تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804048521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استقلال و روياي ترمز كشيدن پيكان


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: استقلال و روياي ترمز كشيدن پيكان


سرمايه : پيكان تا ديروز صدرنشين ليگ بود و اين صدرنشيني نزد اهالي فوتبال چنان عجيب و غيرمترقبه بود كه در آستانه مسابقه حساس اين تيم مقابل استقلال شايعه همراهي يك جادوگر توسط اين تيم در شهر پيچيد و حتي برخي از بازيكنان استقلال در مورد آن اظهارنظر كردند. حرف هايي كه بيشتر جنبه جنگ رواني دارد و قسمتي از اتفاقات منحصر به فرد فوتبال ايران است.

شهرزاد كياني سرپرست تيم پيكان جادوي پيكان را اين طور توصيف مي كند: «متاسفانه چندصباحي است كه شايعاتي در خصوص تيم پيكان به گوش مي رسد؛ اينكه تيم ما جادوگر دارد و با قدرت سحر و جادو نتيجه مي گيرد. در جواب اين دوستان كه چنين شايعاتي را مطرح مي كنند بايد بگويم جادوي ما كادر فني قوي است كه تمرينات منظمي را براي تيم در نظر گرفتند تا پيكان پس از ديدار پيام خراسان در تمام بازي هاي خود به پيروزي برسد. او اطمينان مي دهد كه تيمش از نظر فني و بدني آنقدر آماده و مهياي مصاف با استقلال و اثبات علت صدرنشيني تيم هست كه نيازي به جادو نداشته باشد: «هدف ما رسيدن به سه امتياز اين مسابقه است تا صدر جدول را حفظ كنيم. تيم و بازيكنان كاملاً مهياي انجام اين مهم هستند هر چند كه مي دانيم استقلال تيم بزرگي است و براي اين تيم احترام ويژه اي قائل هستيم.» مديرروستا سرمربي جوان پيكان هم حرف هايي شبيه سرپرست تيم مي زند. او تيمي پر از مشكلات حاشيه اي در اول فصل داشت كه حتي مقطعي تمرينات آن به تعطيلي كشيده شد اما هر هفته كه از ليگ گذشت پيكان سرعت و شتاب بيشتري گرفت و تيم هاي قدرتمندي را پشت سر گذاشت اما امروز براي آنها يك ملاقات ويژه است چرا كه فرصت دارند خود را در معرض محك بزرگ قرار دهند و ثابت كنند جايگاه فعلي شان حاصل اتفاق نبوده. برق شيراز استقلال را متوقف كرد اما مقابل پرسپوليس كم آورد و پيكان مي خواهد از سرنوشت آنها درس بگيرد اما استقلال آماده چنين فرصتي را به آنها مي دهد؟ استقلال طي هفته هاي اخير حريفان را با گل هاي پرشماري بدرقه كرده است و با روحيه اي مضاعف گام به ميدان اين مسابقه خواهد گذاشت. پيروزي در اين مسابقه يعني كشيده نشدن ترمز پيكان 24 امتيازي و نزديكي استقلال 18 امتيازي به صدر. اين مسابقه براي استقلال جنبه انتقامي هم دارد چراكه طي دو فصل اخير آنها به پيكان خوب باخته اند. امير قلعه نويي هدف تيمش را پيروزي اعلام مي كند: «استقلال اكنون بعد از چند برد پياپي به شرايط ايده آل دست يافته بنابراين تنها هدف مان كسب سه امتياز است. آنها دو فصل پشت سر هم استقلال را شكست داده اند و به اصطلاح گربه سياه تيم ما بوده اند. با اين حال براي اينكه به صدر جدول نزديك شويم و روند روبه رشدي را كه آغاز شده ادامه دهيم به اين سه امتياز احتياج داريم. قلعه نويي روي نقاط قوت و ضعف پيكان كار كرده و با آگاهي كامل پاي به ميدان مسابقه خواهد گذاشت: «نقطه قوت تيم پيكان خط هافبك اين تيم است و ما برنامه هاي ويژه اي براي مهار كردن اين بازيكنان خصوصاً طهماسبي كاپيتان پيكان را كه حركت اين تيم از سمت او آغاز مي شود، داريم.» البته قلعه نويي در مورد نقاط ضعف پيكان صحبت نمي كند تا مربيان پيكان راه را بر او نبندند و بتواند از همان محل به اين تيم ضربه نهايي را وارد كند.
قلعه نويي در مورد تيم خودش هم تنها مشكل را كمبود مهاجم مي داند كه به دنبال آن است: «ما در سه جام مختلف درگير هستيم و به همين دليل قصد داريم خط حمله را تقويت كنيم. البته اين به معني ضعف مهاجمان نيست چون ما در چهار، پنج بازي اخير خود 20 گل به ثمر رسانده ايم. پس از مهاجمان راضي هستم و قصدم فقط تقويت آنها است.»

توقف ذوب آهن

در هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال، ديروز تيم ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر با تساوي يك - يك مقابل استقلال اهواز متوقف شد. با اين نتيجه ذوب آهن با 25 امتياز به طور موقت به صدر جدول رده بندي ليگ برتر راه پيدا كرد. در ديگر بازي ها نيز تيم هاي مس كرمان و پيام خراسان به مصاف يكديگر رفتند كه اين ديدار با تساوي سه - سه پايان يافت. در ديگر بازي ابومسلم خراسان با نتيجه سه بر دو داماش گيلان را شكست داد. مقاومت شهيد سپاسي شيراز نيز در كرج دست به كاري بزرگ زد و با دو گل خالقي فر تيم سايپا كرج را با نتيجه دو بر صفر شكست داد.
تيم راه آهن نيز با گل دقيقه 21 سهراب انتظاري در شيراز، برق بالانشين را شكست داد.فولاد خوزستان هم موفق شد 5 بر يك پاس همدان را شكست دهد.
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن