تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806340313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گيشه اكران گسترده فيلم‌ها در شهرستان‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: گيشه اكران گسترده فيلم‌ها در شهرستان‌ها
جام جم آنلاين: فيلم جديدي اين هفته اكران نمي‌شود و 7 فيلم در حال اكران در سينماها به نمايش خود ادامه مي‌دهند. فيلم ‌هاي دعوت ، آواز گنجشك ‌ها ، سه زن ، كنعان ، محيا ، نسكافه داغ داغ و خواب زمستاني فيلم‌هايي هستند كه در تهران و شهرستان‌ ها در حال اكران هستند.


فيلم «دعوت» ساخته ابراهيم حاتمي‌كيا در اكران پاييزي سينماها موفق‌تراز بقيه فيلم‌هاست. اين فيلم در تهران پس از 25 روز حدود 540 ميليون تومان فروخته است.

ناصر شعباني، مدير پخش فيلم دعوت از اكران اين فيلم در شهرستان‌هايي چون اصفهان، شيراز، مشهد، قم، كاشان، كرمانشاه و همدان خبر داد و گفت: استقبال از اين فيلم در شهرهاي اصفهان، مشهد و همدان خيلي خوب است.

فروش فيلم‌هاي «سه زن» و «آوازگنجشك‌ها» به يكديگر نزديك مي‌شوند. اين فيلم‌ها از 25 روز پيش در سينماهاي تهران و شهرستان‌ها اكران شدند. پخش تيزر فيلم آواز گنجشك‌ها چند روز قبل از آغاز اكران اين فيلم از شبكه‌هاي تلويزيوني آغاز شد و هفته گذشته فيلم پشت صحنه آواز گنجشك‌ها به مدت‌ 45 دقيقه از شبكه 2 سيما به نمايش درآمد. اين فيلم تاكنون حدود 148 ميليون تومان فروخته است اين در حالي است كه فرهنگسراها و دانشگاه‌ها اكران اين فيلم را به صورت جلسات نقد و بررسي باحضور عوامل سازنده در دستور كار خود گذاشته‌اند.

نوع نگاه مجيدي به سينما كه در سخنراني‌هايش آنها را عنوان مي‌كند را مي‌توان يكي از دلايلي دانست كه قشر فرهيخته جامعه را به ديدن فيلم آواز گنجشك‌ها ترغيب مي‌كند. اين فيلم از طرف ايران براي شركت در مراسم اسكار به آكادمي‌ اسكار ارسال شده است.

تيزر فيلم «سه زن» اما چند روز بعد از اكران اين فيلم شروع شد.

براي اين فيلم تاكنون در مجامع سينمايي و فرهنگي جلسات پرسش و پاسخ برگزار نشده است، اما فروش آن روز به روز بيشتر مي‌شود. «سه زن» از روش تبليغات توصيه دوستان به يكديگر بيشتر بهره مي‌برد. اين فيلم تاكنون در تهران حدود 147 ميليون تومان فروخته است. سه زن علاوه بر تهران در 16 شهرستان نيز در حال اكران است كه استقبال از آن در شهرهاي بزرگي چون اصفهان، شيراز، مشهد و رشت بهتر از بقيه شهرهاست.

فيلم كنعان، ساخته ماني حقيقي هم علاوه بر تهران در شهرهاي شيراز، اهواز و رشت با استقبال خوب مردم همراه است، اين فيلم كه در تهران 17 سينما در اختيار دارد تا كنون حدود 284 ميليون تومان فروخته است.

هدايت فيلم، تهيه‌كننده و توزيع‌كننده كنعان به فروش بالاي اين فيلم اميدوار است و روزهاي پررونق‌تري براي اين فيلم پيش‌بيني مي‌كند. اين شركت سينمايي چند فيلم را در نوبت اكران دارد كه از ميان آنها فيلم «چار چنگولي» ساخته سعيد سهيلي شانس بيشتري براي اكران دارد. اين فيلم به احتمال زياد بعد از دريافت پروانه نمايش قبل از جشنواره فيلم فجر اكران خواهد شد.

فيلم‌هاي نسكافه داغ داغ، خواب زمستاني و محيا از فروش متوسطي در هفته گذشته برخوردار بودند. نسكافه داغ داغ كه از 31 روز پيش در سينماها اكران شده است براي ادامه اكران 6 سينما در اختيار دارد، اين فيلم تاكنون 72 ميليون تومان فروخته است.

محيا از 11 روز پيش در 9 سينما اكران شد و تاكنون 27 ميليون تومان فروخته است و فيلم خواب زمستاني كه هفته گذشته اكران خود را در 9 سينما آغاز كرده در هفته اول نمايش حدود 7 ميليون تومان فروخته است.
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن