تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816998735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زير پوست شهر


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: زير پوست شهر
هشدار سازمان بازرسي شهرداري تهران
مراقب كلاهبرداران آرم طرح ترافيك باشيد
ابتكار- توزيع و ثبت نام آرم طرح ترافيك، فقط از سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران امكان پذير است. به گزارش روابط عمومي سازمان بازرسي شهرداري تهران برابر اخبار و گزارش هاي واصله در روزهاي اخير افرد سودجو و كلاهبردار با عناوين و شگردهاي مختلف و گاها تحت عنوان كارمند سازمان حمل و نقل و ترافيك با افراد حقيقي و حقوقي كه در محدوده طرح ترافيك واقع شده اند و براي تردد در محدوده ترافيك به آرم نياز دارند و در سازمان ثبت نام كرده ولي به دليل نداشتن شرايط لازم، تقاضاي آنان مورد قبول واقع نشده، ارتباط برقرار كرده و گفته اند كه سازمان حمل و نقل و ترافيك با تقاضاي آنان موافقت كرده است. براساس همين گزارش با اين شگرد، مبلغ و مدارك مورد نياز جهت صدور مجوز آرم طرح ترافيك را از شهروندان دريافت و از محل متواري شده اند و تعدادي از مالباختگان به بازرسي سازمان حمل و نقل و ترافيك اعلام شكايت كرده اند. اين گزارش مي افزايد: سازمان بازرسي حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با شماره تلفن 88008334 آماده دريافت شكايت و مشكلات شهروندان محترم تهراني در اين خصوص را دارد.

رئيس سازمان بازرسي شهرداري تهران:
براي شهرداري، ترويج فرهنگ ورزش همگاني در اولويت است
ابتكار- رئيس سازمان بازرسي شهرداري تهران از اولين نمايشگاه ورزش شهروندي بازديد كرد. مهندس جعفر حصاري نژاد فعاليت هاي شهرداري تهران را براساس نيازهاي شهري و شهروندان عنوان كرد. مقام عالي بازرسي شهرداري تهران افزود: ورزش، توسعه امكانات آن و ايجاد يك فضاي مثبت پر از نشاط و تندرستي از اولويت هاي نياز شهروندان است و در نتيجه براي شهرداري نيز ترويج فرهنگ تربيت بدني و ورزش همگاني در اولويت خواهد بود. حصارينژاد با اشاره به تفاوت اين حوزه با ورزش هاي قهرماني و حرفه اي ادامه داد: ورزش همگاني و شهروندي مي تواند نقش پايه اي براي ورزش حرفه اي و قهرماني داشته باشد و توجه شهرداري هم از نوع زيربنايي است تا در اين حوزه هم بتواند حق خود را نسبت به شهروندان ادا كند. وي در پايان با توجه به كاركرد خوب نمايشگاه ورزش شهروندي، علت برگزاري اين نمايشگاه را در درجه اول، اعلام نياز متقابل شهروندان و شهرداري در حوزه ورزش عنوان كرد و افزود: پتانسيل موجود بالفعل و بالقوه در اين نمايشگاه كاملا مشهود است و مهمتر اينكه اين نمايشگاه تبديل به يك كانون خلاقيت شد چون همه داشتهها و خلاقيت هاي خود را به عرصه ظهور آورده بودند و اگر محيطي براي تعامل دو جانبه شهروندان و شهرداري به همين صورت برقرار بماند، ما شاهد رشد قابل ملاحظه اي در حوزه ورزش همگاني خواهيم بود.

حضور 3 ميليون دانش آموز بسيجي در مراسم «حماسه استكبارستيزي»
رئيس سازمان بسيج دانش آموزي كشور اعلام كرد: حضور سازمان يافته3 ميليون دانش آموز بسيجي در مراسمي با عنوان «حماسه استكبارستيزي» به اجرا در خواهد آمد. به گزارش فارس، سردار محمدصالح جوكار رئيس سازمان بسيج دانش آموزي كشور، در نشستي كه در محل ستاد اجرايي سازمان بسيج دانش آموزي برگزار شد، به تشريح برنامه ها و اهداف اين سازمان در هفته بسيج دانش آموزي پرداخت و گفت: تجديد ميثاق با آرمان هاي حضرت امام (ره) و شهداي دانش آموز، تجديد بيعت با رهبري، حفظ روحيه افتخار و سربلندي هشت سال دفاع مقدس و الگوپردازي براي نسل جوان، ارائه قابليت ها و توانمندي هاي بسيج دانش آموزي در عرصه هاي مختلف، ارائه الگوهاي موفق در اين عرصه ها و حضور سازمان يافته دانش آموزان در دفاع از ارزش هاي جمهوري اسلامي از اهداف و برنامه هاي هفته بسيج دانش آموزي كه از هفتم تا سيزدهم آبان ماه خواهد بود، عنوان كرد. سردار جوكار با بيان اينكه «دانش آموز بسيجي، طلايه دار خودباوري، نوآوري و شكوفايي»، شعار هفته بسيج دانش آموزي است، خاطرنشان كرد: در بخش مسابقات قرآن و عترت كه امسال در سطح مدارس برگزار مي شود نيز دو جلد كتاب را در موضوعات مفاهيم قرآني و آشنايي با عترت تهيه و تدوين كرده ايم كه در اين مسابقات، سالانه 550 هزار نفر از دانش آموزان سراسر كشور شركت مي كنند.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن