تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816782248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه قدس// فتواي جديد وهابيان: فروش مسكن به شيعيان در عربستان حرام است// تشديد اهانت به احمدي نژاد در شبكه الجزيره// تحركات جاسوسي آمريكا با همكاري همسايگان ايران// همسر شاه مخلوع: نامه بازرگان را ما كه نديديم


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه قدس// فتواي جديد وهابيان: فروش مسكن به شيعيان در عربستان حرام است// تشديد اهانت به احمدي نژاد در شبكه الجزيره// تحركات جاسوسي آمريكا با همكاري همسايگان ايران// همسر شاه مخلوع: نامه بازرگان را ما كه نديديم
خبرگزاري آريا- قدس در شماره امروز خود (6 آبان)، اخبار ويژه زير را درج كرده است.

گزارش تخلف مالي در مجتمع اقتصادي كوثر

قدس- گروه سياسي: گفته مي شود، گزارشهايي از برخي تخلفات مالي گسترده در مجتمع اقتصادي كوثر توجه برخي نهادهاي نظارتي را به خود معطوف داشته و يكي از اين نهادها در حال بررسي اين گزارشهاست.

بتازگي نيز تعدادي از مديران اين مجتمع به علت همسو نبودن با مدير ارشد آن بركنار شده اند.گفته مي شود اين تخلفات در ايام انتخابات مجلس هشتم و به سود يكي از گروه هاي دوم خردادي انجام شده است.

تأييديه خانواده امام موسي صدر بر فيلمنامه «وقتي موسي گريست»

فارس- در جلسه اي كه با حضور كمال تبريزي (كارگردان)، منوچهر محمدي(تهيه كننده) و محمدرضا گوهري (فيلمنامه نويس) با حورا صدر دختر و داماد امام موسي صدر انجام شد، مذاكراتي درباره فيلمنامه «وقتي موسي گريست» انجام شد.بنا بر اين گزارش، در اين نشست خانواده امام موسي صدر ديدگاههاي خود را درباره فيلمنامه ابراز داشتند.

فتواي جديد وهابيان: فروش مسكن به شيعيان در عربستان حرام است

ابنا- تعدادي از سايتهاي وهابي، فتوايي را از سوي «عبد ا... السعد المطيري» منتشر كرده اند كه در آن فروش مسكن و زمين به شيعيان عربستاني حرام اعلام شده است.

اين عالم وهابي در فتواي خود با تأكيد بر حرمت فروش ملك و زمين به شيعيان، دليل صدور اين فتوا را «ايستادگي در مقابل ازبين بردن دين اسلام» اعلام كرد!

تشديد اهانت به احمدي نژاد در شبكه الجزيره

پلاك نيوز- شبكه تلويزيوني الجزيره انگليسي در ميان برنامه هاي خود از تصاوير رئيس جمهور ايران با رويكردي جديد، و شيطنت آميز براي تبليغ برنامه هايش بهره مي گيرد.

عبارتهايي كه الجزيره انگليسي در كنار تصوير دكتراحمدي نژاد به كار مي رود بسيار قابل توجه است.

در كنار دكتراحمدي نژاد عبارتهاي «روشنفكر داراي خوي تهاجمي»، «محبوب و فرصت طلب» درج شده است.در كنار همه اين عبارتها علامت سؤال قرار داده شده است.

حضور «دوست سابق اسرائيل» در مصلاي تهران

برنا- حسين درخشان، وبلاگ نويسي كه از سوي روزنامه صهيونيستي هاآرتص مفتخر(!) به دريافت لقب «دوست اسرائيل» شده ازجشنواره و نمايشگاه ملي رسانه هاي ديجيتال ديدن كرد.درخشان كه از پيشتازان وبلاگ نويسي به زبان فارسي است، در وبلاگ معروف خود «حودر» زماني به عنوان يك چهره مخالف مطرح بود اما در سه سال اخير در زمره حاميان دولت نهم قرار گرفت و موجب شد كه از سوي دوستان سابق خود طرد شود.

هنوز خبري از علت سفر و حضور وي در ايران و همچنين گفتگوهاي آزادانه وي با برخي غرفه داران جشنواره رسانه هاي ديجيتال منتشر نشده است.

تحركات جاسوسي آمريكا با همكاري همسايگان ايران

تابناك - نيروهاي ويژه آمريكايي، بتازگي تجهيزات گيرنده و فرستنده ماهواره اي و زميني براي ايجاد يك پايگاه نظامي - جاسوسي به سواحل كويت منتقل كرده اند.

نيروهاي آمريكايي همچنين قصد دارند شماري از قايق هاي تندرو خود را از بنادر سالميه، احمدي و شيوخ كويت به اين مكان، ببرند.كارشناسان نظامي مي گويند، با توجه به اين كه منطقه «خور شيطانه» در نزديكي مرز آبي عراق و ايران است، آمريكايي ها مي خواهند با استفاده از پوشش طبيعي منطقه، فعاليت جاسوسي خود را بر مناطق ايراني افزايش دهند.

پيش از اين نيز خبرهايي درباره ترس نظاميان آمريكايي از مرزبانان دريايي و قايقهاي تندرو ايراني در رسانه ها منتشر شده بود كه تكاپوي اخير نيروهاي غربي را توجيه مي كند.

تيتر نشريه يالثارات درباره جاسبي

جهان- نشريه يا لثارات الحسين با تيتر اول خود با عنوان( 125000000000000 تومان درآمد جاسبي از دانشگاه آزاد اسلامي!) در جديدترين شماره خود نوشت: زاكاني، عضو كميسيون آموزش و تحقيقات در مجمع نمايندگان اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان با اشاره به تخلفات دانشگاه آزاد گفت: در پيگيريها با سند بسيار مهمي برخورد كرديم كه در جايي هم منعكس نكرديم و در گزارش آورديم.

زاكاني ادامه داد: در اين مملكت يك مجموعه اي در يد يك فردي است با 125 هزار ميليارد تومان متعلق به مردم و نظام، بعد طرف مي رود در محضر مي نشيند و همه چيز را واگذار مي كند خوب اينها را چه كسي مي خواهد در مملكت جواب بدهد؟

مهاجرت خلبانان ايراني به كشورهاي حاشيه خليج فارس!

شهاب نيوز- براساس برخي گزارشها در دو - سه سال اخير تعداد قابل توجهي از نيروهاي متخصص در صنعت هوايي ايران در بخشهاي خلباني، مهمانداري و متخصصان بخشهاي گوناگون پرواز به كشورهاي حاشيه خليج فارس مهاجرت كرده اند و در ايرلاينهاي اين كشورها مشغول به كار شده اند.

چند نفر با قاليباف ژاپن رفته بودند؟

ايرنا- «چند نفر با قاليباف به ژاپن رفته بودند؟» اين سوژه اي بود كه دبروز خبرنگاران در پايان جلسه شوراي شهر از خسرو دانشجو، سخنگوي شوراي شهر تهران سؤال كردند و او پاسخ داد: دقيقاً نمي دانم.

سخنگوي شوراي شهر تهران در پاسخ به اين سؤال كه هزينه سفر شهردار تهران و هيأت همراه در سفر به ژاپن و سيدني از چه طريقي تأمين شده است، گفت: سفر به ژاپن به دليل دعوتهاي پي در پي اين كشور، با هزينه ژاپني ها صورت گرفت، اما سفر به سيدني با هزينه شهرداري تهران بوده است.

انتقاد شديد «آرمين» از «قوچاني»

ايرنا- «محسن آرمين» سخنگوي سازمان مجاهدين انقلاب در نامه اي به «محمد قوچاني» سردبير شهروند، از عملكرد اين نشريه بشدتً انتقاد كرد.

آرمين در بخشي از اين نامه آورده است: من و دوستانم حق شما مي دانيم كه آقاي كروبي را گزينه مناسب و مطلوب تشخيص دهيد و خود را متعهد به تبليغ ايشان بدانيد، حتي اگر لازم تشخيص دهيد مجله شهروند را نيز تريبون ايشان كنيد. تنها خواسته ما اين است كه به همين مقدار براي ما به عنوان يك حزب سياسي حق تشخيص و نظر متفاوت قائل باشيد.

در اين نامه اضافه شده است: شما البته مختار هستيد كه عرصه رقابت سياسي را به سطح روابط رفيق رفاقتي لوطي منشانه تقليل دهيد يا ندهيد، داستانهاي داش آكل و قيصر و طوقي را در مقالات و سرمقالات و تحليلهاي سياسي يك نشريه سياسي جدي بازتوليد كنيد يا نكنيد، و اين شيوه را به نفع كانديداي خود و به ضرر ديگران تشخيص بدهيد يا ندهيد، كه گفته اند صلاح ملك خويش خسروان دانند.

سعيد حجاريان: خاتمي در گذشته خيلي فرصت سوزي كرد

فارس: سعيد حجاريان گفت: من معتقدم اگر چه خاتمي در گذشته خيلي فرصت سوزي كرده اما باز هم حتي اگر لنگان بيايد و از دوره قبل بهتر و محكمتر بايستد، باز خوب است.

سعيد حجاريان عضو شوراي مركزي حزب مشاركت در ديدار با شوراي مركزي دفتر تحكيم(طيف علامه) افزود: اين بار خاتمي كمي صريح اللهجه تر شده است. اين بار گفته كه اگر بيايد با برنامه مي آيد و اگر نيايد هم به مردم مي گويد چرا نمي آيد. نظر خودتان كه مي گوييد اگر مي خواهد بيايد با برنامه بيايد، خط قرمزهايش را مشخص كند و بگويد كجا مي ايستد را به او بگوييد.

عضو شوراي مركزي حزب مشاركت يادآور شد: به نظر من خاتمي اين بار براي آمدن نبايد اذن بگيرد و بايد مشخص هم كند كه اگر رد صلاحيت شد چه كار خواهد كرد. خاتمي هم بايد مشخص كند در صورتي كه بازي «معين» را بر سرش در آوردند چه خواهد كرد.

حجاريان درباره ستاد دعوت از خاتمي براي انتخابات نيز گفت: من هم با راه انداختن كمپين براي آمدن خاتمي مخالفم. هر فرد خودش بايد سبك و سنگين كند ببيند مي خواهد بيايد يا نمي خواهد. اگر كسي با اصرار ديگران بيايد، فردا مي گويد كه من نمي خواستم بيايم شما مرا مجبور كرديد.

حجاريان در ادامه با پافشاري بر راهكار پيشين خود براي اصلاحات، خاطرنشان كرد: حاكميت دوگانه، فشار از پايين و چانه زني از بالا، فتح سنگر به سنگر و تقويت جامعه مدني الگوي من براي اصلاحات است. اين الگو خيلي طولاني مدت است ولي بسيار ثمربخش تر است.

صفار هرندي: حال رئيس جمهور خوب است

ايرنا- صفار هرندي در نشست خبري با حضور خبرنگاران داخلي و خارجي، در پاسخ به پرسشي درباره وضع جسماني رئيس جمهور گفت: حال آقاي رئيس جمهور خوب است.

وزير فرهنگ افزود: البته كار فراوان بخصوص در سفرهاي داخلي و خارجي حتي 21 ساعت كار مداوم و ملاقاتهاي پي در پي، طبيعتاً خستگي به دنبال دارد كه اين مسأله در اين چند سال بارها رخ داده است.

قدرداني امير عرب از احمدي نژاد

ايرنا- امير يكي از كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس در ديدار با يكي از ديپلماتهاي ارشد كشورمان از تلاشهاي احمدي نژاد براي حل مسأله اختلافات داخلي لبنان تقدير كرد.اين امير عربي، نقش احمدي نژاد در حل مسأله لبنان را «بي بديل» خواند.

ايران، انحصار را از آمريكا و اروپا گرفت

واحد مركزي خبر- نخستين بار در ايران متخصصان حفاري در خوزستان موفق به ساخت سكوي نگهدارنده لوله مغزي سيار براي استفاده در چاههاي نفت افقي شدند. فناوري ساخت اين سكو در انحصار كشورهاي آمريكايي و اروپايي بود.

ولايتي: نامزد رياست جمهوري نيستم

برنا- ولايتي، مشاور مقام معظم رهبري در امور بين الملل درحاشيه نشست ماهانه جامعه اسلامي مهندسين به خبرنگاران گفت: من در انتخابات رياست جمهوري كانديدا نمي شوم.

حمايت حماس از امارات سوء نيت رسانه اي است

شبكه ايران- در پي تحريف سخنان «ابومرزوق» نايب رئيس دفتر سياسي حماس مبني بر حمايت اين جنبش از مواضع امارات در مسأله جزاير سه گانه ايراني در رسانه «المحيط»، ابو اسامه عبدالمعطي، نماينده حماس در تهران تصريح كرد: برخي رسانه ها در صدد برهم زدن روابط ايران و حماس اند.

همسر شاه مخلوع: نامه بازرگان را ما كه نديديم

فردا- دفتر فرح پهلوي، همسر سوم محمدرضا پهلوي اظهار داشته است كه نامه مهندس بازرگان به شاه معدوم را دريافت نكرده است.

به تازگي دكتر ابراهيم يزدي وزير خارجه دولت موقت مهندس بازرگان نامه اي منتشر كرده است كه به ادعاي وي، مهندس مهدي بازرگان نخست وزير دولت موقت آن را براي شاه مخلوع، در زماني كه ديپلماتهاي آمريكايي گروگان ايران بودند، فرستاده و از او خواسته است با بازگشت به كشور و پذيرا شدن محاكمه كشور را از پيامدهاي گروگانگيري نجات دهد.
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن