تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816015518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فريد به قتل 16 زن و مرد در خوزستان اعتراف كرد جزئياتي تازه از جنايت هاي شكارچي بهمنشير


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: فريد به قتل 16 زن و مرد در خوزستان اعتراف كرد جزئياتي تازه از جنايت هاي شكارچي بهمنشير
گروه حوادث؛ قاتل سريالي آبادان كه از سوي كارآگاهان پليس آگاهي و تيم روانشناسان تحت بازجويي هاي ويژه قرار دارد تاكنون به 16 جنايت اعتراف كرده و اين در حالي است كه احتمال افزايش قتل هاي وي وجود دارد.

پليس درباره جزئيات جنايت هاي اين قاتل سريالي كه حدود 10 روز پيش دستگير شده است، سكوت كرده و حتي خبر دستگيري او نيز تاكنون فقط از سوي آيت الله دري نجف آبادي- دادستان كل كشور- اعلام شده و نيروي انتظامي در اين باره هيچ اطلاع رساني نكرده است.

قاتل 40ساله كه «فريد ب.» نام دارد جنايت هاي خود را از سال 83 آغاز كرد. او با پرسه زدن در حوالي بهمنشير آبادان زني تنها را كه جواهرات زيادي به همراه داشت، به قتل رساند و طلاهايش را به سرقت برد. پس از آن بود كه فريد به قتل هاي خود ادامه داد و بيشتر طعمه هايش را كه زناني ميانسال بودند در اطراف بهمنشير شكار كرد.

به رغم كشف چندين جسد در حاشيه رودخانه پليس خوزستان تا مدت ها از سريالي بودن اين جنايت ها بي اطلاع بود چرا كه فريد برخلاف ديگر قاتلان زنجيره يي فقط با استفاده از يك شيوه آدم كشي نمي كرد. او برخي قربانيانش را با چاقو از پاي درمي آورد، بعضي زنان را با گره روسري خفه مي كرد و گروهي ديگر را با وارد كردن ضربات مشت به سرشان به كام مرگ مي كشاند. از سويي در ميان قربانيان سه مرد نيز وجود داشتند و همين موضوع تشخيص سريالي بودن قتل ها را مشكل كرده بود. به اين ترتيب فريد در بي خبري پليس به جنايت هاي خود ادامه داد حتي در سفري به خرمشهر به خود مرخصي نداد و دو تن را نيز در آنجا قرباني كرد.

با گسترش يافتن ابعاد اين جنايت پليس آگاهي خوزستان با معمايي پيچيده مواجه شد. در حالي كه پرونده برخي از قتل هاي به وقوع پيوسته توسط جاني سريالي بدون حصول نتيجه در بايگاني خاك مي خورد كارآگاهان خود را با انبوهي پرونده بلاتكليف مواجه ديدند و جنايت ها را بار ديگر روي ميز گذاشتند. تمامي اين قتل ها با وجود تفاوت در آلت قتاله از دو جنبه مشترك بود. نخست آنكه اموال تمامي قربانيان به يغما رفته و ديگر اينكه قتل ها در خيابان و مكان هاي خلوت و كم تردد رخ داده بود.

اين گونه بود كه فرضيه سريالي بودن قتل ها مطرح شد و كارآگاهان تلاش كردند ردپايي از جاني ناشناس به دست بياورند. آنها در جست وجوهاي خود با توجه به سرنخ هاي موجود به فريد مظنون شدند و او را بازداشت كردند. اين مرد كه سابقه دار بود هنگامي كه پشت ميز بازجويي نشست، اتهام قتل را انكار كرد و به اين ترتيب او نيز همچون خفاش شب، گرگ خون آشام، شكارچي زنان كرجي و بسياري ديگر از قاتلان سريالي براي نخستين بار توانست از بند رهايي يابد. با وجود اينكه مدارك كافي عليه فريد وجود نداشت وي همچنان زير نظر كارآگاهان بود تا اينكه دومين بار و در شرايطي كه قتل ها همچنان ادامه داشت، بازداشت شد. اين بار تعدادي اموال مسروقه در خانه او پيدا شده بود كه تصور مي شد متعلق به قربانيان است اما فريد همچنان منكر ارتكاب هرگونه جرمي بود. انكارهاي اين مرد پليس را به بن بست كشاند و وي اين بار نيز آزاد شد تا اينكه اواسط مهرماه نقطه عطفي در پرونده قتل هاي سريالي آبادان به وجود آمد. زني ميانسال كه از چنگ جاني گريخته بود به پليس آگاهي مراجعه و اعلام شكايت كرد. او كه نمي دانست در بهمنشير گرفتار چه كسي شده و همچون قربانيان ديگر از ماجراي قتل هاي سريالي بي اطلاع بود به كارآگاهان گفت؛ هنگام پياده روي در حاشيه رودخانه مردي به سويش حمله و با ضربات مشت او را بيهوش كرد و طلاهايش را ربود. هنگامي كه اين زن مشخصات مهاجم ناشناس را ارائه داد و از متهم چهره نگاري شد كارآگاهان اطمينان پيدا كردند قاتل سريال همان فريد است به همين سبب وي را بازداشت كردند و اين مرد پس از انكارهاي مجدد سرانجام به كشتن سه مرد و 11 زن اعتراف كرد. بعد از آن دو قتل ديگر را هم گردن گرفت.

ناصر سراج- معاون سياسي- امنيتي دادستان كل كشور- درباره انگيزه اصلي اين قاتل سريالي به خبرنگار ما گفت؛ «متهم در بازجويي ها مدعي شده از كشتن آدم ها لذت مي برده است اما براي مشخص شدن انگيزه واقعي او بازجويي ها از وي همچنان ادامه دارد.»

پرونده اين قاتل سريالي اكنون در شرايطي به جريان افتاده كه پيش از اين و طي سال جاري دو جنايتكار زنجيره يي ديگر نيز در رشت و كرج دستگير شده بودند. قاتل اول به نام سعيد در مسير رشت- انزلي زنان تنها را به عنوان مسافر سوار مي كرد و به قتل مي رساند. او ارتكاب چهار جنايت را پذيرفته است. اميد شكارچي زنان كرجي نيز هفت زن را در كرج و چهار نفر را در لنگرود به قتل رساند و سرانجام اوايل تيرماه امسال دستگير شد. از سويي پرونده يك قاتل سريالي كه او نيز به عنوان مسافركش در ورامين زنان را سوار مي كرد و به كام مرگ مي كشاند هفته گذشته به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران ارجاع شد. او كه سال گذشته دستگير شده بود به صورت ويژه و خارج از نوبت به اتهام قتل هفت زن محاكمه خواهد شد.
 يکشنبه 5 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن