تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812231048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از خراسان جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از خراسان جنوبي
خبرگزاري فارس: پيشرفت 95 درصدي پروژه آبرساني قدمگاه نهبندان، تشكيل ستاد بازسازي عتبات عاليات روستايي در سده و موفقيت431 دانش‌آموخته دانشگاه بيرجند در كارشناسي ارشد از مهم‌ترين اخبار استان خراسان جنوبي در 24 ساعت گذشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، بخشدار سده بر تشكيل ستاد بازسازي عتبات عاليات در تمام روستاهاي اين بخش تأكيد كرد و گفت: اين ستادها بايد مركب از فرمانده پايگاه، دهيار، رئيس شورا و روحاني محل باشد.
صادق در نشست ماهانه دهياران بخش سده هزينه‌كرد به‌موقع اعتبارات و هزينه آن در سرفصل مربوط به خود را خواستار شد و تصريح كرد: دهياران اطلاع‌رساني سريع در خصوص وقوع هرگونه حادثه در روستا داشته باشند.
وي با بيان اينكه دهياران مدير بحران روستا هستند و بايد بحران‌ها را به درستي مديريت كنند، اظهار داشت: سهام عدالت و سبد كالاي خشكسالي در بين روستاييان در حال توزيع است و دهياران كساني را كه تاكنون سهام دريافت نكرده‌اند، معرفي كنند.
بخشدار سده بر برنامه‌ريزي مناسب براي برگزاري جشن غدير توسط دهياران تأكيد كرد.
در اين نشست كه با حضور رئيس اداره منابع طبيعي شهرستان و كارشناسان منابع طبيعي خراسان جنوبي برگزار شد، كارشناسان منابع طبيعي توضيحاتي در خصوص حفظ طبيعت و همكاري دهياران در اين رابطه ارائه دادند.

*توزيع 20 هزار جلد كتاب ايمني در برابر حوادث
معاونت پيشگيري و ايمني سازمان آتش‌نشاني بيرجند در راستاي تحقق فرهنگ ايمني وجلوگيري از حوادث اقدام به تهيه و چاپ 20 هزار جلد كتابچه با عنوان چگونه در برابر خطرات و حوادث ايمن باشيم، كرده است.
هدف از چاپ اين كتاب كه حاوي نكات ايمني بسيار آموزنده و مهمي در رابطه با زندگي روزمره مردم است، بالا بردن فرهنگ ايمني مردم در سطح شهر بيرجند است.
با توجه به مسابقه كتبي اين كتابچه و جوايز ارزنده آن، شهروندان بيرجندي مي‌توانند آن را از ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني سطح شهر تهيه كنند.

*پيشرفت 95 درصدي پروژه آبرساني قدمگاه نهبندان
مدير عامل شركت آبفار خراسان جنوبي از پيشرفت فيزيكي بالاي 95 درصدي پروژه آبرساني قدمگاه نهبندان خبر داد و گفت: اين پروژه تا 40 روز ديگر به بهره‌برداري مي‌رسد.
علي‌اكبر بسكابادي در جريان بازديد نماينده مردم نهبندان و سربيشه از اين پروژه افزود: تاكنون 400 ميليون تومان اعتبار از محل رديف‌هاي خشكسالي و توسعه در مجتمع قدمگاه نهبندان هزينه شده است.
وي سرانه هر خانوار از اين پروژه با توجه به پراكندگي و بعد مسافت روستاها را 51 ميليون ريال اعلام كرد و اظهار داشت: اين پروژه داراي يك حلقه چاه عميق، چهار باب مخزن بتني، دو واحد ايستگاه پمپاژ،11كيلومتر لوله‌گذاري و 300 متر حصاركشي است.
محمدرضا صابري نماينده مردم نهبندان و سربيشه در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين بازديد از تلاش‌هاي شركت آبفار خراسان جنوبي براي آبرساني به روستاهاي نهبندان قدرداني كرد و قول مساعد براي پيگيري جذب اعتبار لازم براي پروژه‌هاي آب روستايي شهرستان را داد.

*تقدير از همسران فرهنگي جانبازان
سازمان آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي از بانوان فرهنگي كه همسرانشان در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل عضوي از اعضاي بدن خويش را نثار اسلام و انقلاب كرده‌اند، تقدير مي‌كند.
دارا بودن كارت جانبازي و يا گواهي‌نامه بنياد شهيد مبني بر جانباز بودن افراد معرفي شده در اين خصوص الزامي است و مشمولان مي‌توانند مشخصات خود را حداكثر تا نهم آبان به امور شاهد و ايثارگران مديريت آموزش و پرورش شهرستان‌ها تحويل دهند.

*موفقيت431 دانش‌آموخته دانشگاه بيرجند در آزمون كارشناسي ارشد
تعداد 431 نفر از دانش‌‌آموختگان دانشگاه بيرجند در آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي كشور پذيرفته شده‌اند.
از اين تعداد 185 نفر از دانشكده علوم، 99 نفر از دانشكده ادبيات و علوم انساني، 75 نفر از دانشكده كشاورزي و 72 نفر از دانشكده مهندسي اين دانشگاه در آزمون كارشناسي ارشد قبول شده‌اند.
دانشگاه بيرجند يكي از دانشگاه‌هاي موفق در زمينه قبولي در آزمون كارشناسي ارشد است و تعداد قبولي‌هاي كارشناسي ارشد آن سال گذشته 265 نفر بود كه امسال بيش از 62 درصد رشد داشته است.
انتهاي پيام/ر
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن