارد. ابومسلم و پيام كه تا اينجاي ليگ و به نسبت بضاعت شان بد نتيجه نگرفته اند، بعد از باخت مقابل راه آهن و سايپا شرايط نامساعدي دارند. مديرعامل ابومسلم كه تا اطلاع ثانوي سرمربي تيمش را از حضور در تمرينات سياه جامگان محروم كرده و بازيكنان پيام هم كه به دليل مشكلات مالي ديگر بر سر تمرينات حاضر نمي شوند.

به نوشته روزنامه سرمايه: با چنين وضعيتي كه دو باشگاه خصوصي ليگ برتر دارند اين احتمال وجود دارد كه آنها به زودي تحت پوشش نهادهاي دولتي قرار خواهند گرفت و ديگر پسوند خصوصي در كنار نام آنها نخواهد بود.

برگي زر: شده ام كيسه بوكس

داستان ابومسلم از مدت ها قبل مشخص است. سرمربي و مديرعامل تيم با هم اختلاف دارند و هركدام هم خودشان را محق مي دانند. قهر و آشتي هاي برگي زر و بني اسد مدت هاست كه سوژه مطبوعات شده اما انگار اين بار داستان جدي تر از دفعات قبل است.

هادي برگي زر سرمربي ابومسلم مي گويد: «هنوز هيچ چيز به طور رسمي به من ابلاغ نشده اما اين موضوع جزء اختيارات مديرعامل است كه جلوي حضور سرمربي تيمش در تمرينات را بگيرد. حتماً آقاي بني اسد صلاح مي دانسته كه من در تمرينات نباشم.

شايد مي خواهند تيم را از بحران خارج كنند.» آن طور كه به نظر مي رسد جديد ترين اختلاف اين دو نفر از زماني شكل گرفته كه برگي زر تيمش را تيم بينوايان معرفي كرد؛ ادعايي كه باعث ناراحتي مديرعامل اين باشگاه شده. بني اسد به فارس مي گويد: «اين آقا در حالي چنين ادعايي را مطرح كرده كه ما در عرض يك هفته فقط 200 سكه به عنوان پاداش به بازيكنان پرداخت كرديم ضمن آنكه تا به امروز بيش از يك ميليارد تومان براي اين تيم هزينه شده است.»

برگي زر وقتي اين صحبت را مي شنود چند لحظه مكث مي كند و مي گويد: «اگر اين طوري است پس چرا بازيكنان در رختكن از مشكلات مالي انتقاد مي كنند. كل اين 200 سكه اي كه آقاي بني اسد حرفش را زده حداكثر 40 ميليون تومان مي شود كه آن هم بين كل تيم تقسيم شده ضمن آنكه به جز سه،چهار نفر بقيه بازيكنان تنها 15 درصد از قراردادهايشان را در دريافت كرده اند در حالي كه بايد تا امروز حداقل 35 درصد از قراردادشان را مي گرفتند.»

برگي زر از اينكه مديرعامل باشگاه تمام تقصير ها را به گردن او انداخته ناراحت است: «من مربي در زمان باخت نياز به حمايت مديرعامل دارم نه اينكه وقتي تيم مي برد از من حمايت شود. آن موقع كه من نياز به حمايت ندارم.»

برگي زر بعد از بازي پرسپوليس از سرمربيگري تيمش استعفا داد و حتي حاضر بود كه بدون گرفتن حق و حقوقش از ابومسلم برود. با اين همه سردار بني اسد در آن زمان با استعفاي او مخالفت كرد تا الان اوضاع بدتر از قبل شود: «من شده ام شبيه كيسه بوكس كه هركس از راه مي رسد يك مشت به آن مي زند. همه توپ را مي اندازند داخل زمين من و واقعاً نمي دانم چگونه بايد با اين شرايط كنار بيايم.»

هيچ بعيد نيست كه صحبت هاي تند مديرعامل ابومسلم در برنامه جمعه شب ورزش از نگاه دو و متعاقب آن دفاعيه برگي زر باعث شود كه همكاري اين دو نفر با هم تمام شود. برگي زر مي گويد: «من ابومسلم را دوست دارم و حاضرم به خاطر آن همه كار بكنم. اگر مرا نخواهند مي روم صورت بني اسد را مي بوسم و با خوشحالي از اين تيم جدا مي شوم.»

خداداد: وكالت بدهند تيم را بفروشم

بالاخره كاسه صبر بازيكنان پيام لبريز شد و بازيكنان اين تيم اعلام كردند تا زماني كه پول نگيرند ديگر در تمرينات اين تيم شركت نمي كنند. مديرعامل اين باشگاه هم آب پاكي را روي دست بازيكنان ريخت و گفته پولي نداريم، هر كاري مي خواهيد بكنيد.

به اين ترتيب تمرينات پيام تعطيل شده و احتمالاً آنها بدون تمرين به مصاف سپاهان مي روند. خداداد عزيزي سرمربي پيام هم از اين شرايط خسته شده: «گويا گفته اند كه قرار است نيمي از سهام باشگاه واگذار شود. من تا اين لحظه هيچ خبري از اين قضيه ندارم. تا به امروز بچه ها را با چنگ و دندان نگه داشتيم اما صبر آنها هم حدي داشت.»

و به همين راحتي تمرينات پيام تعطيل شد.
شما بگوييد من چه كار كنم. تا به امروز فقط 13 درصد قراردادها را با پول استانداري به بچه ها داده ايم. چند هفته است قول پاداش مي دهيم اما هيچ خبري نشده است. بازيكن هم كه براي رضاي خدا فوتبال بازي نمي كند

يعني خداداد عزيزي آنقدر كاريزما ندارد كه بتواند بازيكنانش را در تمرينات نگه دارد؟
چند ماه است كه من اين كار را انجام دادم اما الان ديگر اميدي ندارم. چهار ماه است مرتب امروز و فردا مي كنيم كه پول بچه ها را مي دهيم اما بازيكنان ما ديگر هيچ حرفي را قبول ندارند.
مشكل اينجاست كه بازيكنان پيام زماني به فكر قهر كردن افتادند كه اين تيم به جز بازي آخر روي نوار برد افتاده بود.

يكي از بچه ها حرف خوبي زد. گفت آن موقع كه آخر جدول بوديم خجالت مي كشيديم دنبال پول باشيم اما حالا كه وسط جدول هستيم رويمان مي شود سراغ پول را بگيريم.

شخص شما هم هيچ كاري نمي تواند بكند؟
دخل و خرج تيم كه به من ربطي ندارد.

اما شما سهامدار و قائم مقام پيام هستيد.
من همه جا رفته ام، براي تيم صحبت كرده ام اما در اين شرايط هيچ كس حاضر نيست جلو بيايد.

گويا به مديران پيام گفته اند به شما وكالت دهند تا باشگاه را بفروشيد اما آنها قبول نكرده اند.
اگر اين كار را انجام دهند من حاضرم تيم را بفروشم. بالاخره يك مشتري پيدا مي كنيم.

حالا تكليف پيام چيست؟
مديران تيم حق دارند از شرايط موجود ناراحت باشند اما وقتي تيم، شخصي است خودشان بايد هزينه هاي تيم را پرداخت كنند نه اينكه منتظر كمك اين ور و آن ور باشند.

جمله شما مبني بر اينكه مديران باشگاهي، ورزشي نيستند به مذاق خيلي ها خوش نيامده.
براي من فرقي ندارد اما اصلاً از قول من بنويسيد كه مديران باشگاهي ما قبلاً بازيكن تيم ملي بودند تا ديگر هيچ مشكلي نباشد.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن