تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819862963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ركود بازار سيم كارت هاي 0912 در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: ركود بازار سيم كارت هاي 0912 در تهران


ركود بازار سيم كارت هاي 0912 همراه اول كه از چندي پيش آغاز شده بود همچنان دراكثر مناطق تهران ادامه دارد.
يكي از فروشندگان سيم كارت در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: مدتي است كه اين نوع سيم كارت ها نسبت به گذشته در بازار تهران كمتر خريدوفروش مي شود و به همين دليل نيز فروشندگان تغيير قيمتي را در اين نوع كالا اعمال نمي كنند.
"تينا ارجمند" افزود: بر خلاف كسادي بازار سيم كارت هاي 0912 ، خريدوفروش سيم كارت هاي اعتباري 0919 همراه اول، تاليا و ايرنسل همانند گذشته ادامه دارد.
اين فروشنده ادامه داد: قيمت پايين سيم كارت هاي اعتباري باعث شده تا تقاضا براي اين نوع سيم كارت ها همچنان ادامه داشته باشد.
سيم كارت هاي اعتباري همراه اول و ايرانسل به ترتيب به بهاي 380 هزار ريال و 100 هزار ريال فروخته مي شود و سيم كارت هاي صفر تاليا نيز بستگي به شارژ اوليه با دو قيمت 170 هزار ريالي و 450 هزار ريالي در بازار به فروش مي رسد.
هم اكنون سيم كارت هاي صفر دائمي همراه اول با كدهاي دو ، سه ، چهار ، پنج ، شش ، هفت و هشت به ترتيب به بهاي پنج ميليون و 400 هزار ريال ، چهار ميليون و 400 هزار ريال، سه ميليون و 400 هزار ريال ، سه ميليون و 450 هزارريال، سه ميليون و 150 هزار ريال، سه ميليون و 50 هزار ريال و دوميليون و 700 هزار ريال خريداري مي شود و با افزايش قيمت 100 تا 150 هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال سيم كارت هاي كاركرده كدهاي دو ، سه ، چهار ، پنج ، شش ، هفت و هشت به ترتيب به بهاي پنج ميليون و 750 هزار ريال، چهارميليون ، سه ميليون و 300 هزار ، دو ميليون و 500هزار ، دو ميليون و 350 هزار ، دو ميليون و350هزار و دو ميليون و 200 هزار ريال فروخته مي شود.
 پنجشنبه 9 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن