تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816402587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هومن افاضلي: ايده هاي جديد به تيم ملي افزوده مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: "هومن افاضلي": ايده هاي جديد به تيم ملي افزوده مي شود
مربي تيم ملي فوتبال ايران گفت : در اردوي اسپانيا ايده هاي جديدي به تيم ملي ايران اضافه خواهيم كرد .
"هومن افاضلي" در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر مطالبي را بيان كرد كه مشرح مصاحبه وي به شرح زير است :

چه خبر از تيم ملي فوتبال؟

افاضلي :خبر خاصي نيست ، كادر فني تيم ملي، بازي ليگ و همچنين بازي هاي ليگ امارات را به منظور كسب اطلاعات بيشتر درباره اعضاي تيم ملي كشورمان و امارات مي بيند و تجزيه و تحليل مي كند.

با اين ترتيب اعتراض برخي از بازيكنان ايراني شاغل در امارات مبني بر اينكه كادر فني تيم ملي ايران به ما توجه نمي كند درست نيست ؟

افاضلي :اگر كادر فني تيم ملي بازي هاي امارات را بررسي مي كند كه نبايد با اين افراد هماهنگ كند ؛ البته بايد بگويم كه بازيكناني مثل خطيبي كه از فوتبال امارات به تيم ملي مي آيند چگونه به تيم دعوت مي شوند .

خبرها حاكيست بازي تداركاتي تيم ملي ايران مقابل كويت لغو خواهد شد، نظر شما در اين باره چيست ؟

افاضلي :هنوز اين بازي لغو نشده است ، البته طبق قوانين فيفا به علت اين كه فدراسيون فوتبال كويت دچار تعليق شده است ،براي بازي دوستانه با كويت بايد از فيفا استعلام كنيم كه فدراسيون هم اين كار را انجام داده است .

پس تيم ملي ايران به اين بازي احتياج دارد ؟

كادر فني به فدراسيون اعلام كرده است كه در آن تاريخ به بازي دوستانه نياز دارد و اگر شرايط فراهم شود اين بازي براي تيم ملي ايران بسيار مهم است و اگر اين بازي لغو شود، بايد منتظر باشيم تا فدراسيون بازي ديگري را براي تيم ملي ايران درست كند .

فكر مي كنم اين موارد جزو بدشانسي هاي تيم ملي باشد ؟ مربي تيم ملي فوتبال ايران: بله اين موارد جزو اتفاقاتي است كه نمي توان آن را عوض كرد و كاري هم از دست من و كادر فني بر نمي آيد .

درباره بازگشت آقاي فيرات به تيم ملي پس از اخراج از سپاهان چه نظري داريد ؟

افاضلي: اين موضوع چيزي نيست كه من بتوانم درباره آن صحبت كنم و آقاي دايي بايد درباره آن تصميم بگيرد و تصميمي كه سرمربي تيم ملي بگيرد، مورد حمايت اعضاي تيم ملي خواهد بود .

بازي تيم ملي مقابل امارات را چگونه ارزيابي مي كنيد ؟

افاضلي :اين بازي براي تيم ملي ايران بسيار سخت است،زيرا اين بازي آخرين شانس امارات براي باقي ماندن در جدول است و در صورت باخت به طور كلي از گردونه رقابت هاي جام جهاني كنار خواهد رفت ؛ به همين علت اين بازي براي امارات ماننند بازي فينال است و همه كار مي كنند تا برنده باشند. در ضمن توجه كنيد كه بازي در زمين امارات خواهد بود .

تيم ملي قرار است در اسپانيا اردو بزند ، علت اصلي برگزاري اين اردو چيست ؟

مربي تيم ملي فوتبال ايران: ،تيم ملي زمان كافي براي تمرين ندارد ، بنابراين اگر شرايطي به وجود آيد كه اعضاي تيم ملي بتوانند 8 تا 10 روز كنار هم باشند و چند بازي دوستانه را هم برگزار كنيم براي تيم ملي فرصت بسيار خوبي است چون شرايط تيم ملي با باشگاه ها تفاوت زيادي دارد و متاسفانه اين موضوع را در نظر نمي گيرد .

افاضلي :همچنين براي اينكه ايده هاي مربيان در تيم اجرا شود نياز به زمان است، به طور مثال براي پياده كردن ايده پرسينگ دست كم به چهار هفته زمان نياز است،زيرا 4 آيتم تيمي ، 4 آيتم انفرادي دارد و در سه ناحيه زمين بايد اجرا شود و براي يك كار فشرده در اين زمينه نياز به دست كم 20 روز داريم و تيم ملي ايران اين فرصت را نداشته است.

افاضلي افزود: در اردوي اسپانيا در تعطيلات زمستاني ايده هاي جديدي به تيم ملي ايران اضافه مي كنيم تا تاكتيك تيمي بهتري داشته باشيم .

ولي تيم ملي ايران در اردو هاي قبلي خارجي نتايج خوبي نگرفته است ،مثلاً در اردوي قبلي اسپانيا، محسن خليلي آسيب ديد و مجتبي جباري هم در اردوي سوئيس دچار پارگي رباط صليبي شد ؟

افاضلي:محسن خليلي وقتي به تيم ملي آمد دچار آسيب ديدگي بود و در اين اردو آسيب ديدگي وي بيشتر شد ؛ درباره جباري هم بايد بگويم كه اردوهاي آخر فصل با اردوهاي ابتداي فصل متفاوت است،زيرا اردو براي شركت در تورنمنت ها از شدت بيشتري برخوردار است و براي حضور در مسابقاتي مانند جام جهاني چاره اي جز شركت در يك اردوي سخت نيست .

البته اعضاي تيم ملي هم يك فصل را گذرانده اند دچار فرسودگي هم هستند . اگر فوتبال اروپا نگاه كنيم مي بينيم در تمريناتي كه به صورت كمپ برگزار مي شود، آسيب ديدگي وجود دارد،زيرا اين تمرينات فشار زيادي به اعضاي تيم مي آورد.

درباره حضور نيافتن آندرانيك تيموريان در تيم ملي ايران براي بازي با امارات چه خواهيد كرد ؟

مربي تيم ملي فوتبال ايران : با آندو به طور مرتب در تماس هستم و اين بازيكن خوب فوتبال ايران شرايط بازي كردن را ندارد و كادر فني تيم ملي هنوز درباره جانشين وي تصميم نگرفته است .
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن