تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
افشارزاده فدراسيون را تحويل مي دهد
بهرام افشارزاده بعد از مسابقات قهرماني نوجوانان و جوانان آسيا فدراسيون وزنه برداري را تحويل رئيس جديد آن مي دهد. بعد از پيروزي افشارزاده در انتخابات كميته ملي المپيك، وي از روز پنج شنبه گذشته كار خود را در سمت جديدش آغاز كرد. اين در حالي است كه او قصد ندارد كار خود را در هر 2 حوزه ادامه دهد به همين دليل استعفاي خود را به سازمان تربيت بدني تقديم خواهد كرد. با توجه به اين كه تيم هاي نوجوانان و جوانان وزنه برداري در ماه آينده رقابت هاي قهرماني آسيا را پيش رو دارند به نظر مي رسد افشارزاده تا زمان پايان اين رقابت ها در فدراسيون حضور داشته و بعد از آن استعفا كند.

كفاشيان: مسئوليت علي آبادي سنگين تر شده است
عضو هيئت اجراي كميته ملي المپيك گفت: از اين پس مسئوليت علي آبادي سنگين تر شده است و بايد تمام تلاش خود را انجام دهد تا در آينده شاهد نتايج مثبت اين انتخاب باشيم. علي كفاشيان در خصوص انتخاب علي آبادي به سمت رياست كميته ملي المپيك گفت: از نتايج مثبت اين امر ايجاد هماهنگي و همياري در ورزش است، با توجه به اين امر ديگر شاهد موازي كاري در اين عرصه نخواهيم بود. به نظر من از اين پس مسئوليت علي آبادي سنگين تر شده است. وي بايد تمام تلاش خود را انجام دهد كه در آينده شاهد نتايج مثبت اين انتخاب باشيم.

اين هفته نفرات نهايي ملي ژيمناستيك مشخص مي شوند
در آستانه مسابقات ژيمناستيك قهرماني آسيا در قطر مربي تيم ملي گفت: به كسب مقامي بهتر از ادوار گذشته مي انديشيم. حسين طاهرخاني اظهار كرد: حدود يك سال و نيم است كه هشت ژيمناست برتر ايران در اردو هستند و خود را براي مسابقات قهرماني آسيا قطر آماده مي كنند. از اين تعداد شش نفر به آسيايي قطر اعزام خواهند شد. طاهرخاني ادامه داد: علي عزيزي آسيب ديده است و فكر نمي كنم در مسابقات انتخابي نهايي تيم ملي شركت كند. خوشبختانه بقيه ملي پوشان مشكلي ندارند. شش نفر نهايي تيم براي مسابقات قطر هفته آينده و در جريان مسابقه انتخابي درون اردويي مشخص خواهند شد.

تهران قهرمان سافت بال بانوان كشور
سومين دوره مسابقات سافت بال قهرماني بانوان كشور با قهرماني تيم تهران به پايان رسيد. دراين دوره از رقابت ها كه يك هفته به طول انجاميد 220 ورزشكار در قالب 11 تيم با يكديگر رقابت كردند كه در نهايت تيم تهران موفق به كسب عنوان قهرماني شد و تيم هاي بوشهر و كرج به ترتيب در سكوهاي دوم و سوم قرار گرفتند.دراين رقابتها تيم خراسان رضوي كاپ اخلاق را به خود اختصاص داد.

رونالدو: محبوب هواداران خواهم شد
بازيكن پرتغالي منچستر يونايتد گفت: هدفم كسب افتخار با تيم است; البته در كنار اين، مي خواهم محبوب همه هواداران شوم. كريستانو رونالدو اظهار داشت: همه دوستانم و آشنايانم مي دانند در زمين تمام توانم را براي منچستر خرج مي كنم. تلاش مي كنم تا اين حقيقت براي همه هواداران آشكار شود و محبوبترين بازيكن شوم. اين بازيكن 24 ساله كه بخت زيادي براي كسب عنوان بهترين بازيكن سال جهان دارد، افزود: در كنار كسب موفقيت هاي فردي، به موفقيت هاي تيمي هم مي انديشم. مشخص است كه هنوز برخي هواداران بابت تمايلاتي كه جهت رفتنم به رئال در تابستان وجود داشت، هنوز از من دلخور هستند. رونالدو عنوان كرد: با اين حال، با قدرت كار مي كنم تا باعث موفقيت مجدد تيمم شوم و كدورت هاي پيش آمده را برطرف كنم.

مديرعامل رئال مادريد بازداشت شد
مديرعامل باشگاه رئال مادريد با وجود تكذيب تمام اتهامات، از سوي پليس بين الملل بازداشت موقت شد. رامون كالدرون، مديرعامل رئال مادريد به اتهام استفاده شخصي از اموال باشگاه و خرج بي مورد به اعتبار باشگاه، در خارج از مرزهاي اسپانيا بازداشت و تحت بازجويي قرار گرفت. كالدرون با بخشي از درآمدهاي رئال مادريد در بورس لندن سهام يك بيمارستان بسيار معروف و پر درآمد را خريداري كرده و به نام يكي از بستگانش سند زده است. اين گزارش كه 3 روز قبل در ال موندو دپورتيوو، چاپ بارسلونا، نيز منتشر شد، حاكي است، او با استفاده از كارت اعتباري رئال، بدهي هاي قديمي خود را پرداخته و وام هاي كلاني را از بانك هاي چند كشور آسيايي و امريكاي جنوبي دريافت كرده است. وكيل باشگاه مدعي است با رد تمام اين اتهامات، سرگرم تنظيم شكايت نامه عليه روزنامه اسپانيايي و شاكيان خصوصي اين پرونده است.

كاناوارو: مي خواهم به ناپل برگردم
فابيو كاناوارو بار ديگر اعلام كرد، خواهان آويختن كفش هايش با پيراهن باشگاه ناپل ايتالياست. اين بازيكن 35 ساله گفت: «من هوادار ناپولي هستم و همواره يكي از آنها بوده ام. دوست دارم يك بار ديگر به آنجا بازگردم.» كاناوارو ادامه داد: «برايم روشن است كه باشگاه در حال حاضر عملكردي درخشان داشته است و به گونه اي هدفمند روي جوانان خود حساب مي كند. بايد بگذاريم آنها در آرامش كار خود را كنند و ببينيم در آينده چه چيزي رخ خواهد داد.» قرارداد كاناوارو با رئال مادريد در تابستان سال آينده به پايان مي رسد. او در ناپولي مي تواند در كنار برادر كوچكترش پائولو دفاع مياني اين تيم را شكل دهند. مرد سال 2006 فوتبال جهان هنوز هم به خوبي مي تواند سال هاي شروع فعاليت خود را در ورزشگاه "سن پائولو" ناپل به ياد بياورد. او در اين باره گفت: «هنوز همه چيز را از دوران بازي ام در ناپل به ياد دارم. هر سالش باور نكردني بود. چرا كه زماني كه پسر كوچكي بودم، روياي پوشيدن پيراهن آبي اين تيم را داشتم.»

آشتياني: مباحث اقتصادي، جايگاهي در ايران ندارد
مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: در سيمنار دو روزه مديران باشگاه هاي آسيا كه هفته گذشته در كوالالامپور برگزار شد، مباحث مختلفي درخصوص بخش هاي بازرگاني، بازاريابي، مديريتي و آگاهي از برگزاري دوره جديد ليگ قهرمانان آسيا در سال آينده ميلادي مطرح شد. وي با بيان اينكه مسائل بازرگاني بخش وسيعي از اين سيمنار را تشكيل مي داد، اظهار داشت: در اين سيمنار ژاپن به عنوان كشوري پيشرو در اين بخش معرفي شد اما واقعيت اين است كه بسياري از مباحثي كه در اين سمينار در خصوص مسائل بازرگاني مطرح شد جايگاهي در فوتبال ايران ندارد. اميررضا واعظ آشتياني اظهار داشت: در اين سمينار مديران باشگاه ها با قوانين و مقررات جديد فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا آشنا شدند تا با آگاهي از اين موضوعات تيم هاي خود را آماده حضور در اين رقابت ها كنند.

قهرماني:اين اختراع را به نام خودم ثبت مي كنم
منصور ابراهيم زاده سرمربي ذوب آهن در پايان ديدار با استقلال به طور غيرمستقيم از داور ديدار محسن قهرماني انتقاد كرد. سرمربي ذوب آهن اعتقاد داشت محسن قهرماني سبك خاصي در داوري دارد و كلا به مسائلي مي پردازد كه شايد كمتر داوري به آن توجه داشته باشد و در پايان قهرماني را يك مخترع به شمار آورده بود!محسن قهرماني در اين رابطه گفت: «من عادت ندارم بعد از قضاوت هايم مصاحبه كنم چون به هرحال همه چيز را علاقه مندان به فوتبال ديده اند اما در پاسخ به ابراهيم زاده كه مرا مخترع داوري عنوان كرده اند بايد بگويم مي خواهم به جهت اختراع جديدم آن را در فدراسيون جهاني مخترعان به نام خودم ثبت كنم.!»

نيكوليچ: نمي دانم چرا بد بازي كرديم
سرمربي تيم فوتبال جوانان گفت: نمي دانم چرا مقابل عربستان بد بازي كرديم. نناد نيكوليچ بعد از اين باخت اظهار داشت: فرصت هاي زيادي را از دست داديم. اگر گل نزنيد حتما برابر تيمي مثل عربستان مجازاتش را پس خواهيد داد. حداقل 2 يا 3 فرصت گل داشتيم كه نتوانستيم توپ را وارد دروازه كنيم. واقعا بد بازي كرديم و دليلش را نمي دانم. تيم جوانان ايران آخرين بار در سال 1977 به مرحله نيمه نهايي رسيدند كه بعد از 4 قهرماني ( مشترك يا اختصاصي) و با شكست برابر عراق براي هميشه از سكوهاي افتخار دور شدند.

بادامكي: پرسپوليسي ها مرا فراموش كرده اند
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: به دليل مصدوميت دو ماهه مرا فراموش كرده اند; اما به زودي به تركيب اصلي بازمي گردم. حسين بادامكي اظهار داشت: دوران نقاهت را طي كرده و از نظر فني در شرايط بسيار خوبي هستم و مشكلي براي بازگشت به ميدان ندارم; اما نظر كادر فني اين بود كه مقابل مقاومت سپاسي بازي نكنم. وي ادامه داد: از بازيكنان حال حاضر پرسپوليس از لحاظ تاكتيكي و فني كمتر نيستم و مطمئن باشيد به زودي به تركيب اصلي تيم بازمي گردم، البته هرگز به نيمكت نشيني اعتراض نمي كنم. بادامكي خاطرنشان كرد: مربيان به دليل مصدوميت دوماهه مرا فراموش كرده اند و اين مسئله براي من بسيار سخت و عذاب آور است;ولي انگيزه مرا چند برابر مي كند تا بازگشت خوبي داشته باشم، فقط نياز به اعتماد سريع كادر فني دارم.

برگي زر در آستانه بركناري
سرمربي تيم فوتبال ابومسلم مشهد از سوي مدير عامل باشگاه از حضور در تمرينات تيم منع شد. هادي برگي زر به دليل كسب نتايج ضعيف و برخي اظهاراتش در مورد تيم فوتبال ابومسلم از حضور در تمرينات اين تيم منع شد. تا اطلاع ثانوي هدايت تيم ابومسلم بر عهده اصغر جهانداري است. برگي زر پس از شكست 3 بر صفر برابر راه آهن، تيم خود را تيم بينوايان ناميد كه مشكلات مالي فراواني دارد.

شجاعي: نظر «كاماچو» را هم جلب مي كنم
بازيكن ايراني تيم فوتبال اوساسونا گفت: احساس مي كنم با تغييراتي كه در كادرفني تيم به وجود آمده كار من براي حضور در تركيب تيم دشوارتر از گذشته شده است. مسعود شجاعي گفت: با وجود اينكه در اين هفته ها چندان به بازي گرفته نمي شوم، اما ميزان آمادگي ام بسيار بالاست و روزهاي خوبي را پشت سر مي گذارم. در حال حاضر تلاشم را بيشتر خواهم كرد كه بتوانم اعتماد سرمربي جديد تيم را هم به خودم جلب كنم. شجاعي در پاسخ به اين سوال كه آيا با كاماچو درباره اين وضعيت خود صحبت كرده اي، گفت: همان طور كه گفتم من به نظر كادرفني احترام مي گذارم و صحبت خاصي با او نكرده ام. اما، او محدوده حركتي براي من در زمين تعيين كرده كه اين كار را براي من دشوار مي كند. شجاعي در پاسخ به اين سوال كه آينده را در اوساسونا چگونه مي بيني؟ گفت: من قراردادي سه ساله با اوساسونا دارم و مطمئن هستم كه مي توانم نظر كاماچو را به خودم جلب كنم. مطمئن باشيد وضع براي من همين جور باقي نمي ماند و من خودم را به تركيب تيم تحميل مي كنم.

سفارت عربستان به تاج رواديد نداد
سفارت عربستان به نايب رئيس فدراسيون فوتبال ايران براي حضور در دمام رواديد نداد. مهدي تاج همراه شمار ديگري از مسئولان فدراسيون قصد عزيمت به عربستان را داشتند تا در اولين بازي تيم جوانان در مسابقات قهرماني آسيا، كنار اين تيم باشند; اما سفارت عربستان از صدور رواديد براي مسئولان فدراسيون خودداري كرد تا كارشكني براي عدم صدور رواديد ادامه داشته باشد. پيگيري هاي فدراسيون براي حضور تاج در دمام براي بازي دوم نيز بي نتيجه باقي ماند.

اميرآبادي: عادت ندارم با جار و جنجال حقم رو بگيرم!
مهدي امير آبادي كه از نيمكت نشيني هاي اخيرش ناراحت به نظر مي رسد گفت:اختلافي با قلعه نويي ندارم و به عقيده سرمربي تيم احترام مي گذارم. هافبك استقلال در رابطه با مصاحبه هاي اخيري كه از جانب او مبني بر ترك تيم استقلال چاپ شده است گفت: اين اخبار صحت ندارد و من با وجود نارضايتي از نيمكت نشيني قصد جدايي از تيم استقلال را ندارم. وي درادامه افزود: من تابع تصميمات سرمربي تيم هستم و هيچ گاه عادت نداشتم با اعتراض و جاروجنجال حقم را بگيرم. اميرآبادي در پايان خاطرنشان كرد: در حال حاضر نتيجه گرفتن تيم از حضور من در ميدان مهم تر است. تنها اميدوارم كه با اعتماد آقاي قلعه نويي در موفقيت هاي تيمم سهيم باشم.

علوي از پرسپوليس خداحافظي كرد
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران با هماهنگي باشگاه و سرمربي از ديروز در تمرينات شركت نكرد. محمد علوي كه به دليل نيمكت نشيني در بازي هاي اين فصل از تيم فوتبال پرسپوليس قصد جدايي از جمع قرمزپوشان را دارد رسما با اين تيم خداحافظي كرد. وي قصد دارد به تيم پاس همدان بازگردد. وينگو بگوويچ سرمربي پاس ابراز علاقه كرده است تا تحت هر شرايطي در نيم فصل اين بازيكن به همدان بازگردد.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 323]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن