تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815554152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختتاميه كارگاه آموزشي ويژه مسئولان اتحاديه‌هاي قرآني استان‌ها برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: اختتاميه كارگاه آموزشي ويژه مسئولان اتحاديه‌هاي قرآني استان‌ها برگزار شد
گروه فعاليت‌هاي قرآني: مراسم اختتاميه اولين كارگاه آموزشي ويژه مسئولان اتحاديه‌هاي قرآني استان‌ها، چهارم آبان‌ماه با حضور رياست و معاونان سازمان دارالقرآن‌الكريم در استان قم برگزار شد.
«عليرضا بنايي» مسئول روابط عمومي سازمان دارالقرآن‌الكريم در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) با اعلام اين خبر گفت: مراسم اختتاميه اولين كارگاه آموزشي ويژه مسئولان اتحاديه‌هاي قرآني استان‌ها، روز گذشته، چهارم آبان‌ماه با حضور «محمد خواجوي» رييس سازمان دارالقرآن‌الكريم در استان قم برگزار شد.

وي با اشاره به حضور معاونان سازمان دارالقرآن‌الكريم در اين مراسم تصريح كرد: «احمد حاجي‌شريف» معاون آموزش، پژوهش و نظارت بر چاپ و نشر قرآن كريم، «مهدي قره‌شيخلو» معاون پشتيباني و فن‌آوري اطلاعات، «مهدي بحرالعلوم» معاون ارتباطات و امور اجرايي، «صفي‌خاني» مديركل دفتر رياست و روابط عمومي سازمان دارالقرآ‌ن‌الكريم در مراسم اختتاميه كارگاه آموزشي ويژه مسئولان اتحاديه‌هاي قرآني استان‌ها حضور داشتند.

بنايي اظهار كرد: «محمد خواجوي» رييس سازمان دارالقرآن‌الكريم در طي اين مراسم با ارائه بياناتي درباره اهميت نگاه ديني، تقواي جمعي و گروهي و اثرات مثبت آن در جامعه به تبيين جايگاه اتحاديه موسسات و مراكز قرآني مردمي پرداخت.

مسئول روابط عمومي سازمان دارالقرآن‌الكريم در ادامه افزود: خواجوي در اين مراسم با تاكيد بر نوپابودن اتحاديه و عدم پذيرش جامعه نسبت جايگاه آن اظهار كرد: بايد در راستاي معرفي اتحاديه و آينده‌نگري مديران مربوطه همچنين هماهنگي و رفع موانع موجود تلاش مضاعف شود.

بنايي عنوان كرد: رييس سازمان دارالقرآن‌الكريم در ادامه سخنان خود در مراسم اختتاميه افزود: تشكيل اتحاديه‌ها و موسسات و مراكز مردمي از حركات و اقدامات عاشقانه سازمان دارالقرآن‌الكريم و ادارات‌كل تبليغات اسلامي استان‌ها بوده كه با استقبال موسسات و مراكز قرآني و اقبال جامعه مواجه شده است.

برگزاري جلسه پرسش و پاسخ توسط معاونان سازمان دارالقر‌آن‌ و مسئولان اتحاديه‌ها

وي تاكيد كرد: در ادامه مراسم اختتاميه كارگاه آموزشي ويژه مسئولان اتحاديه‌هاي قرآني استان‌ها جلسه پرسش و پاسخي توسط معاونان سازمان دارالقر‌آن‌الكريم و مسئولان اتحاديه‌ها برگزار شد و به اين واسطه شركت‌كنندگان مسائل مورد علاقه و نياز خود را مطرح كردند، همچنين مباحث مطروحه طي اين دوره به صورت صوتي و تصويري ثبت و ضبط شده و در اختيار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بنايي عنوان كرد: اولين دوره كارگاه آموزشي ويژه مسئولان اتحاديه‌هاي قرآني استان‌هاي سراسر كشور از سوي سازمان دارالقرآن‌الكريم به مدت چهار روز از اول آبان‌ماه در اداره‌كل تبليغات اسلامي استان قم برگزار ‌شد.

بنايي اظهار كرد: از آن‌جايي كه مديريت به عنوان شاخص‌ترين عامل انساني نقش بسيار مهمي را در تأمين اهداف يك سازمان ايفا مي‌كند، مديران سازمان متناسب با رشد تكنولوژي و تغيير و تحولات به وجود آمده همواره با وضعيت و شرايط جديدي مواجه مي‌شوند كه به منظور هماهنگي با آن نيازمند كسب معلومات و تخصص‌هاي ويژه‌اي هستند بنابراين تقويت و غني‌سازي دانش حرفه‌اي و تجارب مديران از اهميت بالايي برخوردار است.

مسئول روابط عمومي سازمان دارالقرآن‌الكريم عنوان كرد: در اين دوره مباحثي كاربردي درباره مباني سازمان و مديريت در زمينه بودجه‌بندي و امور مالي، حقوق، مكاتبات اداري، اخلاق مديريت اسلامي و ... با بهره‌گيري از استادان مجربي چون «خداپرست، عباس سليمي، قادري، احمدي و مرادي» برگزار شد.

وي در پايان يادآور شد: در حاشيه برگزاري اولين دوره كارگاه آموزشي ويژه مسئولان اتحاديه‌هاي قرآني استان‌هاي سراسر كشور نمايشگاهي نيز از منابع قابل استفاده مديران، اعم از مكتوب، صوتي و تصويري برگزار ‌شد.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن