تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819778139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه عكس و پوستر رضوي در اردبيل گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نمايشگاه عكس و پوستر رضوي در اردبيل گشايش يافت
خبرگزاري فارس: ظهر امروز همزمان با آغاز دهه كرامت و ولايت نخستين نمايشگاه عكس و پوستر رضوي در اردبيل گشايش يافت.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، در اين نمايشگاه كه در نگارخانه مجتمع فرهنگي و هنري فدك اردبيل برپا شده است، 20 تابلوي عكس و 20 تابلوي پوستر به نمايش درآمده است.
در اين آيين مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل در سخناني هنر را متعالي‌ترين و ارزشمند‌ترين سرمايه بشري عنوان كرد و افزود: با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي هنري مي‌توان سيره عملي و اعتقادي اهل بيت (ع) را به خوبي تبيين و به نسل جوان منتقل كرد.
ابراهيم‌‌پور برگزاري اين نمايشگاه را عرض ارادت به محضر حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) دانست و گفت: اين نمايشگاه در راستاي ترويج و آشنايي گروه‌هاي مختلف مردم به ويژه نوجوانان و جوانان با فرهنگ رضوي، سيره حضرت فاطمه معصومه (س) و ائمه اطهار (ع) برگزار مي‌شود.
وي در ادامه از برگزاري سومين جشنواره مديحه سرايي و چاوشي‌خواني در اردبيل خبر داد و گفت: در اين جشنواره ضمن ارائه آثار برگزيده از خانواده موذن‌زاده اردبيلي نيز تجليل خواهد شد.
ابراهيم‌پور ادامه داد: در اين دهه جشن‌هاي ولادت امام رضا (ع) در تمام شهرها و در شهر اردبيل نيز در سالن شهيد آسماني اردبيل برگزار خواهد شد و در كنار آن در تمام روستاها و شهرهاي استان كه مسجدي مزين به نام امام رضا (ع) دارند برنامه جشن و سخنراني اجرا خواهد شد.
در اين مراسم نادر سقا سرپرست كانو‌‌ن‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان اردبيل گفت: برگزاري فراخوان ايده و طرح ارتباط با ساماندهي معماري حرم رضوي، برگزاري مسابقه كتابخواني با موضوع سيره رضوي و دوره آشنايي با معمري حرم رضوي از برنامه‌هاي جنبي اين جشنواره است.
نمايشگاه عكس و پوستر رضوي از 11 تا 20 آبان ماه سال جاري و از ساعت 10 تا 14 و 15 تا 18 عصر براي بازديد علاقمندان در نظر گرفته شده است.
انتهاي پيام/ش
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن