تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816732520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ادبي و هنري


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار ادبي و هنري
يادبود صفارزاده در انجمن قلم
دكترعلي اكبر ولايتي با ابراز تاسف از درگذشت طاهره صفارزاده از برگزاري مراسم يادبودي به همين مناسبت از سوي انجمن قلم خبر داد.
ولايتي در حاشيه مراسم ختم طاهره صفارزاده گفت: مراسم يادبود طاهره صفارزاده چهارشنبه هفته آينده در مكان انجمن قلم برگزار مي شود.دبير انجمن قلم، صفارزاده را يكي از پايه گذاران روشهاي تازه در ترجمه خواند و به مهر گفت: خدمات ارزشمند اين بانوي فرهنگي در ترجمه قرآن كريم به زبان فارسي و انگليسي قابل تقدير است و چنين كاري در تاريخ ما بي سابقه است.
جشنواره رضوي در آثار مكتوب گشايش مي يابد
سومين جشنواره سراسري فرهنگي هنري امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با جلوه هايي از فرهنگ رضوي در آثار مكتوب مطبوعات و خبرگزاري ها و هنرهاي تجسمي و دستي با موضوع امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از 11 تا 18آبان ماه در فرهنگسراي خاوران برگزار مي شود.
«اسعد عجمي» دبير اجرايي اين جشنواره گفت: جشنواره ياد شده به مناسبت ميلاد حضرت امام رضا(ع) و كريمه اهل بيت حضرت معصومه(س) و همزمان با جشنواره بين المللي امام رضا و با هدف گسترش معارف اهل بيت(ع) شناسايي، معرفي و تجليل از پديدآورندگان آثار مرتبط با سيره رضوي برپا خواهد شد.
وي افزود: جشنواره امسال نسبت به سال گذشته داراي تفاوت و نگاه جديد است كه از جمله آن مي توان به اختصاص بخش مطبوعات و خبرگزاري هاي كشور و گسترش بخش هاي مكتوب و آثاري هنري است.
برنامه هاي فرهنگي دهه كرامت در تهران
به مناسبت شب ولادت كريمه اهل بيت(س) از فردا جشن هاي دهه كرامت مراكز فرهنگي آغاز مي شود.
نرگس معدني پور، دبير ستاد گراميداشت روز دختران با بيان اينكه بيش از يكصد جشن، همايش سخنراني، مسابقه، سفر زيارتي و نمايشگاه به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) در شهر تهران برگزار خواهد شد، افزود: اين برنامه ها همزمان با ميلاد حضرت معصومه(س) آغاز و تا سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) به مدت 10روز ادامه خواهد داشت و طي اين مدت هزاران تن از دختران شهر تهران در فرهنگسراها، خانه هاي فرهنگ، كتابخانه ها، مدارس و دانشگاه ها از اين برنامه ها بهره مند خواهند شد.
وي راه اندازي باشگاه دختران شهر تهران، ارائه هزاران بسته فرهنگي به دختران به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و جشن بزرگ دختران 9ساله و اختتاميه جشنواره هنري ايوان آيينه را از جمله شاخص ترين برنامه هاي ايام دهه كرامت برشمرد و افزود: برنامه هاي متنوع فرهنگي، آموزشي، ديني و هنري در مراكز فرهنگي هنري و دانشگاه هاي مشاركت كننده متناسب با نامگذاري اين ايام تدارك ديده شده است كه به دختران در سنين مختلف ارائه مي شود.
برنامه هاي ارتش براي كتاب
ارتش براي نخستين بار به شكل رسمي در برنامه هاي شانزدهمين دوره هفته كتاب شركت خواهد داشت.سيدمحمدرضا واحدي معاون فرهنگي و روابط عمومي سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران، با اشاره به نامگذاري امسال با عنوان سال «نوآوري و شكوفايي»، افزود: برپايي نمايشگاه كتاب در مراكز استان و واحدهاي عمده نظامي، رونمايي از كتاب هاي منتشر شده در ارتش جمهوري اسلامي ايران كه درباره مديريت استراتژيك ملي و دفاع مقدس، زندگي نامه شهدا و فرماندهان از برنامه هاي پيش بيني شده هفته كتاب است.واحدي، اظهار داشت: بزرگداشت «امير سرتيپ منوچهر كهتري» و رونمايي از كتاب خاطرات وي، برنامه اي است كه براي پانزدهم آبان ماه در نظر گرفته شده است.
او برگزاري همايش «انديشه و قلم» را از ديگر برنامه هاي ارتش جمهوري اسلامي ايران ذكر كرد و ادامه داد: اين برنامه با هدف تجليل از اصحاب قلم و انديشه، نويسندگان و ناشراني كه در ارتباط با ارتش آثاري منتشر كرده اند، برگزار مي شود.شانزدهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران 21 تا 29 آبان ماه در تهران و سراسر كشور برگزار مي شود.
حضور ايران در نمايشگاه بازي هاي رايانه اي خاورميانه
با حمايت بنياد ملي بازيهاي رايانه اي معاونت سينمايي ارشاد، 9 شركت ايراني توليدكننده بازي، محصولات خود را در قالب گيم و انيميشن در نخستين نمايشگاه بين المللي تخصصي بازيهاي رايانه اي خاورميانه در دبي ارايه كردند.اين نمايشگاه از 7 آبان در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي دبي آغاز شده و تا 9 آبان ماه ادامه دارد.
كتاب سال دانشجويي
همزمان با هفته كتاب، چهاردهمين جشنواره كتاب سال دانشجويي روز 27 آبان در دانشگاه تربيت مدرس برگزار مي شود.حدود 570 اثر به اين جشنواره رسيده از آن ميان 20 نفر در دو گروه برگزيده و تشويقي معرفي مي شوند.
نمايشگاه عكس و اسناد 13 آبان
نمايشگاه عكس و اسناد 13 آبان تا سيزدهم آبان در نگارخانه مهر فرهنگسراي انقلاب برپاست.
 پنجشنبه 9 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن