تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812769459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل خبرگزاري خاور نقش ايرنا در اكونا را مهم و سازنده خواند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديرعامل خبرگزاري خاور نقش ايرنا در اكونا را مهم و سازنده خواند
دوشنبه - "صدرالدين شمس الدين اف " مديرعامل خبرگزاري خاور تاجيكستان نقش ايرنا در اتحاديه خبرگزاري هاي سازمان همكاري اقتصادي اكو (اكونا) را مهم و سازنده خواند.


وي روز دوشنبه در ديدار و گفت وگو با مدير دفتر ايرنا در تاجيكستان گفت : سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي در شكل گيري و روند فعاليت اكونا نقش اساسي و تعيين كننده داشت و اميدوارم در اجلاس تهران كه با تلاش ايرنا مهيا شده به نتايج مثبت در زمينه همكاري هاي خبري واطلاع رساني دست يابيم .
شمس الدين اف ، نقش و جايگاه رسانه هاي خبري به ويژه خبرگزاري هاي كشورهاي عضو سازمان همكاري اقتصادي اكو در توسعه روابط اين كشورهارا مهم دانست و افزود: همكاري مثبت رسانه ها و اعضاي اكونا روح تازه و تحرك بيشتري به اجراي برنامه هاي همكاري اين سازمان خواهد بخشيد.
وي اظهار داشت : اعضاي اكونا مي توانند با گسترش فعاليت ها و همكاري هاي خود جريان انتشار يك سويه اخبار و اطلاعات از منابع مشخص را تغيير دهند.
وي گفت : خبرگزاري خاور به عنوان خبرگزاري رسمي تاجيكستان نيز بابهره گيري از جايگاه ،توان و اعتباري كه در منطقه دارد براي تقويت همكاري هاو همگرايي در چارچوب سازمان اكو تلاش خواهد كرد.
وي افزود: تاجيكستان به ثمربخشي فعاليت هاي اين سازمان اعتماد دارد و برگزاري اجلاس اكونا در تهران را گامي در جهت تقويت روابط و پيشرفت در اجراي طرح هاي مشترك مي داند.
شمس الدين اف تاكيد كرد: اجلاس مسوولان خبرگزاري هاي عضو اكونا بدون شك حركت تازه اي به روند توسعه مناسبات اقتصادي ،فرهنگي و رسانه اي اكو ايجاد خواهد كرد.
وي بيان داشت : خبرگزاري رسمي تاجيكستان با تهيه و پخش مطالب مثبت و واقع بينانه براي افزايش سطح همكاري ها تلاش مي كند و از منابع خبررساني ساير كشورهاي عضو اين سازمان نيز اين انتظار را دارد.
مديرعامل خاور با اشاره به روابط خوب و برادرانه كشورهاي عضو اكو آينده اين سازمان و اكونا را روشن و براي توسعه و پيشرفت منطقه مهم ارزيابي كرد.
وي با اشاره به همكاري هاي دو جانبه ايرنا و خاور گفت : تفاهمنامه همكاري ميان خبرگزاري جمهوري اسلامي و خبرگزاري خاور كه شش سال قبل به امضا رسيد زمينه مناسب براي تحكيم روابط و اجراي برنامه هاي مشترك را فراهم كرده است .
شمس الدين اف افزود: ما آمادگي داريم در راستاي تاكيدات روساي جمهوري دو كشور برادر و دوست تاجيكستان و جمهوري اسلامي ايران با بهره گيري از تاريخ و فرهنگ مشترك بيش از پيش همكاري موثرتري را با ايرنا انجام دهيم .
وي گفت : روساي جمهوري ايران و تاجيكستان مكررا گسترش همكاري هاي دو جانبه و منطقه اي را مورد تاكيد قرار دادند و توسعه همكاري هاي ايران و تاجيكستان را از جمله ضمانت هاي لازم براي توسعه منطقه اي دانسته اند.
وي اظهار داشت : ايران و تاجيكستان با اجراي طرح هاي دوجانبه و چند جانبه در چارچوب سازمان همكاري اقتصادي اكو زمينه لازم را براي تسهيل رفت و آمد اتباع كشورها، افزايش مبادلات كالا ، تبادل تجارب فرهنگي ،علمي ، صنعتي و رشد سرمايه گذاري ها را فراهم كردند.
وي گفت :خبرگزاري هاي عضو اكونا با احساس مسووليت بيشتر و انتشار اخبار و گزارش هاي واقع بينانه مي توانند در اجراي برنامه هاي مهم كشورهاي عضو اكو سهيم باشند.
وي ابراز اميداري كرد كه ايرنا و خاور با استفاده از ظرفيت هاي موجود براي توسعه روابط سودمند در آينده تدابير سودمندي را به نفع ملت هاي هر دو كشور و منطقه به مورد اجرا گذارند.
وي همكاري ايرنا و خاور را شاخه اي از درخت دوستي ايران و تاجيكستان توصيف و بااشاره به پيوندها و مشتركات تاريخي و فرهنگي بر گسترش همكاري هاي فرهنگي و رسانه اي بين دو كشور همزبان تاكيد كرد.
شمس الدين اف گفت : خبرگزاري خاور در اين راستا علاقمند است همكاري هاي خود را با خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) افزايش دهد و از تجارب ارزشمند آن در جهت تربيت نيروي انساني لازم استفاده كند.
وي افزود: ايران نزديكترين كشور از لحاظ زباني و فرهنگي به تاجيكستان است و خبرگزاري خاور براي بهبود فعاليت هاي حرفه اي در نظر دارد تعدادي از خبرنگاران و كارشناسان خبر خود را براي گذراندن دوره هاي آموزشي كوتاه مدت در ايرنا و دانشكده خبر آن به ايران اعزام كند.
وي اضافه كرد: تصميم داريم در حاشيه اجلاس اكونا در باره گسترش همكاري با ايرنا و نيز تاسيس دفتر خاور در تهران با محمد جعفر بهداد مديرعامل ايرنا و ديگر مسوولان آن گفت وگو كنيم.
مديرعامل خاور گفت : ايرنا از امكانات و تجارب ارزشمندي در عرصه خبري و عكاسي برخوردار است و خاور قصد دارد با گسترش همكاري ها و استفاده از اين تجارب و نيز آموزش نيروهاي حرفه اي فعاليت هاي خبري را در داخل و خارج كشور افزايش دهد.
آساق **305**1366
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 305]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن