تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819695752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رکوردی دیگر برای «دا»


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: كتاب «دا» که توسط سيده اعظم حسيني تدوين شده و خاطرات راوي از روزها و سالهاي اول جنگ را در بر ميگيرد، با رسيدن به چاپ صدم، يك ركورد را به نام خود ثبت كرد. اين كتاب در كمتر از يك سال و نيم به چاپ صدم رسيد و اين، يك موفقيت بزرگ به حساب ميآيد.

به نوشته «تهران امروز»، كتاب «دا» قبلا نيز ركوردهايي را به نام خود را ثبت كرد و در نمايشگاه كتاب تهران به عنوان پرفروشترين كتاب معرفي شد و توانست طي يكسال، دو جايزه معتبر جلال آل احمد و كتاب سال جمهوري اسلامي را به نام خود ثبت كند.

بنا بر اعلام انتشارات سوره مهر، نشست خبري يكصدمين چاپ اين كتاب، روز دوشنبه ۱۷اسفند از ساعت ۱۰تا ۱۲در محل فروشگاه مركزي انتشارات سوره مهر برگزار ميشود.

در اين نشست، علاوه بر نويسنده و راوي كتاب، حسن بنيانيان رئيس حوزه هنري، مرتضي سرهنگي مدير دفتر ادبيات و هنر مقاومت حوزه هنري و محمد حمزهزاده مديرعامل انتشارات سوره مهر حضور خواهند داشت. اين كتاب از آغاز انتشار، مورد توجه نويسندگان و هنرمندان بسياري قرار گرفت.

داريوش مهرجويي، تهمينه ميلاني، رخشان بني اعتماد، منيژه حكمت، احمد نجفي، رويا تيموريان و مريلا زارعي ازجمله نويسندگاني بودند كه اين كتاب را مورد تمجيد قرار دادند.

علاوه بر هنرمندان، مسئولان مختلف نيز از اين كتاب استقبال كردند و تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در نامهاي به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، رئيس سازمان صدا و سيما و رئيس حوزه هنري خواستار ساخت فيلم و سريال از اين كتاب شدند.

روزهاي آغازين جنگ، روزهاي مقاومت در خرمشهر، روزهاي اشغال شهر و ادامه زندگي، سيده زهرا حسيني تنها ۱۷سال داشت و در اردوگاه از جمله موضوعات مورد اشاره در اين كتاب است. نويسنده اين كتاب همچنين توانست در مراسم دولتي جلال آل احمد جايزه ادبي 110سكهاي بهترين كتاب سال را تصاحب كند. اين جايزه گرانترين جايزه ادبي سال در ايران است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن