تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820935254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين اخبار مديركل تعاون استان تهران از مسكن مهر: * اتمام بخشي از مراحل آماده‌سازي شهر جديد هشتگرد * معرفي 270 هزار تهراني به سازمان مسكن و شهرسازي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: آخرين اخبار مديركل تعاون استان تهران از مسكن مهر: * اتمام بخشي از مراحل آماده‌سازي شهر جديد هشتگرد * معرفي 270 هزار تهراني به سازمان مسكن و شهرسازي


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بازرگاني

270 هزار نفر از متقاضيان مسكن مهر در استان تهران‌ در قالب 1480 تعاوني كارگري، كارمندي و آزاد به سازمان مسكن و شهرسازي معرفي شده‌اند.

محمود حيدري ـ‌ مديركل تعاون استان تهران ـ در مصاحبه با خبرنگار تعاون ايسنا گفت: از مجموع ثبت نام كنندگان طرح مسكن مهر تاكنون در استان تهران 270 هزار نفر در قالب هزار و 480 تعاوني كارگري، كارمندي و آزاد به سازمان مسكن و شهرسازي معرفي شده‌اند.

وي همچنين از معرفي 65 هزار نفر تهراني به شهرجديد هشتگرد و 110 هزار نفر به شهر جديد پرند خبر داد و گفت: بخشي از مراحل آماده‌سازي در شهر هشتگرد به اتمام رسيده و در برخي موارد زمين به تعاوني‌ها تحويل داده شده است اما در پرند كارها كندتر انجام شده است.

حيدري با بيان اينكه تاكنون زمين مورد نياز براي اجراي طرح مسكن مهر در شهرستان‌هاي اسلام شهر و شهريار مشخص نشده است در توضيح دليل اين امر گفت: براي متقاضيان شهرستان‌هاي تهران و كرج به دليل آنكه اين دو منطقه جزو كلانشهرها به شمار مي‌روند و واگذاري زمين در راستاي طرح مسكن مهر در كلان شهرها ممنوع است، متقاضيان به شهرهاي جديد پرند و هشتگرد معرفي شده‌اند.

مديركل تعاون استان تهران به روند پالايش متقاضيان طرح مسكن مهر اشاره كرد و چنين توضيح داد: پالايش اوليه تمامي ثبت‌نام كنندگان طرح مسكن مهر از ابتداي طرح تا پايان ارديبهشت ماه 87 صورت گرفته است كه با توجه به ثبت نام‌هاي تكراري، خوداظهاري‌هاي مبني بر عدم سكونت پنج ساله و استفاده از تسهيلات يارانه‌اي، توانستيم با كمك نرم‌افزارهاي طراحي شده مخصوص بررسي اطلاعات مشتركين شركت آب و برق و گاز، از ميان 780 هزار تعداد ثبت نام شده در سايت، به طور مشخص 365 هزار نفر را بدون بررسي فرم (ج) كه مربوط به استفاده از تسهيلات يارانه‌اي است، واجد شرايط اوليه معرفي كنيم.

وي ادامه داد: همچنين به منظور بالا بردن سرعت كار، تعاوني‌هاي خدمات مشاوره مديريتي را در سطح استان تهران راه اندازي كرديم كه با انعقاد تفاهم نامه ميان آنها و ارائه فهرست متقاضيان، فراخوان ثبت نام كنندگان اينترنتي براي مراجعه حضوري و ساماندهي در تعاوني‌هاي تهران انجام شود.

حيدري افزود: بر اساس آمارها تنها براي ساماندهي متقاضيان ثبت نامي واجد شرايط در سايت مسكن مهر، نزديك به 370 تعاوني در استان تهران و 170 تعاوني در شهرستان‌ها تاسيس شده‌ است.

مديركل تعاون استان تهران درباره نحوه توزيع زمين‌هاي استان تهران نيز اظهار كرد: براي شهرستان‌هاي نظرآباد، هشتگرد، اشتهارد، رباط كريم، ورامين، پاكدشت، دماوند و فيروزكوه از سوي سازمان مسكن و شهرسازي زمين به ظرفيت متقاضيان شهرستان‌ها پيش‌بيني شده و تفاهم‌نامه‌هاي آماده سازي زمين ميان اتحاديه‌ها و سازمان مسكن و شهرسازي به امضاء رسيده است. در برخي موارد آماده‌سازي در دست انجام و در موارد ديگرهم هماهنگي‌هاي لازم با شهرداري‌ها براي صدور پروانه ساخت صورت گرفته است.
 شنبه 4 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن