تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815315059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردبير برنامه‌ي «سلام» راديوجوان: دادن شناخت واقعي از امام عصر(عج) هدف اصلي ماست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سردبير برنامه‌ي «سلام» راديوجوان: دادن شناخت واقعي از امام عصر(عج) هدف اصلي ماست
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

مريم يزدي‌زاده گفت: در برنامه زنده «سلام» راديو جوان تلاش مي‌كنيم با ارتباطي نزديك و صميمي با مخاطبان، شناخت آنها را از امام عصرشان بالا ببريم و ارتباطي را كه ميان آن‌ها با آن حضرت كمرنگ شده است را محكم كنيم.

سردبير برنامه‌ي زنده «سلام» در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس راديو خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به احاديث مكرر معصومان(ع) مبني‌بر اين‌كه هركس امام زمان خويش را نشناسد و بميرد به مرگ جاهليت مرده است، گفت: براين اساس ما مي‌خواهيم با ارتباطي عاطفي با مخاطبان به آن‌ها اين شناخت را ارائه دهيم.

وي ادامه داد: فقط از طريق مباحث حسي و عاطفي اين شناخت را نمي‌دهيم، بلكه سعي مي‌كنيم مباحثمان را از ميان بحث‌هاي مهم مهدويت و به‌طور كارشناسي مطرح كنيم.

يزدي‌زاده اظهار كرد: كارشناس‌هاي برنامه متغير هستند و برخي به‌صورت تلفني و برخي ديگر در گفت‌وگويي حضوري كه قبلا ضبط شده است درباره‌ي مباحث مطرح‌شده صحبت مي‌كنند.

وي با اشاره به آيتم‌هاي مختلف برنامه اظهار كرد: در آيتم «عرفا» با عارفان و صاحبدلاني كه سالك اين راه هستند و در راه شناخت امام زمانشان سختي بسياري كشيده‌اند گفت‌وگو مي‌كنيم. البته هدف ما تبليغ شخص، فرقه و مرام خاص نيست.

سردبير برنامه‌ي‌ «سلام» راديو جوان گفت: از آن جايي كه برنامه ما 11و30 تا 12‌و30 دقيقه پخش مي‌شود اذان ظهر در دل برنامه است. بنابراين بخشي را ويژه‌ي اذان درنظر گرفته‌ايم؛ قبل و بعد از اذان ضمن پخش دعا و ادعيه خاص امام عصر (عج)، حجت‌الاسلام قرائتي مباحث مهم معرفتي درباره‌ي مهدوديت را براي مخاطبان مطرح مي‌كنند.

وي ادامه داد: آيتم «قدم‌قدم» درباره بستن عهد‌وپيمان با امام زمان (ع) است كه البته هنوز آن را پخش نكرده‌ايم و مي‌خواهيم آن را پس از اتمام بحث‌هاي معرفتي و دادن شناخت و آگاهي پخش كنيم.

يزدي‌زاده با بيان اين‌كه سعي كرديم موضوعاتي كه مطرح مي‌كنيم كارشناسي، خارج از هرگونه شك و شبهه باشد كه براي مخاطب مفيد واقع شود، اظهار كرد: چرايي و ضرورت نياز به امام، بحث ضرورت و چگونگي شناخت و معرفت امام عصر (عج)، انواع شناخت و بحث درباره‌ي علم و آگاهي حضرت و ناظر‌بودن ايشان بر اعمال و رفتار انسان ازجمله مباحثي كه تاكنون در برنامه‌ي «سلام» به آنها پرداخته‌ايم.

وي درباره‌ي اين‌كه آيا به مباحث فرقه‌اي و ادعاهاي دروغين درباره‌ي ارتباط نزديك به امام زمان (عج) نيز خواهند پرداخت، گفت: بحث ادعاهاي دروغين درباره‌ي ارتباط با امام عصر (عج)، فرقه‌هاي جديد و نقش خانواده و مدرسه در دادن شناخت از امام زمان (ع) از جمله مباحثي هستند كه در برنامه‌هاي آتي حتما به آنها خواهيم پرداخت.

يزدي‌زاده ادامه داد: برنامه «سلام» جمعه‌ها ساعت 11و‌30 دقيقه به‌مدت يك ساعت از راديو‌جوان پخش مي‌شود. اجراي برنامه به عهده علي ضياء است و ما از كارشناساني مانند شفيعي سروستاني مسوول موسسه‌ي موعود، سيد مجتبي حسيني، دكتر جعفري و فئواديان رييس مركز تخصصي مهدوديت بهره برده‌ايم.

انتهاي پيام
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن