تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816190446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مثبت انديشي


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مثبت فکر کنیم
نيرويي درونهرانساني وجود دارد که هر چه بخواهد براي او مهيّا مي سازد و به منفي ومثبت آن همکاري ندارد هنگامي که انسان متولد مي شود اين نيرو داراي بار خنثي مي باشد يعنيهيچگونه بار مثبت يا منفي ندارد و يا حتي مي توانيم بگوييم که اين نيرو اصلاً نهمثبت را مي داند که چيست و نه منفي را بلکه تنها به دستورات صاحب خويش عمل مي کندما فقط مي توانيم بگوييم که اين نيرو در آغاز مثل يک نوار ويدئويي مي ماند که هيچاطلاعاتي روي آن ذخيره نشده است ولي همينکه اِنسان متولد مي شود اين نيرو سعي ميکند که کم کم خود را بشناسد و اطلاعاتي را درون خويش ذخيره کند و وارد چرخه ي زندگيشود اين نيرو از طرز عمل و طرز فکر و محيط و قدرت و درک و از خيلي موارد ديگرِ صاحبخود تا ثير مي پذيرد و اگر موارد فوقمثبت باشد اين نيرو و حاصلش نيز بار مثبت پيدامي کند و اگر موارد فوق منفي باشد نيرو نيز بار منفي پيدا خواهد کرد و طبيعطً حاصلو نتيجه اين نيرو نيز به بار مثبت و يا منفي آن بستگي دارد و خواسته اي که صاحبنيرو دارد به همان صورت نيز تجلي پيدا خواهد کرد. به عنوان مثال شما مي خواهيدماشيني را خريداري کنيد که قيمت آن به طور استثنائي خيلي پايين است اما باکمالتعجّب فرداي آن روزي که ماشين را انتخاب کرده ايدمي بينيد که همان پول اندک را همشما نداريد و يا شخصي خيلي زود تر از شما آن ماشين را خريداري کرده است و يا ده هابلاي ديگر به سر شما مي آيد که در نتيجه آن ماشين را نمي توانيد بخريد . چرا ؟ چوننيروي شما بار منفي دارد و وقبل از اينکه شما قصد خريدن ماشين را داشته باشيدامواجاين نيرو کار خود را مي کند . البته اين نيرو هميشه در خدمت صاحب خود مي باشد وبدون اجازه صاحب خود هيچ گونه کاري را انجام نمي دهددر مثال فوق هم چون شما طرزفکر منفي اي داشته ايد اين نيرو هم منفي شده است. شايد اين نيرو هيچگونه نامينداشته باشد و يا حداقل انسانها هنوزموفق به کشف آن نشده باشند و فقط از آن استفادهمي کنند بدون اينکه بدانند که کارهاي روزمره آنها خواه خوب و خواه بد با کمک هميننيرو انجام مي شود اميدوارم که من وشما عزيزاني که در اين وبلاگ اين مطلب را مطالعهمي کنيد تمام افکار و احساساتمان مثبت باشد تا اين مثبت بودن در رويّهِ انجامدادن کارهايمان نيز تجلي پيدا کند و خوب است بدانيد که بودن چنين نيرويه مرموز ودر عين حال زيبايي چيزي جديد نيست بلکه در قرآن و احاديث و روايتها بارها به ايننکته به طورغير مستقيم اشاره شده است مانند سفارشاتي که به انسان مي شود تا هميشهمثبت فکر کند و مثبت بينديشد و در کمک به همنوع هيچ گونه دريغي نورزد و يا ميتوانيم از بارز ترين اين موارد به دعا کردن اشاره کنيم که ما دعا را مثلا در حقکسي ديگر مي کنيم اما در کمال تعجب بعد از مدتي زود يا خيلي دير مانند چند سال ميبينيم که همان دعا در مورد خودمان اجرا شده است و نبايد شک کرد که اين نتيجه ي هماندعايي است که چند سال قبل براي عزيزي ديگر کرده بوديم يا خير ؟ بلکه صد در صد نتيجههمان دعاست . خداي ناکرده شما ممکن است که دعايي منفي در حق کسي کرده باشيد و قولمعروف کسي را نفرين کنيد مطمئن باشيد که نتيجه آن نفرين براي بار اول گريبان گيرخودتان خواهد شد . اگر کسي کمي زرنگ باشد مي تواند ازاين نيرو بهترين استفاده ها رابکند در اينجا اشاره اي مي کنم به اين حديث امام علي (ع) که فرمودند:
اي انسان فکر نکن که تو موجود ضعيفي هستي بلکه دنيايي عظيم تر وباشکوهتر از اين دنيا در درون تو وجود دارد اماتو نمي داني و از آنغافل هستي.
خوب وقتي شمااين نيرو را بشناسيد و بتوانيد آن را کنترل کنيد و به خدمت خود درآوريد و مانند يکغلام حلقه به گوش از آن کار بکشيد مي توانيد قطره اي از اين دنياي باشکوه و عظيممورد نظر حضرت علي (ع) را ببينيد و آن را درک کنيد و از داشتن اين نيرو به ثروتهايعظيم مادّي مانند پول و قدرت و يا ثروتهاي عظيم معنوي مانند ارتباط نزديک با خدادست پيدا کنيد .








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن