تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819246737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ماجراي وبلاگ دختر مك كين چيست؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ماجراي وبلاگ دختر مك كين چيست؟
دختر تنها نماينده حزب جمهوريخواه در انتخابات رياست جمهوري امريكا با رونق بخشيدن به فعاليتهاي اينترنتي در تلاش براي پيروزي جان مك كين در انتخابات رياست جمهوري امريكا است.

به گزارش برنا،"مگان مك كين" چند روز مانده به انتخابات امريكا، وبلاگ شخصي خود را به مكاني براي تبليغات انتخاباتي پدرش مبدل كرده است. بر اساس اعلام منابع خبري ايالات متحده، دختر مك كين در وبلاگش ضمن معرفي خود و خانواده اش به سوابق و تجربيات پدرش اشاره كرده و تعدادي عكس خانوادگي را نيز در معرض تماشاي كاربران قرار داده است. وبلاگ مگان طي چند روز گذشته با هجوم انبوهي از بازديد كنندگان امريكائي همراه بوده و ميزان كامنت هاي گذاشته شده براي مطالب وبلاگي وي از افزايش خيره كننده اي برخوردار بوده است.

اين در حالي است كه سيندي مك كين، همسر جان مك كين نيز تا پيش از اين با حضور در نشست‌هاي انتخاباتي و محافل سياسي زنانه تلاشهاي مضاعفي را براي جلب آراء به نفع همسرش آغاز كرده است.

علاوه بر همسر و دختر مك كين، سارا پيلين و طرفدارانش نيز فعاليتهاي گسترده اي را در فاصله چند روز مانده به انتخابات رياست جمهوري امريكا آغاز كرده اند تا بر ميزان آراء مك كين بيفزايند.

در اوج اظهار بد بيني محافل سياسي امريكا نسبت به پيروزي مك كين، مگان 24 ساله از طريق وبلاگ شخصي خود سعي دارد سوابق و توان پدرش را در مقايسه با اوباما پر رنگ تر جلوه دهد. وي در پاسخ به يكي از كاربرانش كه از وي پرسيد چرا با وجودي كه خود جوان است از يك كانديداي جواني مثل اوباما حمايت نمي‌كند، گفت: جوان بودن براي اداره كشور بزرگي چون امريكا كافي نيست. مگان معتقد است امريكا به مرداني چون پدرش نياز دارد كه در برابر خطرات و مشكلات از جسارت كافي برخوردار باشند.

دختر مك كين همچنين با شركت در يك تالار گفتگو به جوانان طرفدار پدرش وعده داد كه در صورت پيروزي جان مك كين آنها تحت پوشش حمايتهاي تامين اجتماعي، از دغدغه به مراتب كمتري برخوردار خواهند بود.

رسانه هاي امريكائي با دقت ويژه اي مطالب وبلاگ مگان را مورد ارزيابي و تجزيه و تحليل قرار مي دهند. "جوديت" خبرنگار يك مجله اينترني جوانان در اين باره مي گويد: مثلث سارا، سيندي و مگان تنها طي چند روز يك كارزار گسترده تبليغاتي را به راه انداختند و از طريق ارتباط با جوانان سعي دارند آراء را به نفع مك كين تغير دهند.

وي كه خودش هنوز هيچگونه تصميمي درباره شخصي كه به آن راي خواهد داد، نگرفته مي افزايد: نكته جالب در اين كارزار متقاعد شدن بخش قابل توجهي از جوانان سياه پوست به بهتر عمل كردن مك كين به عنوان رئيس جمهور امريكا است. با اين حال جوديت خاطر نشان مي كند كه فضاي اوبامائي جامعه امريكا به سادگي قابل تغير نيست اما هر اتفاقي ممكن است روي دهد.

وبلاگ مگان اكنون يك قدم جلو تر از هر رسانه اي حركت مي كند چرا كه آمريكايي ها حالا انتظار دارند به محض وقوع رويدادي، خبرش به آن ها برسد. آن ها براي انتشار روزنامه روز بعد صبر نمي كنند و خيلي زود تر به اينترنت مراجعه مي كنند.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن