تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816907437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
بيمه نوين اقساط حق بيمه را الكترونيكي دريافت مي كند
دريافت الكترونيكي اقساط حق بيمه از طريق سايت شركت بيمه نوين راه اندازي شد. به اين ترتيب بيمه گذاران دارنده كارت هاي شتاب بانك اقتصاد نوين و ساير بانك ها مي توانند بدون مراجعه به بانك يا دفاتر و نمايندگي بيمه نوين، نسبت به پرداخت اقساط بيمه نامه خود در سررسيدهاي مشخص-شده از طريق سايت بيمه نوين اقدام كنند. مهندس پوريوسفي، مدير واحد انفورماتيك بيمه نوين، با اعلام خبر بالا افزود: لازمه اين نوع پرداخت اول داشتن كارت خودپرداز از يكي از بانك هاي عضو شبكه شتاب و سپس برخورداري از امكان پرداخت اينترنتي توسط بيمه گذار از سوي بانك وي است كه با يك بار مراجعه به بانك فراهم مي شود.

هشتاد و چهارمين شعبه بانك سامان در تهرانپارس گشايش يافت
با افتتاح شعبه جديد بانك سامان در خيابان تهرانپارس تهران تعداد شعب سامان به 84 واحد رسيد.به گزارش روابط عمومي بانك سامان, با توجه به در خواست هاي مكرر مشتريان ساكن شرق تهران و با هدف افزايش دسترسي ايشان به خدمات شعبه اي و تسهيل در انجام امور بانكي, بانك سامان شعبه جديد خود را در خيابان تهرانپارس تهران افتتاح كرد. اين گزارش حاكي است اين شعبه هم اكنون با بهترين امكانات و تجهيزات آمادگي ارايه تمامي سرويس ها و خدمات بين شعبه اي و بين بانكي را دارا هستند. همچنين اين شعبه مجهز به دستگاه خودپرداز براي ارايه خدمات مختلف است.

شعبه هاي سهروردي و ميرزاي شيرازي بانك پاسارگاد افتتاح شد
بانك پاسارگاد دو شعبه ي ديگر خود را در مناطق سهروردي و ميرزاي شيرازي تهران افتتاح كرد.به گزارش روابط عمومي بانك پاسارگاد، خسرو رفيعي، مشاور مديرعامل و مدير روابط عمومي بانك پاسارگاد در مراسم گشايش اين دو شعبه با بيان اين مطلب گفت: كليه ي ابزارهاي طراحي شده در حوزه ي بانكداري الكترونيك در بانك پاسارگاد از سرعت، امنيت و اطمينان فوق العاده اي برخوردار است و براي طراحي آن ها از بهترين هاي عرصه IT در كشور و جوانان مدال آفرين در اين حوزه دعوت به عمل آمده است. به طوري كه احتمال بروز خطا و يا مشكل در آن ها نزديك به صفر است و اين امنيت از سوي بهترين و كاركشته ترين هكرها تضمين شده است.

تسهيلات سازمان تامين اجتماعي براي كارفرمايان بدهكار بيمه
سازمان تامين اجتماعي در بخشنامه اي با اعطاي تسهيلاتي به كارفرمايان بدهكار، چگونگي بخشودگي جرايم بيمه اي معوق كارفرمايان را اعلام كرد. به گزارش روابط عمومي وزارت رفاه و تامين اجتماعي، بر اساس اين بخشنامه، كارفرماياني كه تا پايان اسفند ماه سال 1386داراي بدهي حق بيمه و بيمه بيكاري به سازمان تامين اجتماعي باشند، در صورتي كه در مدت 6ماه از تاريخ تصويب اين قانون -از هشتم تير ماه 87تا هشتم دي ماه 87-در مورد ترتيب پرداخت بدهي قطعي شده خود با سازمان تامين اجتماعي توافق كنند، مشمول بخشودگي جرايم بيمه اي قرار مي گيرند. بر اساس بند يك اين بخشنامه، جرايم كارفرماياني كه بدهي هاي معوق خود را به طور يكجا يا حداكثر در 12قسط تقسيط و در سررسيدهاي تعيين شده پرداخت كنند، به طور كامل بخشيده مي شود. اين كارفرمايان در صورت پرداخت بدهي معوقه در 18قسط از 85درصد و در صورت پرداخت بدهي در 24قسط از 75درصد بخشودگي بهره مند مي شوند.

صندوق تعاون در مهرماه 520 ميليارد ريال تسهيلات پرداخت كرد
موسسه اعتباري بخش تعاون طي مهرماه جاري بالغ بر 520 ميليارد ريال تسهيلات اعتباري به تعاونگران فعال پرداخت كرد. به گزارش روابط عمومي صندوق تعاون، سعيد معادي مشاور مديرعامل و مدير امور روابط عمومي اين صندوق اظهار داشت: موسسه اعتباري بخش تعاون در آستانه تبديل به بانك توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمايه گذاري بخش تعاون با برداشتن موانع مختلف و تسهيل و تسريع امور متقاضيان از قبيل حذف بوروركراسي زائد اداري، افزايش 1/5 تا 2 برابري سطح اختيارات سرپرستي شعب صندوق تعاون در استانها، توسعه شبكه خدمات رساني اعتباري در سراسر كشور، سهل الوصول گرديدن وثايق دريافتي، مكانيزاسيون شعب و اطلاع رساني به مشتريان از طريق سايت هاي مجازي و الكترونيك، كاهش مدت زمان بررسي پرونده هاي اعتباري و تطويل دوره بازپرداخت اقساط تسهيلات پرداختي و با اعطاي تسهيلات اعتباري به متقاضيان بخش تعاوني نقش موثري را در تحقق اهداف كلان بخش تعاون و ايجاد مشاغل جديد و حفظ اشتغال موجود در بخش ايفا نموده است.

شركتهاي بيمه ايراني، صادر كنندگان را حمايت نمي كنند
مهر آفرين بهمنيار كارشناس خبره وزارت صنايع با اشاره به اينكه شركت هاي بيمه بايد ريسك صادرات به عراق را درك كنند گفت: عراق مقصد امني براي صادركنندگان نيست ليكن به دليل سياستهاي دولت مبني بر گسترش روابط با كشورهاي منطقه بويژه عراق و از سوي ديگر استقبال گسترده مردم عراق براي كالاي ايراني لازم است بيمه ها نسبت به همكاري و تعامل با صادركنندگان محصولات صنعتي به عراق تعامل و همكاري بيشتري بكار بندند.بهمنيار با اشاره به عدم توجه برخي بيمه ها به بيمه هاي ترابري افزود: بيمه ها بجاي آنكه ريسك پذيري بيشتري در اينگونه امور داشته باشند سعي مي كنند در ايران به سمت كارهاي كم ريسك رفته و عملا صادركنندگان مجبورند بسوي بيمه هاي خارجي رفته و يا مبالغ گرانتري صرف كنند و گاهي مشاهد شده محموله هاي تجاري صنعتي بدون بيمه به مقاصد ارسال مي شود. بهمنيار از بيمه ها خواست تا در زمينه بيمه محصولات صادراتي از صادركنندگان حمايت كنند.

80 شعبه بانك ملي به سيستم مكانيزه صف مجهز شدند
در فاز اول طرح تجهيز شعب بانك ملي به سيستم مديريت صف (نوبت دهي مكانيزه)، 80 شعبه در سراسر كشور به اين سيستم مجهز شدند. و كار نصب 20 شعبه مابقي نيز تا يك ماه آينده صورت خواهد گرفت. از كل 100 شعبه مذكور كه واحدهاي ممتاز و درجه يك بانك ملي هستند، 55 شعبه در تهران و 45 شعبه در شهرستان ها هستند. سيستم مديريت صف داراي مزايايي نظير نوبت دهي هوشمند، احترام به حقوق مشتريان و تنظيم وقت توسط آنها، كاهش استرس هاي كاري متصديان امور بانكي و... مي باشد. بانك ملي پيش از اين براي اولين بار در نظام بانكي طرح آزمايشي سيستم مديريت صف را در چند شعبه خود راه اندازي كرده بود.

بانك تجارت حامي هفت هزار بنگاه اقتصادي زودبازده در استان تهران
بانك تجارت با مشاركت فعال در طرح ويرايش اطلاعات سامانه اطلاع رساني بنگاه هاي زودبازده رتبه نخست نظام بانكي كشور را در امر به روزرساني اطلاعات اين سامانه به دست آورده است.به گزارشروابط عمومي بانك تجارت بر اساس اعلام كارگروه اشتغال و برنامه ريزي استانداري تهران، مديريت امور مناطق بانك تجارت كليه اطلاعات مربوط به تسهيلات اعطايي اين بانك به بنگاه هاي اقتصادي زودبازده در استان تهران را در قالب سامانه SME86 تكميل و ويرايش كرده است. همكاري در تكميل اطلاعات اين سامانه گام مهمي در شفاف سازي عملكرد بانكها در اعطاي تسهيلات به بنگاه هاي اقتصادي زودبازده بوده و يكي از شاخص هاي اصلي همكاري بانكهاي عامل با وزارت كار در اجرايي ساختن برنامه هاي دولت در اين بخش تلقي مي شود. ويرايش اطلاعات سامانه SME86 توسط بانكها شامل دو مرحله بوده كه بخش نخست تكميل اطلاعات دقيق اشخاص حقيقي و حقوقي دريافت كننده تسهيلات با ذكر جزئيات و مرحله دوم تكميل اطلاعات مربوط به تعيين وضعيت پرونده هاي متقاضيان تسهيلات را در بر مي گيرد.
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن