تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821151589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دو درصد ایرانیها اینترنتی ازدواج میکنند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: به گفته معاون پژوهشي مركز مطالعات و پژوهشهاي جمعيتي آسيا و اقيانوسيه گفت: 2درصد ازدواجها در كشور اينترنتي شده و این آمار همچنان رو به افزايش است.

روابط عمومي مركز مطالعات و پژوهشهاي جمعيتي آسيا و اقيانوسيه- شهلا كاظميپور گفت: آمار ازدواجهاي اينترنتي در حد نگران كنندهاي نيست ولي به مرور زمان امكان افزايش آن وجود دارد.

معاون پژوهشي مركز مطالعات و پژوهشهاي جمعيتي آسيا و اقيانوسيه بيان كرد: البته آمار دقيقي درباره ازدواجهاي اينترنتي وجود ندارد و معمولا كمتر پيش آمده كه افراد شيوه ازدواج خود را بگويند.

وي با بيان اينكه پرسشنامهاي تهيه شده كه در اين زمينه ميتواند كمك خوبي باشد، اضافه كرد: آمار موجود نشان ميدهد كه طلاق در كشور در حال افزايش است و ميزان آن بالا رفته است.

كاظميپور با اشاره به اينكه دلايل مختلفي كه در اين زمينه وجود دارد، گفت: يكي از اين دلايل، شيوه همسرگزيني است كه از خانواده، همسايه و همكاران به سمت آشناييهاي خياباني، لحظهاي و ازدواجهاي اينترنتي كه نوع جديدي محسوب ميشود، سوق پيدا كرده است.

معاون پژوهشي مركز مطالعات و پژوهشهاي جمعيتي آسيا و اقيانوسيه اظهار داشت: در آشناييهاي اينترنتي بعيد است كه افراد بتوانند شناخت پيدا كنند و معمولا در ابتدا با يكديگر آشنا ميشوند و قول و قرارها گذاشته ميشود و بعد از آن براي پيدا كردن شناخت بر يكديگر اقدام ميكنند اين در حالي است كه در گذشته حضور خانوادهها و معرفها پررنگ بود و معمولا افرادي كه دختر يا پسري را معرفي ميكردند سعي داشتند تا خانوادهها نيز يكديگر را كاملا بشناسند.

كاظميپور با بيان اينكه ازدواجهاي اينترنتي يكي از صور ازدواجها و آشناييهاي لحظهاي است ، افزود: در ازدواجهاي اينترنتي اين امكان نيز وجود ندارد و غيابي است و فرد شخصيت خود را هر گونه كه تمايل داشته باشد به ديگري عرضه ميكند






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن