تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821110627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهارستان


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: بهارستان
اقدام سازمان ميراث فرهنگي متناسب با قوانين مترقي

بهروز جعفري تصريح كرد: متناسب با قوانين مترقي روز هم سازمان ميراث فرهنگي بايد اقدام كند و هم در بحث حقوقي، قوه قضاييه بايد دنبال كار باشد تا از تخريب آثار فرهنگي تا حدودي جلوگيري شود.
نماينده مردم سميرم درخانه ملت در گفت وگو با ايسنا، در ارزيابي از افزايش تخريب آثار باستاني دركشور و چگونگي برخورد سازمان ميراث فرهنگي با تخريب كنندگان گفت: مدتي پيش قانوني به مجلس آورده شد كه كميته فرهنگ و گردشگري هم آن را تصويب كرده كه طبق آن سازمان ميراث فرهنگي عضو كميسيون ماده 5 شهرداري است. وي افزود: يعني سازمان ميراث فرهنگي درآن ماده 5 يك تصميم گير است و پيش بيني مي شد براساس اين قانون چون ميراث فرهنگي در اين ماده حضور دارد و صاحب اظهار نظر است، بتوانند از اين تخريب ها جلوگيري كنند. عضو كميسيون فرهنگي با اشاره به نبود خلا» قانوني در برخورد با تخريب كنندگان آثار باستاني گفت: اما سهل انگاري دراين راستا صورت مي گيرد. بعضا برخي از جاها مانند مترو اصفهان به پرونده بزرگ ملي تبديل شده كه دراين راستا دستگاه ها و NGO ها هم حساس شده و به كمك ميراث فرهنگي مي آيند، ولي درمورد تخريب برخي آثار كه در رتبه پايين تر قرار دارند، بايد سازمان ميراث فرهنگي قوي تر وارد شود كه در جريان نيستم دراين قضيه چقدر فعال بوده اند، كه شايد حساسيت ها براين موضوع كمتر باشد.

جلسه شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان

عضو هيات فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي، از تشكيل جلسه شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان در هفته جاري خبر داد.
محمدرضا ميرتاج الديني در گفت وگو با ايسنا، با اشاره به اينكه دوشنبه ساعت 6/30 صبح شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس جلسه اي برگزار خواهند كرد، افزود: موضوع جلسه هنوز مشخص نشده است.

اختصاص 25 ميليارد ريال اعتبار
براي عمليات گازرساني در شهر مريوان

نماينده مردم شهرستان هاي مريوان و سروآباد در مجلس شوراي اسلامي از اختصاص 25 ميليارد ريال اعتبار براي ادامه عمليات گازرساني به شهر مريوان خبر داد. اقبال محمدي در جلسه پيگيري گازرساني به شهر مريوان افزود: براي ادامه عمليات گازرساني و تحت پوشش قرار گرفتن همه مردم شهر مبلغ 25 ميليارد ريال اعتبار اختصاص داده شده است. وي افزود: عدم گازكشي به بعضي از محلات شهر مريوان يكي از مهم ترين دغدغه هاي مردم اين شهر است كه اميدواريم با توجه به اختصاص اين ميزان اعتبار هر چه سريع تر عمليات گازرساني به مريوان از سر گرفته شود. همچنين فرماندار مريوان اظهار داشت: ما از مسئولين شركت گاز استان انتظار داريم كه عمليات گازرساني در شهر مريوان را هر چه سريع تر آغاز نمايند.

بررسي تاثيراقتصاد آمريكا بر اقتصاد ايران

رييس كل بانك مركزي يكشنبه و دوشنبه هفته جاري براي توضيح در مورد دو موضوع متفاوت در كميسيون برنامه و بودجه حضور مي يابد.
به گزارش ايسنا، بهمني روز يكشنبه با حضور در كميسيون برنامه و بودجه به قرائت گزارش بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران از تاثيرپذيري اقتصاد ايران از نوسانات شديد اقتصادي جهان كه سرمنشا» آن از اقتصاد آمريكا آغاز شده است، مي پردازد. رييس كل بانك مركزي روز دوشنبه نيز در جلسه كميسيون برنامه و بودجه به دفاع از لايحه 150 هزار ميليارد ريالي دولت براي بازپرداخت بدهي دولت به بانك ها و افزايش سرمايه بانك هاي دولتي خواهد پرداخت.

ضرورت نفوذ رئيس جمهور در قشر نخبگان

نماينده مردم بروجن در خانه ملت، با تاكيد بر اين كه وظيفه نخبگان تشخيص بايدها و نبايدهاي ميان مدت و درازمدت يك كشور است، تصريح كرد: كانديداي رياست جمهوري حتما بايد از اعتبار و نفوذ لازم در قشر نخبگان برخوردار باشد.
سيروس برنا بلداچي در گفت وگو با ايسنا، در بيان اهميت داشتن سوابق اجرايي كانديداي انتخابات رياست جمهوري دهم، گفت: شهروندان بايد توجه جدي كنند كه كسي كه مي خواهد رييس قوه اي به نام قوه مجريه شود، ارشدترين مدير اجرايي كشور است و اين فرد بايد توانايي هاي مديريتي در اجرا داشته باشد و بدين ترتيب مطلوب و ارجح است كه اين فرد رده هاي مديريتي را عملا تجربه كرده باشد.
 شنبه 4 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن