تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819577901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/انتخابات كميته ملي المپيك/ علي آبادي: 30 سال انتخابات بدين شكل برگزار شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /انتخابات كميته ملي المپيك/ علي آبادي: 30 سال انتخابات بدين شكل برگزار شده است
خبرگزاري فارس: معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان تربيت بدني گفت: سي سال است انتخابات را بدين شكل برگزار مي كنيم و مشكلي نداشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس، محمد علي آبادي در خصوص نامه سازمان بازرسي كل كشور درباره دو شغله بودن نفرات برگزيده، اظهار داشت: در اين خصوص نظر خاصي ندارم؛ اما واقعيت اين است كه در سي سال اخير انتخابات بدين شكل انجام شده و هيچ مشكلي هم پيش نيامده است.
وي ادامه داد: در صحبتي كه با مسئولان سازمان داشتيم برخوردشان كاملاً صميمانه بود و ديدگاه آنها حمايت از ورزش است. به اين مسئله اطمينان دارم.
علي آبادي با تشكر از هيئت رئيسه قبلي تاكيد كرد: آنها بسيار با اخلاق و با نظم مجمع را اراده كردند. انتخابات بدون هيج بحث و مشكلي برگزار شد. اعضاي مجمع همگي، به شكل فردي راي دادند و هيچگونه تخلفي صورت نگرفت. ما گروهي را براي نظارت انتخاب كرديم كه مورد تاييد همه بودند.
وي درباره ليست پيشنهادي سازمان تربيت بدني به فدراسيون ها تصريح كرد: در اين زمينه حرف خاصي ندارم شما خودتان بوديد و ديديد كه انتخابات كاملاً عادلانه برگزار شد. به انتخاب اعضاي مجمع احترام مي گذارم.در اين دوره بيشترين ثبت نام را داشتيم. حتي وقتي من براي نماز رفتم چند نفر آمدند و خواستند به خاطر من كنار بكشند؛ اما قبول نكردم. سازمان تربيت بدني در اين مجمع فقط يك مهمان بود و نقشي در اداره مجمع نداشت.
معاون رئيس جمهوري در خصوص تركيب جديد كميته ملي المپيك خاطرنشان كرد: از ابتدا هم گفتم كه هر كس راي بياورد براي ما عزيز است. تجربه سه سال و نيم كار در ورزش به من ياد داده است كه وقتي همه دوستان در يك چارچوب مديريتي كنار هم باشند مي توانند خيلي خوب كار كنند.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن