تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816681241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفی نوت بوکDell Inspiron 1564-A


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:






دل مدل ديگري از لپ تاپ هاي سري پر سابقه ي اينسپايرون خود را معرفي کرد. دل اينسپايرون 1564-A همانند ديگر هم خانواده هاي خود از ظاهري بسيار خوش ساخت و طراحي زيبا بهره مي برد. شايد بتوان گفت که اين دقيقا نقطه ي مقابل نوت بوک هاي وسترو دل باشد. در قلب اين لپ تاپ 15.6 اينچي که نمايشگر آن داراي نسبت 16:9 و يکي از خوشايند ترين نسبت هاي صفحه ي نمايش عريض است، يک پردازنده ي 2.13 گيگاهرتزي CoreTM i3 قرار دارد. اين پردازنده ها بسيار جديد مي باشند و عملکرد بسيار عالي را ارايه مي کنند.

طرحي ظاهري
همانطور که گفتيم سري اينسپايرون به خوش ساخت بودن و زيبا بودن مشهور هستند و 1564-A نيز از آن ها مستثنا نيست. اين نوت بوک مجهز به يک نمايشگر عريض HD LED مي باشد که کيفيت فوق العاده بالايي را در رزولوشن و عمق رنگ ها ارايه مي کند. حداکثر رزولوشن ارايه شونده توسط اين نمايشگر 1366x768 پيکسل مي باشد. در تست هايي که به عمل آمد اين نمايشگر در ديد از زاويه تا حد خوبي مي تواند کنتراست تصوير را حفظ کند. بهترين زاويه براي ديدن آن زاويه ي عمود مي باشد ولي از بالا که به آن نگاه کنيد رنگ ها رو به سفيدي مي روند. در ضمن شما مي توانيد از بين سه رنگ مختلف بدنه انتخاب کنيد.
صفحه ي کليد اين لپ تاپ از نوع صفحه ي کليد کامل مي باشد که در ضمن در قسمت سمت راست داراي صفحه ي کليد عددي است. کليد ها داراي اندازه ي بزرگ و مناسبي هستند و فاصله ي خوبي نسبت به يکديگر دارند. البته همانند ديگر مدل هاي دل همه ي آن ها بر روي يک شاسي سوار هستند که در موقع اعمال فشار بسيار زياد دچار خمش نيز مي شود. در کل صفحه ي کليد نيز بسيار خوش دست و ارگونوميک است و با جايگاه استراحت مچ بزرگي که در زير آن قرار دارد کار تايپ کردن دراز مدت را براي کاربر لذت بخش مي سازد. يکي از نقاط قوت اين نوت بوک تاچ پد بزرگ و حساس آن مي باشد که بسيار متمايل به سمت چپ ساخته شده است. اين تمايل به سمت چپ مزيت بزرگي محسوب مي شود، چرا که در هنگام تايپ کردن مچ دست تايپيست کمتر به آن برخورد مي کند و از کليک هاي نابجا جلوگيري مي شود. اين مزيت به خصوص به هنگامي که در يک وسيله ي نقليه در حال عمل تايپ هستيد بسيار به کار مي آيد. البته مي توانيد کليک لمسي آن را از طريق کنترل پنل ويندوز خاموش نماييد. دکمه هاي راست و چپ کليک موجود در زير تاچ پد بزرگ و مجزا از يکديگر مي باشند. و حساسيت بالايي دارند، اگر مايل به استفاده از کليک لمسي تاچ پد نبوديد مي توانيد از دکمه ي چپ کليک آن استفاده کنيد.
از نظر پورت هاي اتصالي و ارتباطي نيز بسيار کامل مي باشد. به غير از مودم که ندارد (امروزه ديگر اکثر لپ تاپ هاي موجود در بازار فاقد مودم مي باشند) از ديگر تجهيزات اتصال به شبکه نظير Wi-Fi و Ethernet port برخوردار است. همچنين مجهز به سه عدد پورت USB که دو تاي آن در قسمت سمت راست قرار دارند مي باشد. در همان قسمت سمت راست يک DVD Combo نيز قرار دارد و پورت هاي هدفون، ميکروفون و کارت خوان نيز موجود مي باشند. اين چينش ورودي ها وخروجي ها يک مزيت بسيار بزرگ محسوب مي شود چرا که ورودي شارژر و Ethernet Port هر دو در قسمت سمت چپ قرار دارند و در صورت اتصال هر دوي آن ها نيز شما بين دو رشته سيم اسير نخواهيد بود. اين نوت بوک مجهز به يک باتري ليتيوم-يوني 6 سلولي مي باشد که در حالت شارژ کامل 3 ساعت کار را تضمين مي نمايد.

تجهيزات داخلي
اين نوت بوک از پردازنده ي نوين CoreTM i3 بهره مي برد که نوع جديدي از پردازنده ها هستند و البته سابقه ي خيلي زيادي ندارند و کمتر تست شده اند. به هرحال با قدرت 2.13 گيگاهرتز عملکرد خوبي را به نمايش مي گذارد و سرعت مناسبي دارد. به غير از آن حافظه ي رم 4GB DDR3 بر توانايي دستگاه به ميزان زيادي افزوده است. حافظه ي هارد ديسک نيز 320GB مي باشد که بين حافظه هاي 250 و 500 گيگابايتي قرار دارد و ظرفيت بسيار بالايي محسوب مي شود و در ضمن از سرعت بسيار بالاي 7200rpm بهره مي برد که بالاترين سرعت موجود براي لپ تاپ ها است. اين نوت بوک مجهز به يک کارت گرافيکي قدرتمند 512 مگابايتي ATI نيز مي باشد که توان بالايي را حتي در اجراي بازي هاي بسيار گرافيکي کامپيوتري به نمايش مي گذارد. کاربر مي تواند به دلخواه به نصب ويندوزهاي مختلف بر روي آن بپردازد.
Dell Inspiron 1564-A نوت بوکي است با قيمت مناسب که امکانات نسبتا خوب و طراحي و بدنه ي خوش ساختي را به کاربر هديه مي دهد.




• طراحي زيبا و منحصر به فرد نسبت به ساير مدل هاي دل
• ساخت با کيفيت و محکم
• مجهز به صفحه کليد عددي در سمت راست کيبورد
• صفحه نمايش غريض و با کيفيت LED
• کارت گرافيک قدرتمند ATI با 512 مگابايت حافظه اختصاصي
• مجهز به پورت HDMI
• صفحه کليد خوش ساخت و بي صدا
• پد لمسي راحت


• عدم تجهيز به پورت 1394






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 262]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن