تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816872095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لحظه شمار تالار


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: لحظه شمار تالار
حضور سنگ آهن در صف فروش
گزارش زير آمار لحظه اى از تالار است كه توسط ديده بان آرياسهم منتشر شده است.
۸:50 قبل از شروع معاملات شاهد صف هاى فروش اميد ۴۰ ميليون، گل گهر ۸ ميليون، سرمايه گذارى معادن و فلزات ۱۴ ميليون و چادرملو ۸ ميليون هستيم.
۹:05 تا اين لحظه حدود ۱۲۸ هزار سهم صدرا معامله شده است.
۹:20 تا اين لحظه نمادهاى چادرملو و معادن و فلزات معامله نشده اند، ۲۰۰ سهم گل گهر و ۱۰۰ هزار سهم سرمايه گذارى اميد نيز معامله شده اند.
۹:45 مخابرات به ۱۷۷ تومان رسيده است و سايپا تا قيمت ۱۹۲ پائين آمده است.
۱۰:05 بيشترين تقاضاى فروش در گروه سنگ آهن است كه چهار نماد فوق جمعاً ۷۷۷ ميليارد ريال نقدينگى را در صف فروش خود دارند. در بخش خريد هم فولاد مباركه و كشتيرانى به ترتيب بيشترين خريداران را دارند.
۱۰:30 تا اين لحظه بيشترين ارزش معاملات به ايران خودرو و مخابرات تعلق داشته اند.
۱۱:20 حجم معاملات مخابرات ايران به ۳‎/۲ ميليون سهم رسيده است اما قيمت تا ۱۷۱ تومان كاهش داشته است. در گروه سيمان تنها شاهرود، كردستان و فارس و خوزستان با حجم بسيار كم و ريزش قيمت معامله شده اند.

اخبار كوتاه

احتمال تأخير دوباره واگذارى بانك ها
رئيس سازمان حسابرسى با اعلام پايان حسابرسى صورت هاى مالى سه بانك دولتى مشمول واگذارى، گفت: در صورت عدم اقدام سريع و منطقى سازمانهاى خصوصى سازى و بورس امكان تداوم تعويق در زمان واگذارى اين بانك ها وجود دارد. به گزارش فارس،كاظم نجفى علمى اظهار داشت: رسيدگى به صورتهاى مالى سه بانك دولتى صادرات، تجارت و ملت در سازمان حسابرسى به سرانجام رسيده و اين سه بانك آماده ورود به بخش خصوصى هستند. به گفته رئيس سازمان حسابرسى در صورت به طول انجاميدن فرايندى كه بايد در اين دو سازمان انجام شود، بانك ها موظف به ارائه صورت هاى مالى ۶ ماهه منتهى به شهريور ماه خواهند شد و اين امر مى تواند زمان ورود آنها به بورس را مجدداً به تعويق بيندازد. نجفى علمى خاطرنشان كرد: چنين وضعيتى در مورد بيمه هاى مشمول واگذارى نيز وجود دارد كه بايد اقدامات لازم در سازمان خصوصى سازى و بورس هر چه سريع تر انجام شود.

زبان جديد در بورس به كارگرفته مى شود
زبان جديد گزارشگرى تجارى(XBRL) شرايط آسان ترى را براى كاربران فراهم مى كند. به گزارش سنا، مسعود عزيزخانى مشاور معاونت نظارت بر بورس ها و بازارها با بيان مطلب بالا گفت: (XBRL) زبان جديد گزارشگرى تجارى گسترش پذير است كه روند و شيوه جديدى در گزارشگرى مالى را ارائه مى كند ‎/ وى ادامه داد: هدف از به كارگيرى اين زبان جديد در بازار سرمايه، گزارش دهى يكسان صورت هاى مالى و كمك بيشتر به استفاده كنندگان اين صورت ها است. به علاوه زبان XBRL امكان دسترسى بيشتر به اطلاعات ، مقايسه اطلاعات با يكديگر، امكان دسترسى به اطلاعات سال هاى گذشته به صورت يك جا و امكان تحليل هاى متفاوت را براى سرمايه گذاران فراهم مى كند.

بيشترين كاهش بهاى ماهانه طلا در ۲۰ سال اخير
تداوم سير نزولى بهاى طلا در بازار جهانى موجب شد كه بازار اين فلز گرانبها بيشترين كاهش ماهانه را طى ۲۰ سال اخير تجربه كند. به گزارش برنا به نقل از گالف نيوز، انتشار گزارش وزارت بازرگانى امريكا مبتنى بر كاهش ۰‎/۳ درصدى شاخص رشد اقتصادى اين كشور نگرانى ها را از وقوع ركود اقتصادى در جهان افزايش داده و موجب كاهش بهاى فلزات بخصوص طلا در بازار جهانى شد. بهاى طلا در بازار نيويورك به ۷۲۴ دلار در هر اونس تنزل يافته است.

بازنگرى ۹۰درصد قانون امور گمركى
معاون فنى گمرك از بازنگرى ۹۰ درصد قانون گمركى خبر داد و گفت: سازمان ها و مؤسسات اقتصادى مرتبط با گمرك بايد ظرف ۱۵ روز نظر پيشنهادى خود را در اين خصوص اعلام كنند. محمدرضا نادرى درگفت وگو با برنا، با بيان اين مطلب افزود: بعد از بازنگرى قانون گمركى از كليه دستگاهها و مؤسسات اقتصادى مرتبط با امور گمركى خواستيم تا نظرات و انتقادات خود را نسبت به اين قانون در اختيار سازمان گمرك قرار دهند.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن