تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814709039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار تهران: امروز پژوهش زير بناي همه فعاليت هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون استاندار تهران: امروز پژوهش زير بناي همه فعاليت هاست
معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري تهران گفت: امروز پژوهش زير بناي همه فعاليت هاست و محققين بايد تحقيق و پژوهش هاي كاربردي داراي اثر بخشي را در الويت كاري خود قرار دهند.


به گزارش روز سه شنبه ايرنا، اسماعيل مسعودي در همايش توجيهي هفته پژوهش و فناوري با اشاره به سرعت پيشرفت علوم در همه عرصه ها افزود: شناخت و معرفت مديران از حوزه كاري جز در سايه تحقيق و پژوهش كاربردي ميسر نمي شود.
وي تقويت رويكرد پژوهشي دانشگاهها، دستگاههاي اجرايي و فرمانداريها را ضروري خواند و گفت: كارخانجات، واحدهاي صنفي و صنعتي توجه به امر پژوهش و تحقيق در توليدات كه زمينه بهبود راندمان توليد را فراهم مي كند را بايد جدي بگيرند.
مسعودي خاطرنشان كرد: راه اندازي دفتر آموزش و پژوهش فناوري در فرمانداريها ضروري است چرا كه سرمايه گذاري در حوزه پژوهش بستر توسعه پايدار را در جامعه فراهم مي كند.
مديركل دفتر آموزش و پژوهش استانداري تهران هم در اين همايش گفت: اين اولين همايش توجيهي هفته پژوهش امسال است كه با حضور مسوولان دانشگاههاي استان و فرمانداران برگزار مي شود.
سعيد شمس‌الديني اظهار داشت: سياست دفتر آموزش و پژوهش تقويت نظام آموزشي كاركنان دولت، ساماندهي پژوهش هاي استانداري، تقويت آموزش الكترونيك، جلب همكاري انديشمندان، طراحي دوره هاي آموزشي، تشكيل شوراي مطالعات استانداري و سنجش اثربخشي فرآيندهاي اعتبار سنجي اعلام كرد.
وي گفت: هدف از برگزاري هفته پژوهش تشويق پژوهشگران به توليد علم بيشتر، شناسايي و عرضه يافته هاي پژوهشي و تجاري سازي آن، توسعه فن بازار و برقراي ارتباط سازنده ميان پژوهشگران با دستگاههاي اجرايي و خريداران است.
شمس الديني افزود: فرمانداريهاي استان تهران در راستاي اولويت هاي پژوهشي در اين بخش نياز سنجي كرده و آنها را جهت اجراي برنامه و فعاليت هاي پژوهش به دفتر آموزش و پژوهش استانداري اعلام كنند.
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن