تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813269983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صحبت‌هاي كارشناس مايكروسافت در باره اپل


واضح آرشیو وب فارسی:همکاران سیستم: صحبت‌هاي كارشناس مايكروسافت در باره اپل
"ريك رشيد"(Rick Rashid) مدير تحقيقات شركت مايكروسافت طي سخنراني هفته گذشته خود نه تنها در مورد اقدامات خود روي محصولات مايكروسافت، بلكه در مورد اقداماتش براي نرم‌افزارهاي اپل هم توضيح داد.

رشيد در جمع توسعه‌دهندگان نرم‌افزار كه در همايش Professional Developer Conference گرد هم آمده بودند، توضيح داد: «اگر شما يك كامپيوتر مكينتاش(Macintosh) يا گوشي iPhone را به‌كار مي‌بريد، كه البته من شما را به استفاده از آن‌ها سفارش نمي‌كنم، شما به طور قطع از كدهايي استفاده مي‌كنيد كه من آن‌ها را 25 سال قبل نوشته‌ام». رشيد كه در آن زمان در دانشگاه Carnegie Mellon مشغول به فعاليت بود، در توليد كدهاي Mach kernel كه قلب تپنده Free BSD و سيستم‌عامل Mac OS X محسوب مي‌شود، شركت داشت.

مدير تحقيقات شركت مايكروسافت طي صحبت‌هاي خود اظهار داشت كه از ارايه‌دهندگان اصلي نظريه ساخت اين فناوري محسوب مي‌شده است.

او در ادامه توضيح داد: «اگر شما 25 سال قبل در مورد احتمال استفاده از آن كدها روي تلفن‌هاي همراه از من سوال مي‌كرديد، به طور قطع به شما پاسخ مي‌دادم كه تلفن‌همراه چيست؟ اين از جمله كدهايي محسوب مي‌شود كه همچنان زنده مانده و در يك روش مناسب و مورد پسند كاربران راه خود را ادامه مي‌دهد».

او در خاتمه صحبت‌هاي خود قصد داشت برخي از آخرين فناوري‌هاي مركز آزمايشگاهي مايكروسافت را معرفي كند. شركت مايكروسافت هم‌اكنون در نظر دارد نرم‌افزار Worldwide Telescope را معرفي كرده و جزئيات نرم‌افزار Microsoft CCR و DSS Toolkit 2008 كه ابزارهايي براي مراكز توسعه نرم‌افزاري محسوب مي‌شود، منتشر كند. اين دو ابزار به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار كمك مي‌كند تا بتوانند دو ابزار را به صورت همزمان دركنار هم قرار داده و عرضه كنند.

از ديگر موارد اشاره شده مي‌توان به DryadLINQ اشاره كرد. اين طرح به برنامه‌نويسان كمك مي‌كند تا برنامه‌هايي را براي توليد ابزارهاي موازي روي تعداد زيادي از كامپيوترها بنويسند. از ديگر موارد، مي‌توان به ابزاري اشاره كرد به كودكان كمك مي‌كند در مورد برنامه‌هايي مثل Boku و Second Light آشنايي پيدا كنند. Second Light در اصل طرحي براي تحقيقاتي كامپيوتر محسوب مي‌شود كه رشيد در اوايل ماه جاري آن را نوشت.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همکاران سیستم]
[مشاهده در: www.systemgroup.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن