تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816932450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
افزايش 233 درصدي بارش باران در آستارا

رئيس هواشناسي آستارا گفت: در مهر ماه امسال بيش از 303 ميلي متر باران در آستارا باريدن گرفت كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 233 درصد افزايش داشته است.
فردين فرتوت در گفتگو با فارس در آستارا افزود: اين ميزان بارندگي در 10 سال گذشته بي سابقه بوده است.
وي ادامه داد: طي يك روز در 20 مهر امسال حدود 120 ميلي متر باران در ايستگاه هواشناسي آستارا به ثبت رسيد كه سبب طغيان رودخانه هاي مرداب، خواجه كسري و آستاراچاي شد.
فرتوت حداقل دماي آستارا در مهر گذشته را 13/8 درجه و حداكثر دما را 27/2 درجه سانتي گراد عنوان كرد.
وي بيان داشت: ميانگين دماي مهر امسال نسبت به 10 سال گذشته يك دهم درجه و نسبت به ميانگين دماي مهر سال 86 بيش از 7 دهم درجه سانتي گراد كاهش يافته است.
به گفته فرتوت از 30 روز ماه مهر، 20 روز آن همراه با بارندگي بوده است.
رئيس هواشناسي آستارا خاطرنشان كرد: آستارا پس از انزلي از لحاظ ميزان بارندگي سالانه دومين شهر كشور و از نظر ميانگين دما، خنك ترين شهر ساحلي ايران است.

هشت باغ رها شده شيراز به مالكيت شهرداري درآمد

مدير اجرايي و هماهنگي امور مناطق شهرداري شيراز از محكوم شدن مخربين فضاي سبز به كاشت درخت و پرداخت قريب 11 ميليارد ريال جريمه نقدي خبرداد.
به گزارش ايسنا، اكبر رييسي، گفت: با توجه به ماده شش قانون حفظ و گسترش شهرها مصوب 1359 در خصوص مرتكبين قطع اشجار و مخربين فضاي عمومي با توجه به پيگيري هاي به عمل آمده از طريق سازمان پارك ها و فضاي سبز و دستور پيگيري 27 فقره پرونده در اين خصوص از طريق دادگاه هاي كيفري در شش ماه اول سال جاري، علاوه بر اخذ تعهد از متخلفين مبني با كاشت 116 اصله درخت، برابر ماده 688 قانون تعزيرات، آنها را به پرداخت مبلغ 10 ميليارد و 61 ميليون ريال جريمه نقدي نيز محكوم كردند.
وي با اعلام اين كه تعداد 8 مورد از باغات رها شده سطح شهر نيز به مالكيت شهرداري درآمده است، اظهار كرد: هشت باغ رها شده به سازمان پارك ها و فضاي سبز در سطح شهر به علت عدم آبياري كه به صورت تعمدي و با بستن مجاري طبيعي آن ها از رساندن آب به آن ها جلوگيري شده است، در حال تخريب بوده است كه بنا به دستور قاضي ويژه رسيدگي به تخريب باغات، مسووليت نگهداري از آن ها به شهرداري واگذار شد.

اجراي 100 در صدي مصوبات دولت
در بخش شهرك هاي صنعتي كردستان

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي استان كردستان گفت: صد در صد مصوبات دولت در بخش شهرك هاي صنعتي استان كردستان تحقق يافته است.
محمود قادر مرزي در گفت وگو با فارس افزود: تهيه طرح توجيهي و امكان سنجي چهار شهرك در شهرستان هاي ديواندره، بيجار، سقز، دهگلان و دو ناحيه صنعتي در شهرستان هاي كامياران و سروآباد از جمله مصوبات سفر اول رياست جمهوري به استان كردستان بوده كه اجرا شده است.
وي اظهار داشت: همچنين 8 ميليارد ريال اعتبار براي ساخت تصفيه خانه فاضلاب شهرك صنعتي قروه اختصاص يافت كه صد در صد آن تحقق يافته و در سال جاري به بهره برداري مي رسد.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي استان كردستان خاطرنشان كرد: تامين اعتبار براي مطالعه و طراحي تصفيه خانه فاضلاب شهرك هاي صنعتي بيجار، سنندج 1 ، 3 و دهگلان به مبلغ يك ميليارد ريال از ديگر مصوبات سفر اول رياست جمهوري به استان كردستان بود.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي استان كردستان اظهار داشت: تامين اعتبار ساخت زير ساخت هاي شهرك هاي صنعتي موجود به مبلغ 5 ميليارد ريال نيز از ديگر مصوبات دولت در استان كردستان بوده كه انجام شده است.

صادرات اولين محموله گوسفند زنده
از همدان به عربستان

مدير كل دامپزشكي استان همدان گفت: اولين محموله گوسفند زنده شامل يك هزار و 50 راس از استان همدان به كشور عربستان صادر شد.
احمد كريمي مخصوص در گفتگو با مهر ، با بيان اينكه اولين محموله صادراتي در سال جاري همزمان با روز ملي صادرات مجوز حمل بهداشتي را از واحد بهداشتي و قرنطينه اي سازمان دريافت كرد، اظهار داشت: استان همدان يكي از استان هاي برگزيده براي صادرات گوسفند به عربستان صعودي است.
كريمي با اشاره به بازديد هيئت عربستاني از دامداري هاي استان همدان خاطرنشان كرد: پس از بازديد كارشناسان عربستان صعودي استان همدان براي صادرات دام زنده مورد تاييد قرار گرفت.
وي به صدورمجوز حمل بهداشتي هشت هزار و 860 جلد فرآورده پوستي از استان همدان اشاره كرد و گفت: استان همدان توانايي تبديل شدن به يكي از قطب هاي توسعه صادرات را در غرب كشور داراست.
مدير كل دامپزكشي استان همدان يادآور شد: تمامي دام هاي صادر شده بر عليه بيماري هاي مختلف واكسينه شدند كه در اين زمينه بخش خصوصي نيز همكاري داشتند.

رشد 240 درصدي صادرات غير نفتي زنجان

رئيس سازمان بازرگاني استان گفت: ميزان صادرات غيرنفتي استان زنجان در 6 ماهه اول سال جاري 44 ميليون دلار است كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد رشد داشته است.
به گزارش ايسنا، رسول منصوري در همايش روز ملي صادرات، افزود: صادرات استان زنجان از سال 84 و با شروع برنامه چهارم توسعه هر سال نسبت به سال قبل پيشرفت داشته و تنها در سال 86 به خاطر مشكلات صنعت روي ، نسبت به ميزان پيش بيني شده كاهش داشت.
وي به موقعيت جغرافيايي استان اشاره كرد و گفت: ما به زنجان به عنوان استاني با جمعيت يك ميليون نفري نگاه نمي كنيم ، بلكه مي خواهيم جمعيت استان هاي همجوار را نيز پوشش دهيم.
منصوري در خصوص نمايشگاه بين المللي كاسپين گفت: براي اين نمايشگاه كه فاز سوم آن نيز افتتاح خواهد شد ، بخش خصوصي نزديك به 12/5 ميليارد تومان سرمايه گذاري كرده است و اين نمايشگاه نقش مهمي در توسعه اقتصادي استان خواهد داشت. به گونه اي كه پس از آغاز به كار اين مجموعه ، هتل هاي استان رونق پيدا كرده اند.
وي ابراز اميدواري كرد كه در سفر دوم رياست جمهوري به استان، اعتبارات لازم براي تكميل نمايشگاه بين المللي كاسپين اختصاص يابد.

افزايش 10 دستگاه اتوبوس
به ناوگان اتوبوسراني شهر زنجان

مديرعامل سازمان اتوبوسراني استان زنجان از افزوده 10 شدن دستگاه اتوبوس بنز 457 كولر دار به ناوگان سازمان اتوبوسراني شهر زنجان خبر داد.
علي محمدي در گفتگو با خبرنگار مهر در زنجان افزود: اين اتوبوسها مجهز به علائم هشدار دهنده و اطلاعاتي به مسافران هستند.
وي ادامه داد: امسال 22 دستگاه اتوبوس در سه مرحله خريداري شد كه در شش ماهه اول امسال 12 دستگاه تحويل گرفته شده و مابقي آن نيز راه اندازي شد.
محمدي قيمت تمام شده اتوبوسها را از كارخانه به وزرات كشور 86 ميليون تومان عنوان كرد و اظهار داشت: از اين سهم ، بخش اعظم آن يارانه دولتي است و بخشي از طريق اعتبارات شهرداري و سازمان اتوبوسراني پرداخت مي شود .
محمدي افزود: طبق مصوبه و مجوزهاي ماخوذه، امسال بايد 40 درصد اتوبوس ناوگان فعال به بخش خصوصي واگذار شود كه ممكن است تعدادي از ناوگان جديد نيز در اين مصوبه قرار گيرد.
وي يادآورشد: تلاش مي كنيم، اين ناوگان در خطوط شمالي و شهركهاي اقماري فعاليت نمايد.
 شنبه 4 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن