تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820828596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در آستانه‌ي شروع مسابقات جوانان آسيا بازيكن تيم فوتبال بانوان: اردوهاي تيم ملي از من بازيكن ساخت! براي كسب تجربه و پيروزي به مالزي مي‌رويم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: در آستانه‌ي شروع مسابقات جوانان آسيا بازيكن تيم فوتبال بانوان: اردوهاي تيم ملي از من بازيكن ساخت! براي كسب تجربه و پيروزي به مالزي مي‌رويم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

ملي‌پوش فوتبال بانوان در آستانه شروع مسابقات جوانان آسيا گفت: اردوهاي فشرده و تمرينات سنگين تيم ملي از من بازيكن ساخت.

نفسيه اكبري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي آخرين وضعيت خودش و تيم ملي اظهار كرد: قبل از اينكه به تيم ملي دعوت شوم، آمادگي جسماني خوبي نداشتم. در طول سه ماه اردوهاي تيم ملي سرعت و قدرت بدني من ارتقاي چشمگيري داشته به طوري كه احساس مي‌كنم اكنون بازيكن شده‌ام. خوشبختانه شرايط خيلي خوبي دارم و با آمادگي كامل در مسابقات بازي خواهم كرد.

وي با بيان اينكه تيم ما توان صعود به جمع چهار تيم برتر را دارد، تصريح كرد: تيم ما تازه تشكيل شده است و همه بازيكنان كم سن و سال هستند. بنابراين، در قياس با ساير تيم‌ها كه حرفه‌اي‌تر و با تجربه‌تر هستند، ما عقب‌تر هستيم. با اين وجود، كادرفني زحمات بسياري را براي آموزش و تقويت بازيكنان متحمل شد. فوتبال بازي لحظه‌هاست و نمي‌توان نتيجه را پيش‌بيني كرد. تيم ما هم مي‌تواند در جمع چهار تيم برتر ظاهر شود.

عضو تيم ملي جوانان به مسابقات باشگاه‌هاي اسلامي اشاره كرد و ادامه داد: تيم ما به اين جا رسيده است كه مي‌تواند نتايج خوبي بگيرد. تيم‌هاي بزرگسالان آذربايجان و الجزاير در اين مسابقات حضور داشتند. در بازي با آنها نقاط ضعف‌مان را پيدا كرديم و از تجربه و مهارت بازيكنان اين دو تيم درس گرفتيم. در واقع، تيم‌هاي آذربايجان و الجزاير نقش بسزايي در محك خوردن ما داشتند و به ما اين باور را دادند كه مي‌توانيم در مسابقات قهرماني آسيا نتيجه بگيريم.

وي متذكر شد: اميدوارم در قهرماني آسيا به وظيفه خودم عمل كنم. تلاش مي‌كنم تا براي نام ايران و زحمات كادرفني خوب بازي كنم. اميدوارم كه همه بازيكنان با جان و دل و با غيرت در مسابقات بازي كنند.

اكبري با انتقاد از نحوه‌ي اطلاع رساني فدراسيون براي مسابقات باشگاه‌هاي كشورهاي اسلامي گفت: انتظار داشتيم جو ورزشگاه با حضور تماشاگران پر شود اما تعداد تماشاگران قابل ملاحظه نبود. زنان هيچ اطلاعي از برگزاري مسابقاتي به اين عنوان را نداشتند. مسوولان از تيم ما حمايت مي‌كنند ولي، متاسفانه هميشه حق تقدم از هر نظر با مردان است. اين درست است كه تيم‌هاي مردان از زنان قوي‌تر هستند ولي نبايد اين مساله باعث كم توجهي به زنان شود. قطعا ما براي پيشرفت و حرفه‌اي شدن نياز به امكانات داريم.

ملي‌پوش تيم فوتبال جوانان در پايان خاطرنشان كرد: مسابقات قهرماني آسيا براي ما اهميت بسيار زيادي دارد. از تيم ما با وجود نخستين تجربه حضور در مسابقات قهرماني آسيا، ‌انتظار كسب نتيجه هست. بازي‌ها دشوار است، بنابراين تلاش مي‌كنيم مقابل حريفان خودمان كم نياوريم. خوشبختانه بازيكنان تيم ملي ايمان قوي دارند كه علاوه بر كسب تجربه، به پيروزي‌هاي خوبي در اين مسابقات برسند.

انتهاي پيام
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن