تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 1 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812066479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمدباقر قاليباف: فرسودگي اتوبوس ها تقصير من نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: محمدباقر قاليباف: فرسودگي اتوبوس ها تقصير من نيست
گروه اجتماعي: محمدباقر قاليباف شهردار تهران ديروز و در مراسم افتتاح كارخانه شش و هفت آسفالت، در پاسخ به انتقادات در خصوص خطوط اتوبوسراني تندرو، ضمن رد اين انتقادات، گفت: مردم از خط دو اتوبوس هاي ويژه رضايت كامل دارند; وي در عين حال بر پايبندي خود به وعده سابقش مبني برتحويل ميوه و لبنيات تا درب منازل مردم تاكيد كرد.
به گزارش ايسنا، محمدباقر قاليباف در جمع خبرنگاران با تاكيد بر اين كه وضعيت آسفالت در تهران و كشور، مردم و مسوولان را نگران كرده بود، چرا كه كيفيت كم آن، شائبه هزينه زياد و آلودگي محيط زيست را به همراه داشت، گفت: در سه سال گذشته تلاش شد تا از نظر كيفيت علمي و تكنولوژيكي اولين مجموعه باكيفيت و بهترين دانه بندي آماده شود و امروز شاهد بهره برداري از آن هستيم.
وي خاطر نشان كرد: همزمان با اين كارخانه، يك كارخانه ديگر توسط بخش خصوصي با تناژ كمتر آماده شده است و به اين ترتيب كيفيت آسفالت در دو سال گذشته هر ماه رو به بهبود بوده است، همچنين حجم و كيفيت آسفالت در شهر آن قدر قابل توجه بود كه در تمام شريان هاي اصلي به استاندارد قابل قبول رسيده، اما هنوز در كوچه ها به دليل محدوديت تردد ماشين آلات، آسفالت كردن معابر به شكل مناسب صورت نمي گيرد.
قاليباف در پاسخ به سوالي در رابطه با نظارت بر عملكرد پيمانكاران آسفالت در مناطق، يادآورشد: آموزش پيمانكاران، نظارت، مشاوره و به روز كردن تجهيزات آن ها انجام شده است، چرا كه تجهيزات بسياري از پيمانكاران متعلق به حداقل به 30 سال گذشته بوده است و با پشتيباني كه صورت گرفت، اين مشكلات به مرور حل مي شود. در عين حال پهنه بندي پيمانكاران در مناطق صورت گرفته است و از اين پس توليد، حمل و پخش آسفالت بر عهده يك پيمانكار در جغرافيايي مشخص خواهد بود و ضمانت و كنترل عمليات مربوط به آسفالت توسط همان پيمانكار صورت مي گيرد.
شهردار تهران اضافه كرد: به دليل ترافيك، دوري راه و تردد كاميون ها در روز و نيز وجود نداشتن امكان توليد آسفالت در شب، متاسفانه از زمان آماده سازي آسفالت و حمل هميشه در تناقض بوده ايم، اما امكانات كارخانه اي كه امروز افتتاح مي كنيم، به دليل ظرفيت بالاي حمل تا چهار برابر و عايق بندي وسايل نقليه و جلوگيري از هدر روي حرارت آسفالت، اين مشكلات را تا حدودي كاهش مي دهد.
وي در پاسخ به سوالي در مورد باقي ماندن چاله هاي ناشي از انواع دريچه هاي كانال هاي شهري پس از آسفالت شدن معابر و خيابان ها، نسبت به اين موضوع اذعان كرد و گفت: قبول دارم كه همزماني بين آسفالت كردن و همسان سازي دريچه ها و كانال هاي شهري صورت نمي گيرد و اين موضوع آسيب هاي زيادي را به خودروها وارد مي كند، اما اين موضوع از مشكلات شهر تهران است كه بخشي از آن حل شده، اما بخش ديگر آن هنوز باقي مانده كه شركت آب و فاضلاب و ساير ارگان ها، مسوول رسيدگي به آن ها هستند، اما به دليل نبود مديريت واحد شهري اين مشكل هنوز حل نشده است.
قاليباف در پاسخ به سوالي در رابطه با تاخير در بهره برداري از عمليات بهسازي آسفالت اتوبان بابايي، خاطر نشان كرد: اين پرسش ها از من سوال شده و من نيز تاكيد كردم كه مي خواهيم زماني آسفالت اين اتوبان كامل شود كه ديگر شركت ديگري از جمله شركت گاز براي دفن لوله ها آن را حفاري نكند.
وي اظهار كرد: اين پروژه حتما كامل مي شود، اما اول بايد لوله گاز دفن شود و بعد مسير پس از دانشگاه امام حسين (ع) تا انتهاي اتوبان به اتمام برسد.
شهردار تهران در پاسخ به سوالي ديگري در مورد كيفيت ميوه و سبزيجات موجود در ميادين و ميوه و تره بار و نارضايتي مردم از اين ميادين، افزود: در سال گذشته، 53 ميدان جديد به شهر تهران اضافه كرده ايم تا دسترسي مردم به اين ميادين بيشتر شود.
وي با تاكيد بر اين كه مردم در زمان سردي هوا نگران وجود ميوه در ميادين ميوه و تره بار نباشند، اظهار كرد: حتما ميوه هاي مورد نظر مردم در ميادين عرضه مي شود، اما نبايد دنبال اين باشيد كه الزاما همان ميوه هاي فصول مختلف كه در سوپرهاي ميوه موجود است، در ميادين ميوه و تره بار نيز عرضه شود، چرا كه هم مردم توان خريد ندارند و هم اين ميوه ها امكان رسيدن به ميادين ميوه و تره بار را ندارند.
قاليباف در ادامه سخنان خود گفت: مردم مي دانند كه در فصل زمستان، ميوه ها با همان نرخ قبلي عرضه نمي شود، اما اين اعتراض آن ها را در مورد كيفيت ميوه قبول دارم و معتقدم هنوز در ارائه ميوه باكيفيت به قابليت لازم نرسيده ايم.
وي در پاسخ به اين سوال كه قول داده بوديد كه ميوه و ساير محصولات لبني را به درب منازل ببريد، توضيح داد: در برخي از مناطق شهرداري تهران از طريق فروشگاه هاي شهروند، بخشي از محصولات لبني عرضه شده است و ميوه را نيز به صورت آزمايشي در منطقه پنج تهران تا درب منازل برديم، اما اين طرح با اشكالاتي در بسته بندي ميوه ها مواجه شد و مجبور شديم اين پروژه را متوقف كنيم كه حتما در آينده اي نزديك اين پروژه با اصلاحاتي مجددا اجرا مي شود.
شهردار تهران در پاسخ به اين سوال كه خط سه اتوبوس هاي ويژه در حالي آماده مي شود كه مردم از خط دو اين اتوبوس ها رضايت ندارند، گفت: اين حرف را قبول ندارم، چرا كه همين امروز صبح از خط دو بازديد داشتم و ايستگاه هاي آن نصب شده است.
وي توضيح داد: ايستگاه هاي خط دو متفاوت با خط يك است و در آن شيشه نصب نمي شود، البته اين نوع از ايستگاه ها و طراحي آن را نپسنديده ام و به نظر مي رسد، طراحي شركت شهاب خودرو اشكالاتي داشته است و قرار شد در خط سه، اين ايستگاه ها اصلاح شوند.
به گزارش ايسنا، در اين حين خبرنگار در ادامه سوال خود تاكيد كرد: اين توضيحات شما دردي را از شهرونداني كه هر شب در اين خط تردد مي كنند، دوا نمي كند، آقاي شهردار يك شب به دنبال اتوبوس بدويد، تجربه شيريني است! كه قاليباف در پاسخ به وي گفت: در حال حاضر در خط دو اتوبوس هاي تندرو، 250 دستگاه اتوبوس فعال هستند و اگر كم يا فرسوده هستند، ديگر تقصير من نيست، من مسوول اتوبوس نيستم، اگر اتوبوس به ما بدهند، ما هم در خط اضافه مي كنيم، اما به نظر ما اين خط ظرفيت بيش از 250 دستگاه اتوبوس را ندارد و حجم مسافر جابه جا شده از اين طريق نيز قابل قياس با قبل نيست، در عين حال مردم نيز از طريق نظرسنجي هاي صورت گرفته، اعلام كردند كه از اين خط نسبت به گذشته راضي هستند.
وي در پايان در پاسخ به سوالي در مورد ارسال به موقع واگن هاي خريداري شده مترو، بيان كرد: اين واگن ها در راه است و در حال بارگيري در بندر عباس هستند.
شهردار تهران همچنين در مراسم افتتاح كارخانه شش و هفت آسفالت، عنوان كرد: بازنگري در بسياري از سخت افزارها و نرم افزارهاي درون شهري كه با تكنولوژي 40 سال پيش كار مي كنند، لازم است و بايد اقدامات صورت گرفته در درون شهر و جغرافيايي آن را كه بر آن اثر قابل توجهي مي گذارد، ساماندهي كنيم.
وي خطاب به مسوولان معاونت فني و عمراني شهرداري تهران و پيمانكاران آسفالت حاضر در جلسه، تاكيد كرد: هنوز در آغاز كار هستيم و بايد با تحول بيشتر پيش برويم، چرا كه در شرايط فعلي حتي اگر پول هم داشته باشيم، ديگر زمان اجازه نمي دهد تا نظير 40 سال پيش عمل كنيم.
قاليباف يادآورشد: بهبود وضعيت آسفالت در معابر و خيابان ها و جلوگيري از چند نوبت كندن و آسفالت مجدد در طول سال جزو دغدغه هاي مردم و شهرداري بود كه خوشبختانه با شرايط فعلي تحول جديدي در وضعيت آسفالت شهر تهران به وجود مي آيد.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن