تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816139774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ديني و قرآني


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه ديني و قرآني
1300 روحاني و معين
زائران حج تمتع را همراهي مي كنند
معاون امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبري از اعزام حدود 1300 نفر روحاني، معين و معينه كاروانها به حج تمتع امسال خبر داد. عبدالفتاح نواب در جمع خبرنگاران با اعلام اين مطلب گفت: در تمام 600كاروان اعزامي به حج تمتع، روحاني و معين يا معينه كاروان براي خدمتگزاري به زائران ايراني اهل تشيع و اهل تسنن حضور دارند. به گفته وي، براي كاروانهاي كمتر از 100نفر يك روحاني و براي كاروانهاي 145 نفر به بالا، علاوه بر روحاني، يك معين يا معينه، بسته به كثرت مردان يا زنان پيش بيني شده است. نواب افزود: امسال 531نفر روحاني، 395نفر معين و 364نفر معينه به همراه كاروانهاي زيارتي به عربستان اعزام مي شوند. اين مسئول بعثه مقام معظم رهبري در تشريح برنامه هاي آموزشي كاروانها براي زائران گفت: كاروانهاي مدينه قبل بايد قبل از اعزام 10جلسه و كاروانهاي مدينه بعد بايد 12جلسه آموزش براي زائران خود برگزاركنند.
بنا بر گزارش كيهان، سروان اصغر باقريان، كارشناس ارشد امور آموزشي پليس مبارزه با مواد مخدر، هشدار داد: براساس قوانين جديد، در صورت كشف موادمخدر در خاك ايران، فرد مجرم، دستگير مي شود و اجازه خروج نخواهد داشت. وي تأكيد كرد: ورود، حمل و نقل، نگهداري و توزيع مواد مخدر در عربستان، جرم است و بنا بر قوانين جديد اين كشور، فرد مجرم، اجازه خروج از عربستان تا رسيدگي به وضع وي و تعيين تكليف پرونده اش ندارد.
آغاز مرحله استاني مسابقات سراسري قرآن
سي ويكمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم در رشته هاي حفظ، قرائت، ترتيل و مفاهيم از 8تا 20آبان ماه در شهرها و شهرستان هاي كشور برگزارمي شود. اين مسابقات در دو مقطع زير 16سال و بزرگسالان ويژه خواهران و برادران برگزارخواهد شد و نفرات برتر به مسابقات كشوري راه خواهند يافت.
مرحله استاني سي ويكمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) در سراسر كشور آغاز مي شود و برگزيدگان از تاريخ 10تا 24آذر در مرحله استاني شركت خواهند كرد. نفرات اول مسابقات سي امين دوره شهرستاني، نفرات اول مسابقات استاني آموزش و پرورش، ارتش، سپاه، بسيج، نيروي انتظامي، دانشگاه هاي دولتي و آزاد، بنياد شهيد و سازمان تبليغات اسلامي با ارائه گواهي معتبر از شركت در مسابقات مرحله شهرستاني معاف و مي توانند در مرحله استاني شركت كنند.
براساس اين گزارش، كليه علاقه مندان به شركت در سي ويكمين دوره مسابقات قرآن مي توانند براي ثبت نام به ادارات اوقاف و امور خيريه سراسر كشور مراجعه كنند.
بانوان واقف كشور شناسايي مي شوند
سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه با بيان اينكه شمار قابل توجهي از واقفان امور و اماكن خيريه فرهنگي، مذهبي و خدماتي را بانوان تشكيل مي دهند از شناسايي بانوان واقف در سطح كشور خبر داد. حجت الاسلام مصلحي در نخستين همايش سراسري كارمندان زن سازمان اوقاف و امور خيريه با بيان اينكه بخش عمده اي از واقفان جديد كشور از بانوان و زنان نيك انديش هستند، با ذكر مثالي گفت: چندي پيش بانويي نيكوكار در استان گلستان موقوفه اي را براي فعاليتهاي هسته اي وقف كرد، لذا بايد براي احياي فرهنگ وقف در ميان زنان و بانوان يك حركت جديد فرهنگي تبليغي آغاز شود.
در اين همايش همچنين مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خيريه در سخناني به تبيين رويكردهاي جديد اين سازمان در حوزه زنان پرداخت و از اجراي برنامه متنوع فرهنگي، آموزشي ويژه خواهران خبرداد.
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن