تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813314804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسافران محاصره شده در برف در جاده زنجان - دندي نجات يافتند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مسافران محاصره شده در برف در جاده زنجان - دندي نجات يافتند
زنجان - خبرگزاري مهر: رئيس پليس راه استان زنجان با اشاره به بارش برف و كولاك در جاده زنجان - دندي گفت: هشت دستگاه خودرو گرفتار در برف و كولاك صبح امروز با تلاش پليس و عوامل امدادي نجات يافتند.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، سرهنگ مقصود شمس آذر در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پي بارش برف و كولاك در محور زنجان - دندي كيلومتر 45 جاده لغزنده بوده و هشت دستگاه خودرو سواري و دو دستگاه خودرو سنگين در اين محور گرفتار شدند كه با تلاش عوامل راهداري و ماموران پليس راه استان، محور مذكور بازگشايي و كليه محورهاي مواصلاتي استان باز است و رفت و آمد در محورهاي اصلي استان با رعايت كليه موارد ايمني و استفاده از زنجير چرخ ميسر است.

وي ادامه داد: در دو روز گذشته به علت عدم رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي پنج فقره تصادف در محورهاي مواصلاتي استان رخ داده كه در اين حوادث 10 نفر مجروح و به بيمارستان منتقل شدند.

سرهنگ شمس آذر افزود: از رانندگاني كه قصد تردد در محورهاي مواصلاتي استان را دارند، تقاضا مي‌شود ضمن رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي، وسايل نقليه خود را به تجهيزات زمستاني مجهز و به توصيه‌هاي ايمني ماموران پليس راه توجه نمايند.

رئيس پليس راه استان زنجان اظهار داشت: پليس راه استان با شماره تلفن 3260104-0241 به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه‌هاي استان و امدادرساني احتمالي به هموطنان است.

بارش نخستين برف پاييزي، ارتفاعات استان زنجان را سفيدپوش و مردم اين خطه از ميهن اسلامي را مجبور به ‌استفاده از وسايل گرمازا و البسه گرم كرد.

بارندگيها كه از چند روز قبل به صورت باران، مناطق مختلف استان زنجان را فراگرفته، موجب خوشحالي زارعين و كشاورزان منطقه شده است.

خشكسالي پارسال باعث شده بود كه‌ مردم اين استان در اماكن مقدس و نمازهاي جماعت، جهت نزول بركت آسماني، دست دعا و نيايش بردارند.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن