تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806615195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيگانگان بايد منطقه ما را ترک کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: احمدي نژاد در رژه روز ارتش:
بيگانگان بايد منطقه ما را ترک کنند
رئيس جمهور با بيان اينکه ايجاد و حفظ امنيت در منطقه در گرو همدلي و همکاري دولتها و ملتهاي منطقه است، نقش ارتش قدرتمند ايران را در استقرار امنيت و برقراري تعادل در منطقه بيبديل دانست و گفت:بيگانگان بايد منطقه ما را ترک کنند.



به گزارش مهر، دکتر محمد احمدي نژاد رئيس جمهور امروز يكشنبه در مراسم سالروز گراميداشت ارتش ، ارتش جمهوري اسلامي ايران را نماد اقتدار، عزت و افتخار ملت ايران و همه مومنان و عدالتخواهان جهان دانست و افزود: جمهوري اسلامي ايران ثمره يک تاريخ فداکاري است و مجاهدتهاي انبياء، اوليا، صالحان و يگانهپرستان عقبه نظام است.
وي اضافه کرد:امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بعد از 32 سال به لطف خدا تبديل درخت تنومند و پرثمر تبديل شده است.
رئيس قوه مجريه نظام جمهوري اسلامي ايران و انقلاب عظيم ملت ايران را يادگار شهيدان و دستاورد فداکاريها و جانفشانيهاي بي نظير يک ملت بزرگ دانست و افزود: ملت ايران و انقلاب برآمده از دلهاي پاک اين ملت ريشه در توحيد و معنويت و عدالتخواهي آن دارد.
وي با بيان اينکه جمهوري اسلامي ايران يک کلمه طيبه و يک شجره طيبه است، گفت: اين درخت تناور پيوسته ثمرات نيکو ميدهد و هرچه زمان ميگذرد بر عزت و اقتدار و شکوفايي آن اضافه ميگردد، عزتي که بر پايه ايمان پاک، ارادههاي پولادين و انديشههاي والاي ملت ايران استوار است.
احمدي نژاد با تاکيد بر اينکه نيروهاي مسلح برآمده از اين ملت و انقلاب امروز از چنان اقتداري برخوردار است که هيچ دشمني سوداي دست اندازي به ملت ايران را در سر نخواهد پروراند، گفت: جمهوري اسلامي ايران و ملت بزرگ آن دوست و برادر همه ملتها و دولتهاي منطقه و دولتهاي مستقل دنيا است.
وي تصريح کرد: ملت ايران صلح و پيشرفت و امنيت را براي همه جهانيان ميخواهد.
رئيس جمهور در ادامه با اشاره به اينکه تجربه تاريخي نشان داده که در منطقه ما که منطقهاي حساس و حياتي براي همه جهان است بهترين راه براي ايجاد و حفظ امنيت پايدار همکاري و همدلي دولتها و ملتهاي منطقه است، گفت:تجربه نشان داده حضور و دخالت بيگانگان منشاء اصلي کدورتها، فاصلهها و ناامنيها در منطقه ما است.
وي اضافه کرد: البته علت حضور آنان در منطقه کاملاً مشخص است گرچه با شعارهاي عوام فريبانه و دروغين لشگرکشيهاي خود را به منطقه توجيه ميکنند، اما امروز بر همگان روشن شده که تسلط بر منابع، ذخاير، فرهنگ و استعدادهاي منطقه خاورميانه انديشه شيطاني و اراده پليد آنان است.
احمدي نژاد در ادامه با اشاره به حضور بيگانگان در منطقه اظهار داشت: حضور آنان جز جنگ و کشتار، ايجاد فاصله و کينه ورزي چيزي را به ارمغان نياورده است.
وي با بيان اينکه تامين امنيت منطقه هيچ نيازي به حضور بيگانگان در منطقه ندارد، عنوان کرد: آنان اگر خيلي هنر دارند بروند و امنيت خودشان را تامين کنند.
رئيس جمهور با تاکيد بر اينکه بيگانگان بايد منطقه ما را ترک کنند، گفت: اين يک خواهش و درخواست نيست بلکه دستور، فرمان و اراده ملتهاي منطقه است، يعني آنها بايد به خانههاي خودشان برگردند و اداره منطقه را به دولتها و ملتهاي منطقه واگذار کنند.
وي در ادامه با اشاره به اينکه اساس تاسيس رژيم صهيونيستي در منطقه با هدف تسلط بر منطقه و پيشبرد برنامه هاي استعماري طراحي شده، گفت: رژيم صهيونيستي از عوامل اصلي فتنهها و درگيريها در منطقه است.
احمدي نژاد خطاب به حاميان رژيم صهيونيستي اعلام کرد: از حاميان و برپاکنندگان و پشتيباني کنندگان اين رژيم ميخواهم که آن را رها کنند و اجازه دهند تا ملتهاي منطقه و ملت فلسطين خود تکليف خود را با آنها روشن کنند.
وي اضافه کرد: البته امروز بر عقلاي عالم روشن شده که اين رژيم براي برنامه هايي که برايش تدارک ديدهاند و از نقشي که بايد براي هموار کردن تسلط آنان در منطقه ميکرد عاجز شده است. امروز هزينههاي اين رژيم بر منافعش براي مستکبران پيشي گرفته است و به نفع خودشان است دست از حمايت از تجاوزات و جنايات اين رژيم بردارند.
رئيس قوه مجريه با ابراز تعجب از اينکه برخي از کشورها سرنوشت خورد ا به سرنوشت رو به اضمحلال اين رژيم گره زدهاند، گفت: رژيم صهيونيستي در حال حاضر در سراشيبي سقوط قرار گرفته است و بعد از چند سال ريشه اين جرثومه فساد کنده خواهد شد.
وي در ادامه خطاب به مدعيان تامين کننده امنيت در منطقه گفت: اگر کساني مدعياند که ميخواهند به امنيت منطقه کمک کنند، اولاً بايد بساط خود را از منطقه برچينند و دوماً دست از حمايت از اين رژيم جعلي بردارند.
احمدي نژاد ملت ايران را ملتي متحد، مومن و پيوسته به عدالت و امامت دانست و افزود: ارتش و همه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي تجلي عزت و اقتدار ملت ايران هستند. ارتش فرزند برومند ملت است و ملت ايران خدايي است پس ارتش ما خدايي است.
وي با بيان اينکه ارتش امروز برآمده از فداکاريها، مجاهدتها، سعادتها و جانبازيهاي مجاهداني است که در راه صيانت از استقلال، سرزمين و شرف ملت ايران از همه هستي خود گذشتند، گفت: اگر مجاهدت اين پاکباختگان و تلاش فداکارانه فرماندهان، سربازان و تک تک عناصر ارتش نبود، امروز ارتش ما در اين حد از توانمندي نبود.
ماموريت بزرگ ارتش دفع تجاوزات احتمالي است
رئيس جمهور ماموريت بزرگ ارتش را حفظ کشور، دفاع از مرزها و دفع تجاوزات احتمالي دانست و افزود: در طول 31 سال ارتش ي روند رو به رشد و يک حرکت متعالي را انجام داده است و فاصله امروز ارتش با 30 سال قبل فاصله از زمين تا آسمان است.
وي با تاکيد بر اينکه امروز ارتش پشتوانه ملت، در کنار ملت و در دل ملت مهربان و مومن است گفت: امروز ارتش با ايمان و با توکل بر خدا در تمام زمينهها به سرعت در حال پيشرفت و تامين نيازهاي دفاعي کشور است.
احمدي نژاد با اعلام اينکه دستاوردهاي فرماندهان و مجاهدان ارتش دستاوردهاي افتخارآميزي است، ارتش را نماد توانستن خواند و افزود: عبارت الهي "ميتوانيم" را ارتش هر روز ترنم ميکند و در فضاي عمومي کشور جاري ميسازد.
وي اضافه کرد: امروز ارتشيان ما مرداني مومن، شجاع، حق طلب، عدالت جو و فداکار در راه آرمانهاي بلند ملت ايران و فرمانده معظم کل قوا هستند.
رئيس جمهور با تاکيد بر اينکه ارتش قدرتمند ايران نقش بي بديلي در استقرار امنيت و برقراري تعادل در منطقه دارد، گفت: قدرت ارتش قدرت بازدارندگي است.
وي در بخش پاياني سخنانش خطاب به ارتشيان عنوان کرد: سرمايه اصلي شما در ايمان شماست، تفاوت اصلي شما با ديگران و ارتشهاي دنياي مادي و دنياي استکباري در ايمان، اخلاص، ولايتمداري و در عشق شما به ارزشها و آرمانهاي الهي است. فداکاريهاي شما در هشت سال دفاع مقدس گواهي بر اين حقيقت است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن