تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817103840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/همايش فصلي خانه‌ي احزاب / مرتضوي كياسري: در انتخابات آتي رياست جمهوري همه‌ هم نظر و هم‌شعار براي برگزاري انتخابات پرشور با حضور حداكثري هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /همايش فصلي خانه‌ي احزاب / مرتضوي كياسري: در انتخابات آتي رياست جمهوري همه‌ هم نظر و هم‌شعار براي برگزاري انتخابات پرشور با حضور حداكثري هستيم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

رييس كميته‌ي عالي نظارت بر انتخابات خانه‌ي احزاب ،گفت:در انتخابات آتي رياست جمهوري همه‌ هم نظر و هم‌شعار براي برگزاري انتخابات پرشور با حضور حداكثري هستيم و نگاهمان مبتني بر اين است كه هر راي تيري به سينه ي دشمنان است و ما به اين جهت‌گيري و هدف‌گذاري اعتقاد داريم.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت الاسلام والمسلمين مرتضوي كياسري در همايش فصلي خانه‌ي احزاب با بيان اين مطلب، افزود: همه‌ي اختلاف در متد و روش دستيابي به هدف است . دست‌اندركاران نظارت ، شوراي نگهبان ،احزاب ، مردم و كانديداها هر كدام انتظارات خاص خود را دارند و تمام كشمكش‌هاي اين عرصه تفاوت سليقه يا عقيده براي دستيبابي به انتخابات سالم است.

وي ادامه داد: اگر طبق تاكيد مقام معظم رهبري به مر قانون توجه كنيم و آن را تفسير نكنيم به ويژه در ايامي كه تاييد و رد صلاحيت كانديداها مطرح است، سليقه و انتظارات فوق و دون قانون را ممنوع كنيم، مشكلي به وجود نمي‌آيد.

وي تاكيد كرد: ما براي توجه دادن افكار عمومي به اين سمت كه تنها راه رهايي براي خروج از بن‌بست‌هاي سليقه‌اي است توجه به مر قانون را در هدف‌گذاري خود براي انتخابات ملاك قرار داده‌ايم.

مرتضوي كياسري يادآور شد: انتظار داريم قبل از اين‌كه جامعه به اين كشمكش‌هاي سياسي گرفتار شود، احزاب، كانديداها و دست‌اندركاران نظارتي و اجرايي براي مردم شفاف‌سازي كنند؛ چرا كه اين مساله براي كيان نظام،‌امنيت، انتخابات حداكثري و ايجاد توان براي جمهوري اسلامي در داخل و خارج زيان بار است، لذا انصافا به اين كشمكش‌ها و تجارب درگيري‌هاي پيشن درباره‌ي تفاوت برداشت خاتمه دهيد تا افكار عمومي دچار التهاب نشود و آسايش عمومي هم خدشه دار نشود.

رييس كميته‌ي عالي نظارت بر انتخابات خانه‌ي احزاب در ادامه با اشاره به موفقيت ميز احزاب در دوره‌ي انتخابات گذشته، گفت: ما نمي خواهيم بداخلاقي و شيون پيش از مرگ كنيم، در دوره‌ي گذشته سي ميز احزاب در سي استان به راه انداختيم و به قالب شكلي ميز احزاب دست پيدا كرديم ،اما به رسانه‌ها و مسوولان و مردم اعلام مي كنيم كه اگر ميز احزاب در انتخابات رياست جمهوري پذيرفته شود كه بايد بشود به تناسب آن بايد ابزار در اختيار ميز احزاب و خانه‌ي احزاب به منظور اعمال نظارت مردمي قرار بگيرد؛ چرا كه در صورت قانونمند كردن اين نگاه مي توان تضمين باثبات‌تري براي انتخاب بهتر مردم داشت.

وي همچنين اظهارداشت: ما در دوره‌ي گذشته درخواست داشتيم كه از 5 هزار بازرس سراسر كشور ده درصد آنها و نيروي انساني آنها از سوي ما معرفي شود و در منافع وجه المشترك باشند تا بتوانيم نظارت كنيم. در حالي كه حتي پنج ناظر هم نداشتيم. البته از روش‌هايي مثل استفاده از نظارت كانديداها بهره برديم، اما به تناسب تلاشي كه انجام داديم ثمري دريافت نكرديم.

مرتضوي كياسري در پايان تاكيد كرد: انتظار جدي ما اين است كه ميز احزاب و كميته ي عالي احزاب به نمايندگي از 168 حزب موجود با رويكرد دفاع از برگزاري انتخابات سالم تشكيل شود و در غير اين صورت مشكل با داشتن سي اتاق در سي استان حل نخواهد شد.
 پنجشنبه 9 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن