تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820340261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد: سرمايه‌گذارى 700 ميليارد ريالى براي احداث مجتمع الماس سنتر در قشم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد: سرمايه‌گذارى 700 ميليارد ريالى براي احداث مجتمع الماس سنتر در قشم
خبرگزاري فارس:‌ مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از سرمايه‌گذاري 700 ميليارد ريالي براي احداث مجتمع تجاري، تفريحي، اداري و ورزشي الماس سنتر در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي منطقه آزاد قشم، محمد اصغري در مراسم آغاز عمليات اجرايي اين پروژه اظهار داشت: ايجاد زير‌ساخت‌ها و سازندگي در قشم سبب افزايش سرانه ملي و گردش اقتصادي در اين منطقه شده است.
وى اضافه كرد: نگاه ويژه دولت نهم به مناطق آزاد به ويژه منطقه آزاد قشم به توسعه زيرساخت‌هاى لازم براي سرمايه‌گذارى در اين شهرستان سرعت بخشيده است.
اصغري با اشاره به تلاش‌هاى منطقه آزاد قشم در توسعه و تكميل زيرساخت‌هاى اين منطقه تصريح كرد: شش مجتمع عظيم تجارى، ادارى و تفريحى در قشم و چند مجتمع در درگهان در حال ساخت است كه با تكميل آنها تحولى عظيم در تجارت و اقتصاد اين جزيره ايجاد مى‌شود‌.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بيان داشت: با توجه به توسعه اين مراكز و ايجاد زيرساخت‌هاى اساسى، بهترين فرصت براى سرمايه‌گذارى در قشم ايجاد شده و اين سازمان آماده هرگونه همكارى براي سرمايه‌گذارى در اين جزيره است.
علي هاشمي، مشاور شركت توسعه و عمران پارميس و مجرى طرح مجتمع چند منظوره الماس سنتر قشم در ادامه اين مراسم افزود: مجتمع چند منظوره الماس سنتر قشم در زمينى به ‌مساحت 10 هزار و 560 متر با زيربنايى حدود 80 هزار مترمربع احداث مى‌شود.
وي خاطرنشان كرد: اين مجتمع شامل واحدهاى تجارى، ادارى، تفريحى، شهربازى، سالن‌هاى متعدد سينمايى، همايش، رستوران و بورس طلا و جواهر است.
وى ادامه داد: سيستم طراحى و اجراى اين پروژه، در كشور به عنوان دومين پروژه‌اى است كه با طراحى هندسى مدور ساخته مى‌شود و بر اين اساس دسترسى به طبقات اين پروژه، بدون استفاده از پله و آسانسور و تنها از طريق ايجاد رمپ با شيب كم و ملايم صورت مى‌گيرد.
هاشمي ادامه داد: مجتمع چند منظوره الماس سنتر قشم داراى شش طبقه تجارى و 13 طبقه ادارى، مسكونى و تفريحى ورزشى است.
انتهاي پيام:/ص
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن