تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803245000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيشگيري و درمان بيماري ها با آب آب در آئينه فرهنگ، دين، طب و تاريخ جهان


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پيشگيري و درمان بيماري ها با آب آب در آئينه فرهنگ، دين، طب و تاريخ جهان
در اغلب مردمي كه عصبي هستند آب نيم گرم ملا يم بدوا به كار ميآيد و به تدريج آن را سرد مي كنند.
حمام بخار را در افراد چاق و فربه كه ناخالصي و چربي هاي اضافي تري دارند خاطر نشان مي كنند در دردها و ضايعات، شستشو با آب سرد، در سوختگي ها و كچلي هاي وارد كردن قسمت آزرده در آب نيم گرم و در يبوست تنقيه با آب، براي حالا ت عصبي قدم زدن با پاي برهنه يا در چمن وقتي كه خورشيد مي درخشد قابل توصيه است و فقط پس از درمان مختصر افراد عصبي در بعضي از حالا ت، درد در ابتدا شدت مي گيرد و اين نمودار آن است كه بهبود گردش خون حاصل شده است.
سرفه خفيف، حركات نرم يا درد در هر بخش از بدن نشانه هاي آن است كه طبيعت مي كوشد مواد مرضي را تخليه كند.
نئيپ پيشنهاد مي كند كه پابرهنه قدم بزنيد با پوششي خنك و از دوش و حمام به انواع گوناگون در درمان نيز بايد بهره برد. بسياري از اساتيد داروسازي اين معالجات را به طور مطلق مهمل مي پندارند در حالي كه هنوز اثرشان را نمي توان انكار كرد.

آب در بين آمريكايي ها

دكتر ويلفوردهال بيشتر از ديگران در آمريكا آب درماني كار كرده است. او پيش از آنكه اصول درماني خود را منتشر كند و درصدد اثبات ارزش هاي آن بر آيد چهل سال تجربه كرده بود. در سن 29 سالگي پس از سال هاسخنراني در مجامع علمي خود را در چنگال دشمن سهمگين نوع بشر ديد: سل ريه. برادر او در اثر اين بيماري جان خود را از دست داد و پزشك خانواده به صراحت گفته بود كه وضع او نيز مانند برادرش است و نمي توان برايش كاري كرد ولي به وي توصيه كرد كه به امور زندگاني خود سروسامان دهد و او چند ماه بيشتر اميد به زندگي نداشت. پزشكان حاذق پس از معاينه دقيق ريه ها با گوشي دريافتند كه قسمتي از بين رفته و قسمت ديگر به شدت بيمار است و آنها نيز مانند پزشك خانواده اميدي به حيات وي نداشتند او تحت تمهيدات درماني قرار گرفت ولي اثرات آن اندك بود و اگر هم تاثير مي كرد پيش بيني مي شد كه بيش از يك سال نتواند زندگي كند. در آن زمان گوشت وي به استخوان چسبيده و رنگ طراوت از چهره او رخت بر بسته بود. به زحمت مي توانست اتاق خود را ترك كند يا بدون توقف براي نفس تازه كردن در گوشه اي قدم بزند. وزن او در حدود 120 پوند كاهش يافت و ظاهر يك پيرمرد رنجور را داشت. 18 سال پيش 200 پوند وزن داشت و از نظر وضعيت دركي وشرايط فيزيكي در سطح تمام عيار و از نظر تحصيلي نابغه بود و اينك فقط يك معجزه بود كه او را به سمت آب درماني سوق داد. دكتر هال تقريبا به يك ميت شباهت داشت كه قرباني بيماري شكست ناپذير سل شده بود.
بهبود او به معجزه شباهت داشت. فتح شگفت انگيز آب درماني از آن زمان او داستان خود را براي تمام جهانيان بازگو كرد. ( در سال 1880) هزاران نفر همان درمان را با نتايج مشابه دنبال كردند و او به شدت تنقيه با آب را براي تخليه محتويان قولون به كار مي برد كه بنا به تصور او منبع تمام بيماري ها بود.
دكتر ترنر از واشنگتن مولف درمان بهداشتي نوين يكي ديگر از طرفداران آب درماني است كه عمدتا كاربرد تنقيه با آب را توصيه مي كرد. او مي گويد: من قولون بيماري را كه در اثر التهاب روده ها فوت كرده بود باز كردم در سراسر آن به طول 5 فوت روده ها انباشته از مواد مدفوع بودند كه مثل سنگ سفت شده و چين هاي آن را پر كرده بود، و آنچنان مجراي گوارشي را بسته بود كه در بيمار قولنج شديد ايجاد مي كرد. ( آنچانكه دوست وي مي گفت) و به مدت چند سال هر ماه حدود دوبار دچار اين قولنج ها مي شدكه مقادير زياد داروي مسكن اورا ساكت مي كرد.
تمام پزشكان هم عقيده بودند كه وي دچار قولنج صفراوي است من كه اين مدفوع خشك را ديدم كه طي ساليان دراز جمع شده بود گرچه علت آن به ايام دور باز مي گشت، نمي بايست علت ناگهاني مرگ او مي شد. تحقيقات اخير نشان داده است كه حداقل از 10 نفر هفت نفر از علت فوق رنج مي برند و يافته اند كه اين علت موجب پيري زود رس و مرگ مي شود عجيب است كه حدود 284 مورد اتوپسي اين تاخير تخليه را نشان داده اند( بنا به ادعاي ما موجب مرگ همه آنها شده است) و 28 مورد قولون از مواد سفت خالي بود و شرايط طبيعي داشتند.
دكتر فورت در نيويورك كتابي نوشت به نام «روش نوين» و فوايد تنقيه را برشمرد. او شرح حال بيماري را كه زن جوان فروشنده اي بود گزارش كرد كه مدت شش هفته اجابت مزاج نكرده بود .
بيماري از بعد از بلعيدن لقمه سفتي عارض شد كه ايجاد سو» تغذيه و جذب مواد مدفوع از قولون كرده بود پس از تنقيه با آب سلا مت خود را باز يافت و پوست او شفاف و گلگون شد.
آقاي پراس يكي از طرفداران آب درماني در آمريكاست.
 جمعه 10 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 361]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن