تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817024810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته دوازدهم ليگ برتر: تنور بالاي جدول داغ است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هفته دوازدهم ليگ برتر: تنور بالاي جدول داغ است
هورا اسپرت : هفته دوازدهم ليگ برتر در حالي برگزار مي شود كه با رويارويي پرسپوليس با سپاهان و استقلال تهران با پيكان، پيش بيني مي‌شود بالاي جدول رده بندي بعد از ديداري هاي اين هفته با تغييرات زيادي مواجه شود.

تكرار فينال ليگ هفتم در ليگ هشتم

وقتي قرار است دو تيم پرسپوليس و سپاهان در ورزشگاه آزادي تهران رودرروي يكديگر قرار بگيرند، همه به ياد روزي مي افتند كه سپهر حيدري با باز كردن دروازه سپاهان آن هم در دقيقه 97 قهرماني قرمزپوشان را رقم زد.شايد به همين دليل است كه بازيكنان هر دو تيم در طول 90 دقيقه انگيزه هاي زيادي براي اجراي مو به موي برنامه هاي تاكتيكي شان دارند.

پرسپوليسي ها هم بالاي جدول را نشانه گرفته اند و هم نمي خواهند حريف كه حالا يك رقيب سنتي به شمار مي رود،بتواند در انتقام گيري موفق باشد.

در آن سوي ميدان سپاهاني ها هم به چيزي جز شكست دادن شاگردان قطبي فكر نمي كنند،چون در اين‌صورت هم انتقام مي گيرند و هم اينكه باخت خانگي خود برابر پيكان را به دست فراموشي مي سپارند.

جدال موفق ها و ناموفق ها

ذوب آهن اصفهان و استقلال اهواز در حالي به رويارويي با يكديگر مي پردازند كه شرايطي كاملاً متفاوت دارند. هر چقدر شاگردان ابراهيم زاده خودشان را يكي از خوب هاي ليگ برتر مطرح كرده اند، تيم ميثاقيان نتوانسته در جمع آوري امتيازات موفق عمل نمايد. با توجه به بازي هايي كه اين دو تيم در هفته هاي اخير انجام داده اند و با نگاهي به نتيجه هاي به دست آمده ذوب آهن و استقلال اهواز مي توان روز راحتي را براي اصفهاني ها متصور بود؛البته اگر قرار نباشد فوتبال يكي از غيرقابل پيش بيني ترين روزهاي خود را تجربه كند.

بازگشت ياوري به حافظيه

محمود ياوري در چهارمين ديداري كه در ليگ برتر روي نيمكت راه آهن مي نشيند، بايد به مصاف تيمي برود كه در ليگ هفتم با آن نتايج خوبي را به دست آورده بود.

در آن سوي ميدان محمد عباسي كه به خوبي مي داند اولين باخت مي تواند شروع ناكامي هاي تيمش در ليگ هشتم باشد، در روزهاي اخير بيشتر از هر مساله ديگري مهره هايش را به لحاظ رواني آماده اين ديدار كرده است.

آيا برق شيراز مي تواند در پايان 90 دقيقه دوباره خود را در قواره هاي قهرماني ببيند، يا اينكه ياوري با شكست دادن تيم سابقش در ورزشگاه حافظيه به اولين سه امتياز خود با راه آهن مي رسد.

مس دنبال سه امتياز، پيام دنبال سه امتياز

تيم هاي مس كرمان و پيام مشهد در حالي بايد با هم بازي كنند كه هر دو تيم نياز مبرمي به شكست دادن حريف خود دارند.

مس كه با مظلومي در چند هفته گذشته با افت مواجه شده، با پيروزي برابر پيام مي تواند دوباره ادعاي مدعي بودن كند. پيام هم كه از سه بازي قبل 9 امتياز گرفته است، در پي كسب چهارمين برد پياپي خود است.

جلالي سومين سه امتياز را مي خواهد

مي توان فولاد را از اين پس از ليست تيم هاي ناكام ليگ حذف كرد. مجيد جلالي و شاگردانش با دو پيروزي قابل توجه برابر پرسپوليس و داماش روحيه از دست رفته شان را به دست آورده اند، حالا با اعتماد به نفس لازم براي امتياز گرفتن از هر حريفي به ميدان مي روند. البته اهوازي ها مي دانند كه شاگردان وينگو بگوويج حتي با وجود قبول شكست سنگين برابر استقلال تهران باز هم مي توانند حرف هاي زيادي براي گفتن داشته باشند.

سايپا با انگيزه، مقاومت با انگيزه

سايپاي كرج و مقاومت سپاسي شيراز در حالي با هم بازي مي كنند و براي موفق شدن همه تلاش خود را به كار مي گيرند كه هر كدام روزهاي پر خبري را در چند روز اخير سپري كرده اند.

رضا فروزاني و جواد منافي به خوبي مي دانند كه امتياز از دست دادن در اين هفته ها برابر است با پايان زود هنگام عمر مربيگري شان در ليگ هشتم و در آن سوي ميدان بازيكنان مقاومت براي جلب رضايت پيرواني و اينكه او بحث استعفا را تكرار نكند،دنبال پيروزي هستند.اين عوامل باعث شده است تا بازيكنان دو تيم با حداكثر انگيزه ممكن در طول 90 دقيقه توپ را در زمين به چرخش در آورند.

كدام يك از بحران زده ها مي بازد؟

وقتي قرار است ابومسلم و داماش برگزاركننده يكي از ديدارهاي هفته باشند، مي توان اين بازي را ديدار بحران زده ها لقب داد.

هادي برگي زر با وجود همه حمايتهايي كه در اين چند وقت ديده است، مي داند كه باخت خانگي برابر ذوالفقارنسبي كه در رده هاي پايين جدول قرار دارد، برابر است با روي لبه تيغ رفتن و شايد هم بتوان گفت اخراج شدن.

ذوالفقارنسب هم كه بعد از نغيير نام از پگاه به داماش امنيت كاري اش را از دست داده است،ا نگراني زيادي بازيكنانش را به مصاف سياه جامگان مشهدي مي فرستد.

غريبه با برنده شدن

ملوان و صبا تيم هايي هستند كه در يازده هفته اول تمايل چنداني براي بردن از خود نشان نداده اند! تساوي هاي متوالي شاگردان فيروز كريمي نشان مي دهد كه صبا اين بار هم از جمع بالانشينان به دور خواهد ماند.

در آن سوي ميدان احمدزاده اميدواري زيادي دارد تا با به دست آوردن يك پيروزي خانگي مقابل تيمي كه مربي بزرگي روي نيمكت خود مي بيند، از بحران عدم نتيجه گيري خارج شده و بالاخره در ليگ هشتم روزهاي آرام را تجربه كند.

پنجمين باخت استقلال يا شكست صدرنشين

استقلال تهران و بازيكنان پيكان در حالي به فكر شكست دادن هم هستند كه پيروزي هر يك مي تواند شرايط ايده آلي را براي تيم برنده در بالاي جدول رقم برند.

بازيكنان اصغر مدير روستا كه با شكست دادن سپاهان در اصفهان به تنهايي تيم اول ليگ لقب گرفتند، اگر بتوانند پنجمين شكست آبي ها را در پنجمين رويارويي رقم بزنند، مي توانند قدم بزرگي براي قهرماني نيم فصل اول بردارند.

امير قلعه نويي هم كه با توجه شكست دادن پاس شرايط آرامي را در چند روز اخير تجربه كرده است، اگر بتواند پيكان را شكست بدهد، مي تواند اميدوار باشد كه تيمش در جمع مدعيان باقي بماند.اما اگر آنها پنجمين باخت پي در پي را برابر پيكان بپذيرند، آن وقت به روزهايي دچار مي شوند كه پرسپوليس در هفته هاي قبل با آن روبرو بود.

نظرات كاربران:
 شنبه 4 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن