تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812977193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون فرهنگي بنياد شهيد وامور ايثار گران:رالي راه ولايت احياي مسير حركت امام رضا(ع) است


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: معاون فرهنگي بنياد شهيد وامور ايثار گران:رالي راه ولايت احياي مسير حركت امام رضا(ع) است
تهران - حيات

معاون فرهنگي بنياد شهيد وامور ايثار گران در جلسه توجيحي مسابقه رالي خانوادگي راه ولايت ويژه خانواده هاي شاهد و ايثارگر گفت : هدف از برگزاري رالي راه ولايت احياء مسير حركت امام رضا (ع) است.
به گزارش حيات ، سيد سعيد لواساني با ذكر اين مطلب افزود: هدف مسابقه اعتقادي وفرهنگي بوده و نخستين شرط ورود به اين مسابقه اخلاص است و برگزاري هشت مسابقه رالي در هشت سال را از كارهاي درخشان بنيادشهيد وامور ايثارگران مي توان دانست.
گفتني است در ابتداي اين جلسه رييس سازمان بنياد شهيد وامور ايثار گران خراسان رضوي ، ضمن خير مقدم به حاضرين گفت: "راه ولايت را در هشت سال جنگ تحميلي وبعد از آن مشاهده كرديم ، راهي كه شهدا از آن طي الارض كردند ، اسراء در بدترين شرايط ، زندان هاي بعث را پشت سر گذاشتند وجانبازان با سخت ترين جراحت ها ، مشكلات را تحمل كردند .
لازم به ذكر است رالي خانوادگي راه ولايت با شر كت 110ورزشكاراز سراسر كشور در مسير دوهزار كيلومتري شلمچه تا مشهد مقدس از20 تا 28ابان ماه با حضور فرزندان شهدا وايثار گران برگزار مي شود.
شركت كنندگان درجلسه توجيهي با حضور محمود واعضي مدير عامل موسسه فرهنگي ورزشي ايثار وكميته هاي پشتيباني ، فني و فرهنگي راه ولايت با اصول رانندگي ، نقشه خواني مسير و نحوه بر گزاري مسابقه آشنا شدند.
پايان پيام
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن