تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816388055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روح حامی


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: كساني كه به امر و مشيّت پروردگار تحول پيدا مي كنند و از اين دنيا به عالم ديگر مي روند در طبقه‎اي از عالم ارواح قرار مي گيرند. براي ادراك بيشتر اگر بخواهيم مي توانيم طبقات عالم ارواح را به اين دنيا و زندگي مردم دنيا تشبيه كنيم.
نوعي از طبقه‎بندي مردم اين دنيا از نظر اقتصادي و مادي است كه در جامعه‎شناسي ماركس و اقتصاد دانهاي جديد دنياي غرب بيشتر، طبقه‎بندي جامعه روي همين اصل منظور شده است يعني وقتي از طبقات سرمايه‎داري سخن مي گويند طبقه‎اي را بنام بازرگان و طبقه‎ديگري را با عنوان كارخانه‎دار تقسيم مي كنند و به اين دو طبقه، سرمايه‎دار تجارتي و صنعتي نيز مي گويند و طبقات كارگر، روشنفكر و تحصيلكرده، تكنيسين و مهندس نيز هر كدام قشري از اقشار جامعه هستند.
اما اگر از ديدگاه ديگري جامعه را بررسي كنيم مي‎بينيم كه اجتماع به طرز ديگري قابل تقسيم است مثلا از نظر نژاد، رنگ پوست، زبان، دين و آيين، معلومات قديمه، تحصيلات جديده و هنر و غيره. يعني مثلا در جامعه موسيقي دانها اهل يك طبقه هستند و قشري از اجتماع را تشكيل مي دهند. نقاشها در يك صنف و دسته قرار دارند و مجسمه سازان و مهندسين و طراحان و همينطور علماي دين و مجتهدين و وعاظ و ائمه جماعت هر كدام در يك طبقه قرار مي گيرند.
در عالم پس از مرگ هم، ارواح بنا به سنخيتي كه با هم دارند به اقشار مختلف طبقه‎بندي و با نورهاي رنگي مشخص مي شوند. مثلا ارواحي در نور سبز و ارواحي ديگر در نور زرد قرار دارند كه هر كدام وضعيتشان با هم فرق مي كند.
از نظر علوم روحي و مانيتيزمي مي توان در اين دنيا نيز مردم را طبقه بندي كرد. اطراف بدن هر يك از افراد هاله و نوري است كه رنگ بخصوصي دارد و اگر چشم باطن كسي باز شده باشد به راحتي مي تواند طبقه افراد را از روي رنگ همين نورهاي اطراف بدن، اخلاق و خواسته‎‎ها و باطن و روحيات هر شخصي را بيان كند.
اشخاصي كه رنگ نورشان به هم نزديك است با يكديگر سنخيت فكري دارند و با هم دوست مي شوند و علت اينكه شما بي جهت كسي را دوست داريد همين سنخيت انوارها و هاله اطراف بدن شماست. تا اينجا سخن در طبقه‎بندي موجودات اين دنيا بود.
بعد از مردن يا تحول باز هم طبقه‎بندي بر طبق همين نورها و امواج جان و روان انسان است. ارواحي كه رنگ نورشان بارنگ نور افراد زنده تطبيق مي كند نسبت به آنها كشش دارند و مثل آهن و آهنربا يكديگر را جذب مي كنند در اين ارتباطات و كشش كه بين ارواح و مردم اين دنيا وجود دارد بعضي از ارواح علاقمند مي شوند كه راهنمايي انساني را برعهده گيرند و هيچ فردي بدون راهنماي غيبي نيست. براي هر فردي، نه يك روح بخصوص، بلكه ارواح متعددي به عنوان ارواح حاميه مشخص شده است.
مثلا در امور زندگي و خانوادگي يك يا چند روح، حمايت شما را بعهده مي گيرند و به مغزتان القائات و الهاماتي كرده و شما را راهنمايي مي نمايند كه افكار مغز شما غالبا از ناحيه همين ارواح است. شما مشغول تحصيل هستيد، ارواحي كه با شما سنخيت نوري و موجي دارند و نيز به رشته تحصيلي شما علاقمند مي باشند، تصميم مي گيرند به شما كمك كنند و زمانيكه در يك مسأله تفكر مي كنيد به مغزتان الهام مي كنند. در هر امري ارواحي از شما پشتيباني و حمايت كرده و با شما همكاري مي كنند.
شايد قبلا درباره همين مطلبي كه در مورد آن سخن مي گويم مطلبي نخوانده باشم امّا به محض اينكه در پاسخ معطل مي مانم ارواح يا روحي كه علاقمند است و جواب را مي داند به فكر من پاسخ را القا مي كند كه به اين ارواح ارواح حاميه مي گويند.
مطالبي كه گفته شد سخني كلي درباره روح حامي بود حال اگر كسي در كارهاي روحي تمرين كرده باشد و بخواهد روح حامي خود را بشناسد، مي تواند با او شروع به صحبت كند و تقاضا كند كه تجلي نمايد و با او حرف بزند و علم احضار روح همين است.ارواح هم خيلي علاقمند هستند كه ما آنها را بشناسيم و بتوانيم با ايشان تماس بگيريم.
زندگي آن دنيا بسيار راحت‎تر، آسانتر و خوشتر از اين دنياست به حدي كه افرادي كه اين مسأله را مي دانند و از آنجا خبر دارند و با ارواح در تماس هستند ميل ندارند در اين دنيا بمانند و مرگ در نظرشان بسيار شيرين است. اين غم و رنج و سنگيني كه در اين دنيا هست در آنجا وجود ندارد و زندگي آنجا باسبكي و بي‎وزني و آسايش توأم است.
ديروز جواني به مكتب آمده بود كه حال روحي خوبي داشت. گفت: برادرم چند سال پيش درتصادف اتومبيل در گذشته است. او را خواباندم. وقتي كه با برادرش صحبت كرد گفت: برادرم مي گويد ما اينجا خيلي خوش و راحت هستيم. شما هم اگر ميل داريد زودتر نزد ما بياييد.
براستي اگر آدمي يقين كند كه انسان نابود نمي شود و اگر باور كند كه بعد از اين زندگي مادّي زندگي جديدي را شروع خواهد كرد كه به مراتب عاليتر، پر فروغتر و راحت‎تر از زندگي اين دنياست، اولا در غم از دست دادن عزيزانش غصّه نمي خورد زيرا مي داند آنها تكامل و تحول يافته‎اند و به كلاس بالاتر ارتقا پيدا كرده‎اند. لذا خوشحال است كه ايشان از غم و رنج اين دنيا آزاد شده و به كمال رسيده‎اند. ثانيا اگر دچار كسالتي شود، مرگ را با آغوش باز مي پذيرد.
دانش‎آموزي كه مي داند اگر در كلاس دوم قبول شود به كلاس بالاتر خواهد رفت خوشحال و اميدوار است. آدمي كه به خدا و روح معتقد است براي مردن نذر مي كند. ثالثا مي داند اين دنيا زودگذر و لذاتش ناپايدار است و اعمال و افكار خيالات او در اين دنيا، در زندگي پس از مرگ تأثير دارد. پس سعي مي كند ديگران را نرنجاند و اخلاق خوب و زندگي متعادلي را در پيش مي گيرد و بقول قدما توشه آخرت را خوب فراهم مي كند.
انبيا و اوليا اديان، روشن‎بين بوده و ديده‎اند لذا ما را به ديدن عالم پس از مرگ و غيب و معتقد شدن به آن دعوت كرده‎اند. علم ارتباط با ارواح و علوم روحي كه به مردم اين زمان رسيده ميراث انبيا الهي است و از راه دعا و توسل و عبادت و توجه و عشق به خدا، آدمي صاحب اين علوم مي شود. يعني وقتي كه انسان متدين شد و به ماديات توجهي نداشت خودبه خود سبك مي شود، پرواز مي كند و چون اينجا كار و وظيفه‎اي ندارد به طرف آن عالم پر مي كشد.
اولين‎بار كه استادم خواست مرا با ارواح آشنا نمايد گفت: شبها وقت خواب به ارواح فكر كن. براي پيغمبران و ائمه و پدر و مادر و بستگانت حمد و سوره بخوان و ايشان را بيادآور. در ساير اوقات نيز بيشتر به آنها فكر كن تا كم كم روانت از جا كنده شود و ارواح نيز به تو توجه كنند. وقتي آنها را يادكردي در خوابهاي خود مي تواني آنها را ببيني و بعد كم كم در بيداري هم آنها را مي‎بيني و من تمرين را به اين ترتيب شروع كردم و طوري شد كه در بيداري اگر چشمم را بر هم مي گذاشتم آنها را مي ديدم. شما نيز مي توانيد شبها در خانه‎ اينكار را بكنيد كه بهترين تمرين است و نيز نوعي عبادت محسوب مي شود كه در پيشگاه پروردگار بدون اجر نيست. ارواح نيز از اينكه آنها را ياد كنند خوشحال مي شوند، كم كم شما را صدا مي كنند و با شما حرف مي زنند.
ابتدا آنهارا به صورت شبحي ازنورمثل انعكاس نور روي ديوار مي‎بينيد كه باز و بسته و كوچك و بزرگ مي شوند. بعد از اينكه تمرين كرديد و برايتان به صورت عادت درآمد بطور وضوح مثل زمانيكه خواب مي‎بينيد برايتان ظهور مي كنند. براي آنكه توجه آنها را جلب كنيد مي توانيد دعا بخوانيد و يا با آنها صحبت كنيد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 372]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن