تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820699898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اشیای جن زده


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: اين ايده که يک خانه مي تواند توسط ارواح يا اشباح جانداران به تسخير درآيد , عموما از سوي اکثريت افراد پذيرفته شده است. کارشناسان معتقدند که انرژي مي تواند در مکاني که يک حادثه فجيع يا تلخ به وقوع پيوسته , يا در جايي که ساکن قبلي اش از يک شخصيت قوي برخوردار بوده باقي بماند. اما قبلو اين باور که اشاي بيجان نيز مي توانند صاحب روح باشند , بسيار دشوار است.

انرژي انساني
فرضيه هاي بسياري درباره اشياي جن زده ( به تسخير ارواح درآمده ) وجود دارد که اين موضوع را در پيوند با ارواح شرير و نفرين ها توجيه مي کند. اما هيچ يک از اين فرضيه ها قانع کننده نيست. برخي از کارشناسان معتقدند که انرژي يک روح انساني , اشياء و وسايل بيجان را در برمي گيرد و آنها را آکنده خود مي سازد . در اغلب موارد ديده شده که اشياي به تسخير ارواح در آمده معمولا شاهدان خاموش برخي از اتفاقات تاريخي تلخ و فجيع بوده اند و به عبارت ديگر انرژي همان حوادث است که آنها را تسخير کرده است.

حرکت کردن اشياء
گروهي ديگر از کارشناسان بر اين باورند که اشياي ساخته شده از آهن و چوب (و يا هر چيز ديگري که منشائي زميني و طبيعي داشته باشد ) به انرژي هاي قدرتمندي همچون حضور يک روح يا حتي انرژي منفي به جا مانده در پي حادثه اي خشن و مرگبار واکنش نشان مي دهند. هنگامي که اين اشيائ به انرژي هاي بيروني که مي تواند در يک محل يا بر روي خود آن موضوع نقش بسته باشد , واکنش نشان مي دهند , آنگاه به شکلي متحرک ظاهر مي شوند , گويي موجودي نامرئي در حال حرکت دادن آنهاست . در برخي موارد هنگامي که رخدادهاي تراژيک گذشته به شکلي پريشان کننده دوباره تکرار و تقليد مي شوند. اشياي حاضر در صحنه نيز با به حرکت افتادن , از خود واکنش نشان مي دهند. اين پديده در واقع همان تئوري تکرار حوادث تلخ است که بر اساس آن يک انرژي بسيار قوي نقش خود را بر روي يک مکان يا ناحيه اي خاص و نيز بر روي تمامي اشياي موجود در آنجا حک کرده و به عبارت ديگر همين انرژي است که باعث تکرار حادثه تلخ اصلي به شکلي شبح گون در زمان حاضر مي شود

فردريک ميرز , يکي از بنيان گذاران (( انجمن تحقيقات فراروانشناسي لندن )) معتقد بود که شکلي از آگاهي پس از مرگ انسان بر روي کره خاکي باقي مي ماند. از نظر ميرز اين آگاهي قادر است که از حيث تله پاتي , تصاويري را در معرض نمايش بگذارد که از جمله آنها مي توان به تصاوير اشياي مادي و بيجان اشاره کرد , تصاويري همچون اشباح در معرض ديد موجودات زنده قرار مي گيرد.

اشباح وسايل نقليه
وسايل نقليه اي که به تسخير ارواح درآمده اسن , از زمره اشکال معمول مرتبط با پديده هاي ماوراء الطبيعه بشمار مي روند. گزارشهاي بسياري وجود دارند که شاهدان خبر از ديدن وسائل نقليه صاحب زندگي و حيات داده اند . وسايل نقليه اي ديده شده که با سرعت زياد در حال حرکتند بدون اينکه راننده اي داشته باشند. بسياري از اين پديده ها بر روي جاده ها و مسيرهايي روي مي دهد که پيش از اين محل وقوع حوادث مرگبار بوده اند , اما بعضي از اين پديده ها هم بدون اينکه هيچ ارتباطي با حوادث قبلي روي داده در محل داشته باشند پديدار مي گردند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن