تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820856853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش سراسري بسيج و رسانه در مشهد آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش سراسري بسيج و رسانه در مشهد آغاز شد
اجتماعي. فرهنگي . بسيج . رسانه
همايش سراسري بسيج و رسانه روز پنج شنبه با هدف تبيين نقش رسانه‌هاي در گسترش فرهنگ و رسالت بسيج و ايجاد تعامل بين بسيج و رسانه‌هاي ارتباط جمعي روز پنج شنبه در مشهد آغاز شد.

مسوول نمايندگي ولي فقيه در نيروي مقاوت بسيج كشور در اين آيين افزايش تعامل بين رسانه‌ها و اركان مختلف بسيج را داراي اهميت بسياري برشمرد و گفت: اصحاب رسانه بايد تلاش كنند از قابليتهاي اطلاع رساني خود براي معرفي و تبيين اهداف و عملكرد بسيج در ابعاد مختلف استفاده كنند.

حجت‌الاسلام علي محمدي ادامه داد: در اين ارتباط پرهيز از نگاه مقطعي و يا فصلي به بسيج ضروري است و رسانه‌هاي ارتباط جمعي بايستي در طول سال در معرفي فعاليتهاي مختلف بسيج در بخش‌ها و رده‌هاي مختلف تلاش كنند، چون براي موفقيت در معرفي فرهنگ و تفكر بسيجي در جامعه، نگاهي جزئي و مقطعي كافي نيست.

وي ايجاد ارتباط صحيح و منطقي و تعريف شده بين مردم، بسيج، دولت و حكومت را از رسالتهاي مهم رسانه‌هاي ارتباط جمعي دانست و گفت: رسانه ها بايد براي حاكم شدن فرهنگ و تفكر بسيجي و تبيين و ترويج روحيه ايثارگري در جامعه گام‌هاي اساسي بردارند.

معاون هماهنگ‌كننده نيروي مقاومت بسيج كشور نيز از بسيج به عنوان يك رسانه فراگير مردمي و بدنه فعال ملت ياد كرد كه با استفاده از توانمندي هاي مردمي و ظرفيتهاي خود در ابعاد و رده‌هاي مختلف، حافظ ارزش‌ها و دستاوردهاي نظام است و رسانه‌ها و بسيج رسالت خطير روشن گري و اطلاع رساني دارند.

سردار محمد فرهادي ادامه داد: مهمترين ابعاد تفكر بسيجي جهاد اكبر و جهاد اصغر ياد كرد و گفت: مهمترين وظيفه رسانه‌ها انتقال باورها و ارزشهاي انقلاب است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و مدير مسوول روزنامه رسالت هم در اين آيين ضمن تاكيد بر اهميت افزايش تعامل بين رسانه‌ها و بسيج گفت: بسيج با استفاده از پتانسيل‌هاي رسانه‌هاي ارتباط جمعي كشور مي‌تواند پيام و فرهنگ انقلاب و بسيج را درسطح جهان ترويج نمايد.

مرتضي نبوي گفت: براي گسترش تعامل و ارتباط بين رسانه‌هاي گروهي و بسيج لازم است درقالب يك برنامه و چشم انداز حداقل ‪ ۲۰‬ساله مولفه‌هاي مهم در اين رابطه تدوين و با همكاري مسوولان و فرماندهان رده‌هاي مقاومت بسيج و رسانه‌ها اجرا شوند.ك/‪۲‬
 پنجشنبه 9 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن