تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821050727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گران تورينو ايستوود 17 دسامبر اكران مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: "گران تورينو" ايستوود 17 دسامبر اكران مي‌شود
جديدترين ساخته كلينت ايستوود كه خود او نيز در آن بازي كرده، از 17 دسامبر (27 آذر) به طور محدود در بازار آمريكاي شمالي اكران مي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هاليوود ريپورتر اعلام كرد "گران تورينو" پس از فيلم سال 2004 "عزيز ميليون دلاري" اولين فيلم فيلمساز برنده اسكار در مقام كارگردان و بازيگر است.

ايستوود در اين فيلم نقش مردي بيوه و سرباز بدخلق و قديمي جنگ كره را دارد كه مي‌كوشد همسايه آسيايي جوان خود را كه سعي كرده بود سلاح او را بدزد، اصلاح كند. عنوان فيلم از خودرو فورد گران تورينو مدل 1973 شخصيت ايستوود در فيلم گرفته شده است.

"گران تورينو" از چهارشنبه 17 دسامبر (27 آذر) به نمايش درمي آيد و همان هفته دو فيلم متكي بر ستاره "هفت پوند" با بازي ويل اسميت و "بله‌قربان‌گو" با حضور جيم كري نيز اكران مي‌شود.

"بچه عوضي" ديگر فيلم جديد ايستوود با بازي آنجلينا جولي و جان مالكوويچ كه درامي با موضوع كودك‌ربايي است، از جمعه در سينماهاي آمريكا اكران شده است. ايستوود 78 ساله به زودي فيلم "عامل انساني" را با بازي مورگان فريمن و مت ديمن كليد مي‌زند كه موضوع آن درباره نلسن ماندلا رهبر پيشين آفريقاي جنوبي است.

او سال 1993 براي "نابخشوده" برنده اسكار بهترين فيلم و كارگردان شد و سال 2005 براي "عزيز ميليون دلاري" براي دومين بار اسكار اين دو بخش را برد. ايستوود امسال جايزه كارگردان سال دوازدهمين جشنواره فيلم هاليوود دريافت مي‌كند كه از اول آبان به مدت يك هفته در بورلي هيلز لس آنجلس برگزار مي‌شود.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن