تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815719788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بیوگرافی معروف ترین بازیکنان دنیادرسال2010


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: + نوشته شده توسط یاسین در دوشنبه بیست و ششم بهمن 1388 و ساعت 9:38 | :void(0)" target="_blank">نظر بدهید


دیویدبکهام




1975: در دوم مه در لیتون استون لندن به دنیا آمد.
1989: در چهاردهمین سال تولدش به عنوان یك نوآموز به مدرسه فوتبال منچستر یونایتد می رود.
1993: به عنوان یك كارآموز به منچستر یونایتد می پیوندد.
1995: در 19 سالگی نخستین بازی اش را در تیم اول منچستریونایتد انجام می دهد.
1996 – 1995: در این فصل با انجام 33 بازی در منچستری كه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را جشن می گیرد به یك بازیكن ثابت تبدیل می شود.
1997 – 1996: در روز اول لیگ از وسط زمین به ویمبلدون گل می زند و در سپتامبر سال 1997 در بازی های مقدماتی جام جهانی 1998 فرانسه مقابل مولداوی نخستین بازی ملی خود را برای انگلیس انجام می دهد.
1998: در جام جهانی به كلمبیا گل می زند اما به دلیل خطا روی دیه گو سیمونه اخراج و در دیدار یك هشتم مقابل آرژانتین با غم بزرگی به خانه بر می گردد. در انگلیس در هر استادیوم با برخورد تند هواداران مواجه می شود ، اما در همان سال قرارداد پنج ساله جدیدی را با منچستر یونایتد به مبلغ 22/8 میلیون دلار می بندد.
1999: در ماه مه نقش كلیدی را در قهرمانی سه گانه منچستر در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی ایفا می كند. در جولای باویكتوریا آدامز ازدواج می كند.
در اكتبر به علت حضور در یك مهیمانی در لندن، پیش از یك مسابقه در لیگ قهرمانان دستمزد دو هفته اش را به دلیل جریمه دریافت نمی كند و بعد از چند كارت زرد متوالی توسط اتحادیه فوتبال انگلیس برای یك جلسه غیر رسمی فراخوانده می شود.
2000: در ژانویه بعد از رونالدو، در انتخابات بهترین بازیكن سال فیفا پشت سر رونالدو دوم می شود.
در ماه ژوئن پس از شكست سه بر دو مقابل پرتغال در مسابقات جام ملت های اروپای هلند و بلژیك، ناسزاهای هواداران خشمگین انگلستان را با یك حركت زشت پاسخ می دهد اما با این حال جریمه نمی شود. ماه نوامبر پیتر تیلور مربی وقت تیم ملی، اورا در بازی دوستانه مقابل ایتالیا كاپیتان می كند.
در ماه دسامبر فرانس بكن باوئر از او با عنوان "بهترین جهان" یاد می كند.
2001: در ماه فوریه سون گوران اریكسون مربی جدید سوئدی تیم ملی در بازی دوستانه مقابل اسپانیا از او همچنان به عنوان كاپیتان استفاده می كند.
انگلیس ها این بازی را سه بر صفر می برند.
در ماه دسامبر، انگلیس در یك بازی تاریخی، آلمان را در مونیخ به رهبری او پنچ بر یك شكست داد.
در ماه اكتبر انگلیس به لطف كاشته او در دقایق تلف شده مقابل یونان در اولدترافورد بالاتر از آلمان مستقیماً به جام جهانی راه یافت.
در ماه دسامبر از سوی بی بی سی به عنوان شخصیت ورزشی سال برگزیده شد.
2002: در ماه آوریل در مسابقه با دپورتیوولاكرونیا در مرحله یك چهارم لیگ قهرمانان انگشت پایش شكست و در خطر از دست دادن جام جهانی قرار گرفت. در همین ماه از یك تصادف شدید با ماشینش جان سالم به در برد.
در ماه مه هفته پایانی فصل با منچستر یونایتد، یك قرار داد جدید امضا می كند كه طی آن تا ژوئن 2005 در باشگاه خواهد ماند.
در ژوئن تك گل حساس انگلیس را مقابل آرژانتین در مرحله گروهی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. انگلیس در مرحله یك چهارم به برزیل می بازد.
در ماه سپتامبر رومئو ، دومین پسرش هم متولد می شود.
2003: در ماه فوریه پس از شكست مقابل آرسنال در مرحله پنجم جام حذفی توسط سرآلكس فرگوسن مجروح می شود. فرگوسن در رختكن یك كفش را به سمت او شوت زد كه به صورتش اصابت كرد.
در آوریل ، فرگوسن او را در دو دیدار حیاتی مقابل آرسنال در لیگ برتر و رئال مادرید در یك چهارم لیگ قهرمانی روی نیمكت می نشاند . در دیدار برگشت در دقیقه 65 به بازی آمد، دو گل به ثمر می رساند و منچستر را به پیروزی چهار بر سه هدایت می كند ، اما منچستر یونایتد در مجموع با توجه به شكست 5 – 6 از گردونه مسابقات حذف می شود. از همین موقع شایعات مربوط به انتقال او به اسپانیا آغاز می شود.
در ماه مه دست بكام در دیدار دوستانه مقابل آفریقای جنوبی در دوربان می شكند و احتمالا شش تا هشت هفته نمی تواند بازی كند.
در ژوئن منچستر یونایتد تایید می كند كه چند باشگاه اسپانیایی و ایتالیایی به دنبال بكام هستند. 10 ژوئن منچستر یونایتد ادعا می كند با خوان لاپورتا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا بر سر انتقال او به كاتالونیا به توافق رسیده است.اگه میشه یه نظرم بدید.
:void(0)" target="_blank"> بدهید




فرناندو تورس


فرناندو جوزه تورس سانز متولد 20 مارچ 1984 در شهر فواِنلابرادای اسپانیا(شهری در جنوب این کشور)و در همسایگی مادرید متولد شد.فوتبالش را از باشگاه نوجوانان اتلتیکو مادرید در سال 1995 آغاز کرد و در 17 سالگی به تیم بزرگسالان این تیم در آمد.اولین بازیش را برای این تیم در مقابل لژانس انجام داد و یک هفته بعد اولین گل خود را در برابر آلباسته به ثمر رساند.لقب او " اِل نینو " است که از زمان بچگی به او داده شده بود.
در فصل 02-2001 هنگامیکه اتلتیکو جواز حضور دوباره به لالیگا را بدست آورد ، تورس 17 ساله سال خوبی را در امر گلزنی پشت سر نگذاشت و فقط توانست 6 گل را در 36 بازی به ثمر برساند.
سال 2002 اولین فصل حضور تورس در لالیگا ، بالاترین سطح فوتبال اسپانیا بود.تورس در آن سال با زدن 13 گل در 29 بازی توانست اتلتیکو را در جایگاه 12 لالیگا قرار دهد.در فصل 04-2003 تورس گام های بلندتری برداشت و با زدن 19 گل در 35 بازی توانست جایگاه 7امی را برای اتلتیکو بدست آورد و با داشتن فقط 19 سال توانست کاپیتان این شود.وی حضور موفق خود را در فصل های 05-2004 با زدن 16 گل در 38 بازی در لالیگا و 2 گل در 5 بازی رقابت های اروپایی و 06-2005 با زدن 16 گل در 36 بازی ادامه داد و مهاجم اول تیم اتلتیکو بود.بعد از بازی های جام جهانی 2006 قرار بود تورس به چلسی بپیوندد ولی به دلیل حضور اتلتیکو مادرید در رقابت های جام یوفا در سال 07-2006 ، وی تصمیم گرفت یک سال دیگر در تیم اتلتیکو بماند.بعد از اتمام فصل 07-2006 ، باشگاه های آرسنال ، چلسی ، لیورپول و منچستر یونایتد به وی پیشنهاد دادند که سرانجام تورس به تیم لیورپول پیوست تا یکی از شاگردان رافائل بنیتز باشد.در واقع سران باشگاه تصمیم گرفتند که در مقابل به خدمت گرفتن لوئیس گارسیا و دریافت مبلغ 26 میلیون یورو ، تورس به لیورپول برود، تا با این پول بتوانند دیگو فورلان را نیز از باشگاه ویارئال به خدمت بگیرند.
وی در 11 آگوست اولین بازی اش را برای لیورپول در مقابل استون ویلا انجام داد و همچنین در 19 آگوست وی اولین گل اش را با پیراهن یوونتوس در برابر چلسی به ثمر رساند.در 23 فوریه همان فصل وی اولین هت تریک خود با پیراهن لیورپول را در برابر میدلزبورو انجام داد و فقط 11 روز بعد یک هت تریک دیگر برابر وستهام انجام داد.در 15 مارچ 2008 وی با گلی که در دقیقه 47 در برابر ریدینگ زد توانست اولین بازیکن بعد از رابی فاولر باشد که بیش از 20 گل در رقابت های لیگ برتر انگلیس زده است.وی نشان داد که می تواند بهترین مهاجم لیورپول در چند سال اخیر باشد.موتور گلزنی لیورپول در فصل جاری روشن است و با حرارت بسیار زیاد کار می کند.افتخارت فرناندو تورسکسب عنوان قهرمانی زیر 16 سال در تورنمنت آلگارو در سال 2001 با تیم ملی زیر 16 سال اسپانیا
کسب عنوان قهرمانی زیر 16 سال جهان در سال 2001 با تیم ملی زیر 16 سال اسپانیا ، و کسب آقای گل و بهترین بازیکن این رقابت ها با زدن 7 گل در 6 بازی
کسب عنوان قهرمانی زیر 19 سال جهان در سال 2002 با تیم زیر 19 سال اسپانیا ، و کسب آقای گل و بهترین بازیکن این رقابت ها با زدن 4 گل در 4 بازی
بهترین بازیکن زیر 15 سال اروپا در سال 1998
بهترین بازیکن ماه فوریه و مارچ لیگ برترانگلیس در سال 2008
و ...+ نوشته شده توسط یاسین در دوشنبه بیست و ششم بهمن 1388 و ساعت 8:58 | :void(0)" target="_blank">نظر بدهید




مسی
- نام كامل» ليونل آندرس مسي


- تاريخ و محل تولد: ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ در روزاريوي آرژانتين
- مليت: آرژانتيني و اسپانيائي
- قد: ۱۶۹ سانتي متر
- وزن: ۶۷ كيلوگرم
- باشگاهها: جوانان بارسلونا، بارسلونا
- نخستين بازي ملي: آگوست ۲۰۰۵ برابر مجارستان
- افتخارات: قهرمان رقابتهاي فوتبال زير بيست سال جهان (۲۰۰۵)، لاليگاي اسپانيا (۲۰۰۵)، سوپر جام اسپانيا (۲۰۰۵)، بهترين گلزن جام جهاني زير بيست سال (۲۰۰۵) ، بهترين بازيكن جام جهاني زير بيست سال(۲۰۰۵)بهترین بازیکن جوان جهان (۲۰۰۶)
اولین گل
يك فوروارد كامل زماني كارش را صحيح انجام داده كه گلي را به ثمر رسانده باشد. «مسي» در اين ديدار گلي به ثمر نرساند، اما يك بار در موقعيت گل قرار گرفت كه دفاع حريف روي او تكل خطا انجام داد و يك ضربه آزاد به نفع «بارسا» اعلام شد و زننده اين ضربه هم كسي نبود جز رونالدينيو كه با اين ضربه اولين گل بازي را به ثمر رساند.
سیستم جوانگرا
«مسي» در «روناريو» متولد شده است، در آرژانتينأ اما در «بارسلونا» همه او را از خودشان ميدانند و به نظر ميرسد يكي از اولين محصولهاي سيستم جوانگراي بارسلون جديد باشد. با اينكه رونالدينيو، اتوئو و دكو نامهاي معروفي هستند و در همه جاي دنيا شناخته شدهاند، اما «بارسلونا» به محصولات جوان داخلي خود نيز ميبالد و «مسي» آخرين فرد از حلقه نامهاي پرداخته شدهيي در «بارسلون» است كه نامهايي چون «كارلوس پويول»، «ژاوي هرناندز»، «ويكتور والدز»، «آندره اس اينيستا» و... را شامل ميشود.
مقایسه با مارادونا
مسي در سال 1987 به دنيا آمده است. در پنج سالگي بازي فوتبال را آغاز كرده )در باشگاه گراندولي(أ در تيمي كه پدرش هم در آن مشغول فعاليت بوده است. تواناييهاي او مسوولان باشگاه «نيول اولدبويز» را قانع كرد كه «ليونل» را به خدمت بگيرند و او به برادر بزرگترش كه در آن باشگاه بازي ميكرد ملحق شد. مربي او در آن باشگاه «ايزيگو دومينگوئز»، ميدانست كه او استعداد شگرفي در خود پنهان دارد. او ميگويد: «او ميتوانست كارهايي با توپ انجام دهد كه قوانين فيزيك را به بازي ميگرفت. تنها كسي كه قبل او ديدهام كه چنين تواناييهايي دارد، «ديهگو مارادونا» است...
مشکلات پزشکی
پيشرفت «مسي» با اخباري كه نشان از يك بيماري هورموني در او داشت كه باعث توقف رشد او ميشد، تحتالشعاع قرار گرفت. پدرش تصميم گرفت به «كاتالونيا» مهاجرت كند تا بتواند هزينه درماني سنگين او را به نحوي تامين كند، اما «بارسلونا» همه چيز را در مورد استعداد «ليونل» جوان ميدانست و بنابراين پيشقدم شد تا هزينههاي درمان او را بپردازد و همچنين با او قراردادي براي بازي در تيم جوانان «بارسلونا» منعقد شد.
آغاز به کار در اسپانیا
وقتي «مسي» پا به اسپانيا گذاشت فقط يك متر و چهل سانتي متر قد داشت. اما قد و هيكل و نيز تواناييهاي او بسرعت شروع به رشد كردند و در مدت زمان كوتاهي حدود سي سانتيمتر به قد او اضافه شد. پس از به ؤمر رساندن سي و هفت گل و سي بازي در اولين فصل بازياش، فدراسيون فوتبال اسپانيا به او پيشنهاد كرد تا در تيم ملي اسپانيا شروع به بازي كند. مربي تيم زير شانزده سالههاي اسپانيا در آن زمان يعني آقاي «گينس مندس» يكي از بزرگترين علاقهمندان او بود. او در مورد «مسي» در آن زمان گفت: «در ميان بازيكناني در اين سن، او بهترين بازيكني است كه من در عمرم ديدهام.»
ثبت رکورد برای بارسلونا
در نوامبر سال 2003، مسي در يك بازي دوستانه در مقابل «اف ثپورتو» بازي كرد و يك سال بعد هم اولين بازي رسمياش با پيراهن بارسلونا را در مقابل تيم «اسپانيول» به انجام رساند. او در فصل گذشته در بازيهاي چندي ظاهر شد، من جمله در ليگ قهرمانان مقابل «شاختار دونتسك». پس از آن در بازي مقابل «آلباسته» بود كه «ليوئل» با زدن گل در كتاب ركوردهاي «بارسا» به عنوان جوانترين گلزن تاريخ باشگاه شناخته شد.
بازیکنی جهانی
در تابستان ستاره اقبال «مسي» بالاتر هم رفت. او آرژانتين را به فتح جام جهاني جوانان رهنمون شد. او در اين جام عنوان بهترين گلزن و بهترين بازيكن تورنمنت را دريافت كرد. مربي آرژانتين «خوزه پكرمن»، او را در ديدار دوستانه با مجارستان به تيم ملي بزرگسالان دعوت كرد، اما در اين بازي او خودش را نشان نداد و از حيث كاركرد منفي در صدر اخبار قرار گرفت. «مسي» در اين بازي دو دقيقه پس از ورود به زمين توسط داور از بازي اخراج شد.
قرارداد جدید
«بارسلونا» از اين ميهراسيد كه مبادا باشگاههاي ديگر ش را از چنگ باشگاه در آورند، بنابراين پس از مدتزمان كوتاهي پس از يك قرارداد پنج ساله، به او پيشنهاد تمديد قرارداد دادند و با او تا سال 2014 با حقوق صد و پنجاه ميليون پوند كه هم تراز قرارداد رونالدينيو بود، قرارداد بستند.
استعداد ویژه
مشكل آنجا بود كه بارسلونا در ديدارهاي ليگ اسپانيا نميتوانست از مسي استفاده كند. مليت غيراسپانيايي او اجازه چنين كاري را به باشگاه در سال جاري نميداد. اما اعطاي عنوان شهروند افتخاري اسپانيا به او به اين معناست كه او دوباره ميتواند در تركيب تيم مردمي و محبوب اسپانيا قرار گيرد. «ريكارد» عقيده دارد ميتواند از «مسي» در هر بازي استفاده كند و ميگويد كه پس از درخشش در مقابل «اودينزه» اعتمادش به «مسي» بيشتر شده است. او ميگويد: «مسي يك بار ديگر نشان داد كه چه استعداد ويژهيي دارد. او همچنان جوان است، اما حضورش در تيم حياتي به نظر ميرسد.»
بعد از مارادونا هیچ فوتبالیستی نتوانست به خوبی یاد او را در دل ها زنده کند .تا این که بار دیگر در فوتبال آرژانتین حادثه ای رخ داد . و آن ظهور ستاره ای آرژانتینی، کوتاه قد، کم وزن با پوستی سفید بود به نام لیونل مسی. طولی نکشید که او با زدن ۳۷ گل در ۳۰مسابقه برای جوانان بارسلونا توجه همه را به خود جلب کرد . درمیان همه ی نگاه ها، نگاه دیگو آرماندو مارادونا جدی تر از همه او را می پایید. مارادونا با دیدن بازی های مسی به رازی بزرگ پی برد . احساس مارادونا به او می گفت که این بار جانشین واقعی اوپیدا شده.پس از مدتی باتلاش مارادونا و مربی تیم جوانان بارسلونا مسی به بارسلونای اصلی راه یافت. و به این ترتیب ستاره ی جوان به یکی از بزرگترین آرزوهایش دست یافت .اما برای مسی با ارزش تر از بازی کردن در تیم بارسلونا داشتن حامی بزرگی همچون مارادونا بود .
مارادونا اسطوره ای بی همتا و دارای عنوان بهترین بازیکن تمام دوران فوتبال است.عنوانی که حتی بازیکنانی مثل رونالدینیو و پله هم موفق به دریافت آن نشده اند .مارادونا بازیکنی فوق العاده تکنیکی ،باهوش و زیرکتر از حد معمول است .او کسی است که توانست برای گرفتن انتقام از انگلیسی ها برای لحظه ای دست خدا را قرض بگیرد.سلطه ی مارادونا بر دنیای فوتبال و به خصوص فوتبال آرژانتین به گونه ایست که تا بازیکنی در عرصه ی فوتبال می درخشد او را مفتخر به دریافت لقب مارادونا می کنند. بعد از مارادونا در تمام دنیا بازیکنان زیادی مارادونا نامیده شدند : مارادونای شرق، مارادونای غرب، مارادونای آسیا، مارادونای اروپا، مارادونای عرب و... . اما این موضوع یعنی خوانده شدن به نام مارادونا در آرژانتین کشور مارادوناها به گونه ی دیگری شکل گرفت . بیشتر بازیکنان آرژانتین در آغاز درخششان، مارادونا خوانده شده اند بازیکنانی مثل : آیمار، ریکلمه، توز و... . اما گویا هیچکدام لیاقت داشتن چنین لقبی را نداشتند و زیر سنگینی شهرت و افتخارات این نام کمر خم کردند .عدم موفقیت تمام این بازیکنان خود دلیلی بود تا کارشناسان و مردم بار دیگر به این باور برسند که مارادونا واقعا تکرار نشدنی است .
+ نوشته شده توسط یاسین در جمعه بیست و سوم بهمن 1388 و ساعت 11:3 | :void(0)" target="_blank">نظر بدهید




رونالدو
نام مستعار:


کریس ، رون ،رونا، سلطان تکنیک
قد:
184سانتی متر
وزن:
78 کیلو گرم
رنگ مورد علاقه:سفید
فوتبالیست مورد علاقه:
مارادونا ، کلایورت ، فیگو ، هانری و رونالدو
از قرار کریستیانو رونالدو کم سن و سال در 5 فوریه سال 1985 یا همون 16 بهمن سال 1364 در خانواده ای فقیر در مدریا یکی از جزایر کشور پرتغال در نزدیکی شهر لیسبون به دنیا آمد.پدر او مدیر فنی یکی از تیم های مدریا بود.
او دو خواهر بزرگتر از خودش داره.
او ازخردسالی به فوتبال علاقه داشت و اون رو پاتریک کلایورت صدا میزدن به خاطر علاقه ی زیادی که به اون داشت او در تیم های مختلف نوجوانان بازی میکرد.او اولین بازی خود را در مقابل تیم موریرنس بازی کرد و برای آن تیم 2 گل به ثمر رسانید این تنها آرزوی کریس بود که به تازگی به آن دست یافته بود او به سوی اینده ای دراز رهسپار شد.
سپس او به همراه خانواده اش به شهر بزرگ لیسبون آمدند.کریس در مدرسهای ثبت نام کرد ولی همکلاسی هایش به خاطر لهجه ای که داشت مسخره می کردند ولی کریس به آنان توجه نمیکرد و کار خود را ادامه می داد.اوبعد از آمدن به لیسبون به تیم اینتر ناسیونال پیوست اولین بازی او در تیم ناسیونال در مقابل تیم بولتون بود .
+ نوشته شده توسط یاسین در جمعه بیست و سوم بهمن 1388 و ساعت 10:55 | :void(0)" target="_blank">نظر بدهید




فرانچسکو توتی


سال تولد:27سپتامبر1976
محل تولد:پورتا مترو نیای رم
قد:180 سانتی متر
وزن 79 کیلو گرم
القاب:ارمی گلیو-بامبودی اورود(ایتالیایی)به معنی پسر طلایی
هنر پیشه ی مورد علاقه:پیرا چونی-وردونی-آلبرتو سوردی
برنامه ی مورد علاقه :کمدی ایتالیایی
خواننده ی محبوب:`پیرل جم-یوتو
آهنگ های مورد علاقه:موسیقی کلاسیک وپاپ
قهرمانان همیشگی:جوزپه جیانینی و روبرتو مانچینی
علایق:بازی تنیس-گلف و پلی استیشن
کتاب محبوب:نوشته های استیفن کینگ
غذای مورد علاقه:لازانیا-پاستا
همسر:ایلاری بلازی
فرانچسکو توتی اسطوره ی فوتبال شهر رم است. او را با بازی های زیبا و تعصب فراوان حواشی متعدد والبته عصبیت گاه و بیگاه می شناسیم نامی که یک استادیوم را از جا بلند مکند برای نخستین بار در سال1993در استادیوم المپیک رم به هواداران معرفی شد.فرانچسکو از همان طفولیت استعدادهایی داشت که سایرین از آن بی بهره بودند پدر وی به یاد می آورد که پسر کوچکش پس از اتمام مراسم غسل تعمید توسط کشیش به توپ ضر به ی محکمی نواخت کاراصلی وی با توپ از سن سه سالگی آغاز شد . زمان گذشت تا اینکه علاقه ی فراوان توتی به فوتبال برای همگان از جمله پدر و مادرش عیان شد با این وجود آنها نبودند که استعداد این کودک را باور کردند بلکه عموی متعصب وی بزرگی را در چهره معصوم توتی به وضوح دید.کم کم رفت و آمد فراوان توتی با عموی محبوبش سبب پا گرفتن یک علاقه افراطی شد
عشق به رم!!!.توتی پس از چند سال از تیم های پایه ی رم وارد بزرگسالان شدوهم اکنون پر طرفدار ترین بازیکن باشگاه است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 341]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن