تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803235620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امپرياليسم فرهنگي و هاليوود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امپرياليسم فرهنگي و هاليوود
محمدحسن صادقي
اشاره
اين مقدمه كه صنعت سينماي هاليوود امروزه در انحصار بزرگان يهود است احتياجي به اثبات مجدد ندارد و به قدري اين موضوع روشن ) در شماره اوت سال 1996 (75 ) خود تحت عنوان MOMENT است كه جمله معروفي توسط يكي از مجلات صهيونيست ها به نام مومنت ( « يهوديان هاليوود را اداره مي كنند خوب كه چي ! » به حقيقت اين مطلب اقرار نموده و فعاليت يهوديان را در مطبوعات به گونه اي توجيه مي كند نفوذ صهيونيست ها در اين صنعت پر مخاطب و جذاب از چنان رشد روزافزون و سريع برخوردار شده است كه براساس بسياري از منابعي كه از سوي خود هاليوود در اختيار مردم قرار مي گيرد بيش از 90 درصد از فعالان حرفه سينما در آمريكا را وابستگان به لابي صهيونيست ها تشكيل مي دهند.
وقتي كه سينما در سال 1890 ميلادي (1169 هـ . ش ) اختراع شد بسياري آن را جدي نگرفتند . در آغاز سينما كاملا تفنني تلقي مي شد . در سالهاي 1916 و 1917 (1296 هـ . ش ) با ورود برخي از سينماگران حرفه اي و با ساخت فيلم هاي جذاب اين هنر رونق گرفت ساخت استوديوهاي شش گانه آمريكايي در دهه 1920 م . هاليوود را در حومه شهر لس آنجلس تشكيل دادند و تا 30 سال بعد از آن حاكم مطلق اين هنر بود. صاحبان اين كمپاني ها يهودي و از مهاجرين اروپاي شرقي بودند. اين عده شامل برادران وارنر; ساموئل گلدن لويي ماير كارل لما ادولف زوكر وويليام فاكس مي شدند آنها از هر چيزي براي موفقيت فيلمهايشان استفاده مي كردند. استفاده ابزاري از زنان سيستم ستاره سازي طرح و ساخت موضوعات غيراخلاقي خشونت اسطوره سازي ترويج خرافات و جادو از اين قبيل جز برنامه هاي اصلي هاليوود بود.
وابستگي رسانه و هاليوود به يهود
اختراع سحرانگيز برادران لومير با آن قدرت تاثيرگذاري خارق العاده و ظرفيت هاي فراوانش به عنوان يكي از مهم ترين كانال هاي ارتباطي با مردم صهيونيست افزون طلب را بر آن داشت تا در راه تحقق اهداف خود از اين ابزار مدرن نيز بهره كامل گيرد. تاثير صهيونيست ها بر صنعت سينما از همان سال هاي آغازين با سرمايه گذاري در مشهورترين شركت هاي توليد فيلم در جهان به ويژه در آمريكا آشكار بود. وابستگي و تعلق » به لابي METRO GOLDEN MAIER » و « WARNER BROS » « CENTURY Fox 02 بزرگ ترين شركت هاي توليد فيلم امريكا همچون « صهيونيست ها شاهدي بر اين ادعا است .
اگرچه افشاي اين وابستگي ها در مقطعي از تاريخ براي دو طرف بنابه دلايلي چندان مقبول و خوشايند نبود; ولي در سال هاي اخير بيان چنين ارتباطي در سينماي هاليوود; به عنوان سند افتخار و مايه مباهات براي عناصر وابسته محسوب مي شود به همين دليل چندي پيش فهرست بزرگي از عوامل كليدي سينماهاي هاليوود كه از جيره خواران وابسته به صهيونيست محسوب مي شوند.
» در اختيار مخاطبان قرار گرفت . IS HOLIYWOOD JEWISH ?در شبكه جهاني اينترنت با عنوان «
ترويج فرهنگ يهوديان
تداوم سلطه غرب بر كشورهاي جهان سوم برمبناي تكنولوژي هاي پيشرفته نير فن آوري ارتباطات بنا شده است . اما اين سلطه برمبناي اين ايدئولوژي پيشرفته نظير فن آوري هاي ارتباطات بنا شده است . اما اين سلطه برمبناي اين ايدئولوژي پذيرفته شده در بسياري از بخش هاي جهان سوم استوار بود كه تنها يك راه براي توسعه اقتصادي وجود دارد و آن تقليد از فرآيند توسعه جوامع سرمايه سالار غرب است . امپرياليسم فرهنگي يا وابستگي فرهنگي با تاثيرات كشورهاي غربي بر زبان ارزش ها و نگرش ها (شامل دين ) روش هاي ساماندهي زندگي مردم مدل حكومت شيوه هاي آموزشي و آموزش هاي حرفه اي شيوه پوشش و بسياري از عادات فرهنگي همراه است . اين امپرياليسم فرهنگي يك مدل جديد از سلطه است كه همسان سازي نوين خوانده مي شود و شيوه هاي جديد از زد وخوردها را در جهت نابودي اين تاثيرات فرهنگي ماندگار در جهان سوم پديد آورده است .
مظلوم نمايي قوم يهود در هاليوود
هاليوود در عرصه ساخت فيلم براي مخاطبان بزرگسال از شيوه ها و راه هاي متعددي استفاده كردند. مظلوم نمايي قوم يهود از شيوه هاي مهمي بود كه صهيونيست ها به آن توجه خاصي داشتند. توليد روزافزون آثاري كه از قتل عام يهوديان در طول جنگ جهاني دوم توسط آلمان هاي نازي سخن مي گفت هولوكاست در اندك زماني افكار عمومي جهان را به نفع خود برانگيخت و مردم را در برابر حقانيت خود قانع ساخت . در اين قبيل آثار يهوديان انسان هاي بيگناهي تصوير شده اند كه بيرحمانه مورد جنايتكارانه ترين رفتارها از سوي نظاميان آلماني در طول سال هاي جنگ جهاني دوم قرار گرفته اند.
ساخت چنين آثاري به دليل تاثيرگذاري هايش پس از گذشت بيش از نيم قرن هم چنان ادامه دارد.
رابطه هاليوود و مفهوم شيطان
با مرور اجمالي پروتكل هاي جهاني يهود به سهولت مي توان دريافت كه صهيونيسم بين الملل به هدفي كمتر از تصاحب كامل دنيا و تشكيل حكوميت واحد جهاني نمي انديشد و براي نيل به اين مقصود ترويج خرافات ديني را بعنوان يكي از راهكارهاي اساسي خود برگزيده است . سواستفاده از برخي فرازهاي تحريف شده كتاب تورات و ترويج اين خرافات از طريق فيلم هاي سينمايي از همان آغاز در دستور كار صهيونيسم بين الملل قرار داشته و همين امر حجم گسترده اي از فيلم هاي ظاهرا ديني (ولي در باطن خرافي ) را در تاريخ سينماي جهان پديد آورده است .
خرافات ديني يهود متكي بر چند ركن است : يكي از اين اركان نگاه خرافي يهود نسبت به مفهوم شيطان مي باشد : براساس اين نگرش شيطان مفهومي اهريمني است كه با قدرتي مخوف و ويرانگر در برابر اراده پروردگار قد علم مي كند و با كمك پيروانش نسل آدمي را در معرض نابودي قرار مي دهد. در آن گروه از آثار سينمايي كه شيطان را اينگونه ترسيم كرده اند انسان بي پناهي است كه به چنگال شيطان اسير شده و هيچ امدادي از جانب پروردگار به او نمي رسد. در اين مهلكه اراده خود او يا انسان هاي ديگر تنها سرمايه اي است كه مي تواند به آن اميدوار باشد اين باور خرافي و كودكانه تاكنون دستمايه آثار سينمايي متعددي قرار گرفته است .
رابطه ي هاليوود و اسلام ستيزي
شيوه هاي تقابل هاليوود با اسلام
1 ـ تبليغ عرفان هاي سكولار و بدون خداي شرقي كه به نوعي انحراف از مسير خداي واقعي است .
2 ـ تهاجم فرهنگي و مقابله با مسلمانان با ترويج ارزشهاي مادي گرايانه مثل انحرافات جنسي خشونت و جادوگري و ...
3 ـ بي تمدن و عقب مانده و تروريست جلوه دادن مسلمانان .
4 ـ برتر جلوه دادن يهوديان و قوانين آنها در تمام عرصه ها و تحقير اديان اسلام و مسيحي با فيلم هايي كه عليه مسلمانان مي سازند .
5 ـ تبليغ چهره اي اهريمني از مسلمانان و سست كردن آنان در باورهاي خود و تزلزل نسبت به تظاهرات ديني و شعائر مذهبي .
بيش از 90 درصد فعالان حرفه سينما در آمريكا را يهوديان و يا وابستگان به لابي صهيونيستها تشكيل مي دهند
نفوذ صهيونيسم در صنعت سينماي هاليود به قدري آشكار است كه يكي از مجلات صهيونيستها در مقاله اي مي نويسد : « يهويان هاليوود را اداره مي كنند خوب كه چي »
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن